Dat Marcus Agrippa, zoon van Lucius, die voor de derde keer consul was, het gebouwd heeft.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad, wat staat er nu volgens onze dierenartsen?
In welk jaar dan? MDXXXXIV????quote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat Marcus Agrippa, zoon van Lucius, die voor de derde keer consul was, het gebouwd heeft.
Boekdrukkunst was in de eerste eeuw inderdaad niet voor iedereen bereikbaar. Voor niemand, eigenlijk. Misschien voor de Chinezen, maar dat was nogal ver reizen in die tijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Volgens mij was Arameens Jezus voertaal. Lezen en schrijven was toen nog niet voor iedereen bereikbaar. Net als de boekdrukkunst.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
De TT klopt nu trouwens weer met de inhoud van het topic.
Ik wilde gewoon een grapje maken maar ik zal het wel op hoogwaardige taaldiscussie gooien dan voor anderenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef BrandX het volgende:
TS trollt of moet hoognodig terug naar school.
1) Leer vervoegenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Laten we verder praten met de wetenschap dat taal zich ontwikkeld en ontwikkeld maar dat het originele Latijn zonder medeklinkers was.
En niet vergeten dat het nu een dode taal is zonder ontwikkeling.
Het hele 't kofschip / Nsleutelgedoe kan me gestolen worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1) Leer vervoegen
2) Bron voor je bewering dat we een taal hebben gehad zonder medeklinkers? Zelfs de holbewoners zeiden al "Grunt, grauw, oeargh' en daar zitten medeklinkers in.
Net als logica en gevoel voor humor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef bart2009 het volgende:
Het hele Fokschaap / Nsleutelgedoe kan me gestolen worden.
Ben je nu klaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef DaMart het volgende:
aa aa e o a oe e i oi o a i e ee eee o o ooie?
O, wacht even. Jij denk dat de taal die je uitslaat als je klaarkomt een echo van het oorspronkelijke Latijn is? Dus dat je Latijn spreekt als je na het trekken 'aaaaaaaiiiieeeeooooo' gilt?quote:
Wat snap je nou niet aan deze bron?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
O, wacht even. Jij denk dat de taal die je uitslaat als je klaarkomt een echo van het oorspronkelijke Latijn is? Dus dat je Latijn spreekt als je na het trekken 'aaaaaaaiiiieeeeooooo' gilt?
Newsflash: Dat is niet het geval.
Ik zal het eens tegen mijn professoren zeggen, dat ze voortaan de medeklinkers achterwege kunnen laten. Waarschijnlijk ga ik dat niet overleven.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een grapje maken maar ik zal het wel op hoogwaardige taaldiscussie gooien dan voor anderen
Laten we verder praten met de wetenschap dat taal zich ontwikkelt en ontwikkelt maar dat het originele Latijn zonder medeklinkers was.
En niet vergeten dat het nu een dode taal is zonder ontwikkeling.
Daar staan toch genoeg medeklinkers in!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan deze bron?
[ afbeelding ]
http://www.let.ru.nl/V.Hunink/egeria.htm
Okee, ik zie sowieso al diverse medeklinkers in die tekst (jammer he, historici onder je publiek die deze dingen min of meer kunnen lezen?), dus wat wil je daar nu mee aantonen?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan deze bron?
[ afbeelding ]
http://www.let.ru.nl/V.Hunink/egeria.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |