Ja, heel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het wel leuk allemaal? Het lijkt me ook heel gaaf, en parijs is zo ver nog niet eigenlijk, hoe lang rijdt je? Uurtje of 7?
Nee ik las hetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heel leukAlleen niet meer onder de Eiffeltoren gestaan dus maar dat vond ik niet zo erg.
Het was zo'n 5,6 uur rijden in totaal. Best te doen. Ik had geweldige *kuch* cd's gebrand dus we zaten al zingend en dansend in de auto![]()
![]()
Jij ook de beste wensen voor dit jaar!quote:
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Knipperde de eifeltoren ook Miauw? Toen ik er was zattie vol lichtjes die dan 's avonds knipperden enzo
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als we vandaag nou ff nog tot #200 doorknallen, dan hebben we op de 2e dag van het nieuwe jaar 200 bereikt, das mooi![]()
2 en 200
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
En ja Pisces nog wel een paar foto's op locatie, nou ja de Eiffeltoren by nighten nog wat foto's gemaakt van huisjes in één van de voorsteden van Parijs.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik las hetwij hadden ook zo'n geweldige 'faal', na twaalven nog even naar de Markt in Delft gaan, gezellig joh, vast hoop lui daar.
Kom je daarhalve plein leeg, staat 2 man en een paardenkop een beetje kansloos vuurwerk af te steken
5 á 6 uur is wel snelniet gestopt en flink doorgereden?
Oh ik dacht dat het verder wasquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
aaaaahw
![]()
Maar je hebt het wel leuk gehad nog? Hoe was het in het studentenhuis?![]()
Volgens mij is Amsterdam-Parijs zo'n 500 km. We hebben wel pauzes gehouden maar hebben er op de heenweg niet langer dan 6 uur over gedaan. De terugweg ging sneller
Doe jij nog eens een sfeerplaat van je vakonsiequote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was echt heel leukAlleen mocht je toen niet op het aller bovenste stuk van de toren ofzo
Ja, was echt leuk. Sowieso leuk om er even uit te zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh Miauw, Parijs, ik las al snel wat in het vorige topicNice, alleen wel jammer van de geen Eiffeltoren enzo, maar als het zo ook gezellig en tof was
Dan zal ik maar niet gaan multiquotenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als we vandaag nou ff nog tot #200 doorknallen, dan hebben we op de 2e dag van het nieuwe jaar 200 bereikt, das mooi![]()
2 en 200
Jáá hij knipperdequote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Knipperde de eifeltoren ook Miauw? Toen ik er was zattie vol lichtjes die dan 's avonds knipperden enzo
Nee, das sowieso altijd zo druk, zo'n bomvol berichtquote:
Nee, ik ben ook schor en ik klink als een bouwvakkerquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Had je nog wel een stem over van het zingen Miauw?
Nee valt echt reuze mee. Als het gezellig is in de auto ben je er ook zoquote:Op zondag 2 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het verder was![]()
Ja was wel geslaagd verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |