TS is jouw kloon en je probeert nu een save face actie?quote:
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef bart2009 het volgende:
Ik heb een stukje gevonden voor jullie. Ziet iemand medeklinkers?
Ik doe er wel een bronvermelding bij, want ik hecht echt waarde aan mijn leven.
[ afbeelding ]
http://www.let.ru.nl/V.Hunink/egeria.htm
Een eerder en duidelijker voorbeeld: het Pantheon:quote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef bart2009 het volgende:
Ik heb een stukje gevonden voor jullie. Ziet iemand medeklinkers?
Ik doe er wel een bronvermelding bij, want ik hecht echt waarde aan mijn leven.
[ afbeelding ]
http://www.let.ru.nl/V.Hunink/egeria.htm
Volgens mij was Arameens Jezus voertaal. Lezen en schrijven was toen nog niet voor iedereen bereikbaar. Net als de boekdrukkunst.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt gelijkVroeger waren er geen medeklinkers en werd alles in een schreeuw van klinkers gezegd
Hmm ja inderdaad, wat staat er nu volgens onze dierenartsen?quote:[b]
Een eerder en duidelijker voorbeeld: het Pantheon:
[ afbeelding ]
Staan duidelijk medeklinkers op, nietwaar?
MAGRIPPALFCOSTERTIUMFECIT staat er. Zowel medeklinkers als klinkers. Veel mooier wordt het niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad wat staat er nu volgens onze dierenartsen?
Dat Marcus Agrippa, zoon van Lucius, die voor de derde keer consul was, het gebouwd heeft.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad, wat staat er nu volgens onze dierenartsen?
In welk jaar dan? MDXXXXIV????quote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat Marcus Agrippa, zoon van Lucius, die voor de derde keer consul was, het gebouwd heeft.
Boekdrukkunst was in de eerste eeuw inderdaad niet voor iedereen bereikbaar. Voor niemand, eigenlijk. Misschien voor de Chinezen, maar dat was nogal ver reizen in die tijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Volgens mij was Arameens Jezus voertaal. Lezen en schrijven was toen nog niet voor iedereen bereikbaar. Net als de boekdrukkunst.
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
De TT klopt nu trouwens weer met de inhoud van het topic.
Ik wilde gewoon een grapje maken maar ik zal het wel op hoogwaardige taaldiscussie gooien dan voor anderenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef BrandX het volgende:
TS trollt of moet hoognodig terug naar school.
1) Leer vervoegenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:28 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Laten we verder praten met de wetenschap dat taal zich ontwikkeld en ontwikkeld maar dat het originele Latijn zonder medeklinkers was.
En niet vergeten dat het nu een dode taal is zonder ontwikkeling.
Het hele 't kofschip / Nsleutelgedoe kan me gestolen worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1) Leer vervoegen
2) Bron voor je bewering dat we een taal hebben gehad zonder medeklinkers? Zelfs de holbewoners zeiden al "Grunt, grauw, oeargh' en daar zitten medeklinkers in.
Net als logica en gevoel voor humor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:33 schreef bart2009 het volgende:
Het hele Fokschaap / Nsleutelgedoe kan me gestolen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |