Ik ben al bezig met een redelijk grote tempel waarbij ik wel wat hulp kan gebruiken.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Voor de mensen op de server van NTV, wellicht kan hier mee begonnen worden:
[ afbeelding ]
(Openen in paint en inzoomen maar. 1 pixel is 1 blok.)
Buitenring minimaal 10 hoog om mee te beginnen, en de binnenring minimaal 5.![]()
Uiteraard sta ik open voor andere suggesties. Dit is me namelijk ook maar in de schoenen geschoven.
Oh, oké, tof. Ik heb nog wel even ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je kan zo toch komen? Ben op de fiets, ben er zo!
Ja, opzich wel. Alleen die onzichtbare monsters zijn irritant.quote:
Of course my friend.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, opzich wel. Alleen die onzichtbare monsters zijn irritant.
Zou ik trouwens weer een eigen winkeltje kunnen beginnen?
Euhm, ik denk dat we het TNT''en maar even laten. Ik denk dus nu! Gewoon alvast een plaatje zoeken enzo, ga je mee zoeken?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
haha, dankje
edit: Oja.. Wanneer begin je met de nieuwe map?
sorry, ik kan nu niet. Moet zo weer wegquote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
Euhm, ik denk dat we het TNT''en maar even laten. Ik denk dus nu! Gewoon alvast een plaatje zoeken enzo, ga je mee zoeken?
Ik ben wel van de partij waarschijnlijk. Alleen ts kan ik niet aan meedoen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef Berend. het volgende:
Jongens, de Teamspeak 3 server is net gekocht. Ik zal wat later hem online zetten. Beetje ongezellig om met 2 mensen in een TS server te zitten
De map is gereset. Zullen we om 7 uur vanavond beginnen met bouwen? Of eerder, vertel het maar!
haha, mooi hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ze worden steeds gaver, niet?![]()
[ afbeelding ]
* Jolly_Reaper vist naar complimenten.
Mooi! Ik hoop dat ik vanavond op minecraft kan, maar weet niet zeker. Kom nu in ieder geval wel even onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef Berend. het volgende:
Jongens, de Teamspeak 3 server is net gekocht. Ik zal wat later hem online zetten. Beetje ongezellig om met 2 mensen in een TS server te zitten
De map is gereset. Zullen we om 7 uur vanavond beginnen met bouwen? Of eerder, vertel het maar!
Yup.quote:
Er gaan zo wel mensen eten, dan wordt het weer leger.quote:
Sorrry,, heb je een headset? Kom in onze teamspeak, live updatequote:Op maandag 10 januari 2011 18:17 schreef einschtein het volgende:
Berend., wat doe je. Server is vol, 'G.
Dat duurt 2 dagen, moet manual via de support.Helaas.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef tuut-chips het volgende:
Beter verhoog je de cap gewoon naar 12
NTV, heb je m'n pm nou gezien eigenlijk?
Betaal je mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef tuut-chips het volgende:
Hmm das kut. Gooi hem dan meteen naar 64
Ook voor mij haha. Ik vind het naaiend om iemand met mijn reserveslot te kicken. Dat doe ik dus ook nietquote:
Firewall settings gecontroleerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Dyll het volgende:
Goed, ik het spel dus gekocht, blij het spel opgestart en de multiplayer geprobeerd. Maar, telkens als ik de multiplayer wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
Internal client error: Java.net.ConnectException: connection refused: connect
Iemand enig idee of ervaringen hiermee?
Ja, staat uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Firewall settings gecontroleerd?
Update je java.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Dyll het volgende:
Goed, ik het spel dus gekocht, blij het spel opgestart en de multiplayer geprobeerd. Maar, telkens als ik de multiplayer wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding:
Internal client error: Java.net.ConnectException: connection refused: connect
Iemand enig idee of ervaringen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |