Er komen te veel monsters op korte tijd. Als er veel minder zouden spawnen zou het leuk zijn om aan te laten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef NietTeVolgen het volgende:
Hoe lang blijft dat vechten tegen simpele monsters leuk dan?
met monster mania sluiten we het meestal na 20 minuten wel weer af.
Tis gewoon nog niet een multiplayer survival horror game.
Met veel extra mob spawn's kan het wel interessant worden. Dan gaan de dieren ook aan natuurlijk > voedsel.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef NietTeVolgen het volgende:
Hoe lang blijft dat vechten tegen simpele monsters leuk dan?
met monster mania sluiten we het meestal na 20 minuten wel weer af.
Tis gewoon nog niet een multiplayer survival horror game.
Yup. Deze map is met veel hulp door mij gemaakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik eigenlijk wel voor. Als de boel dan per ongeluk affikt, moeten we verhuizen. Gewoon realistisch houden.
Wat bedoel je trouwens met TNT-en? Ga je de huidige map opblazen? Of gewoon een nieuwe starten?
Onder de grond lijkt me het tofst, vooral de eerste keer dat je dan spawnt zeg maarquote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alles heeft nadelen en voordelen natuurlijk maar begane grond lijkt me het minst verstandig.
Omdat het meer van hetzelfde is.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef tuut-chips het volgende:
Net even rondgekeken bij Bekend, snap niet waarom jullie zon briljante server willen slopen...
Jezus wat ben jij slechtquote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef Toothless het volgende:
Update Toothless Server:
Vanaf woensdag 12 Januari word deze server een creative/survival server.
De huidige map blijft maar de monsters worden vrij gelaten.
Dus ook de creepers.
Dit is om meer variatie te brengen op de server.
Morgen word ook de map ter download beschikbaar gesteld (390MB)
Ik hoop wel dat he een beetje een bergachtige map is, niet zo'n graslandactig-iets dat het nu wasquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu gaat Toothless er ook achteraan?
Maar goed, die van Berend wordt een die hard survival op een kale map.
[ afbeelding ]
Dan moeten we de wijde wereld intrekken. En als het nacht wordt een klein kamp bouwen, en dan in de ochtend verder trekken. Tot we de Alpen bereiken.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat he een beetje een bergachtige map is, niet zo'n graslandactig-iets dat het nu was
Ik ben voor, heb alleen geen idee hoe ik en Headset(oortje+microfoon)+ speakers aansluit op mn laptop, angezien daarin maar 1 audio-out zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moeten we de wijde wereld intrekken. En als het nacht wordt een klein kamp bouwen, en dan in de ochtend verder trekken. Tot we de Alpen bereiken.
Voelt iemand er iets voor om op Berend's server ook met TeamSpeak o.i.d. te spelen? Als je toch aan het survivallen bent, is dat wel leuker. Dat iemand plotseling schreeuwt als hij een mob tegenkomt.![]()
Waarom is hij slecht? Hij doet toch met zijn server wat hij wil, als dat nu juist hetzelfde is als een andere server, who fucking cares! Stelletje relnichten.quote:
Sjiek is anders. En toevallig. Maar goed, hij mag doen wat hij wil inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Waarom is hij slecht? Hij doet toch met zijn server wat hij wil, als dat nu juist hetzelfde is als een andere server, who fucking cares! Stelletje relnichten.
Doe je die speakers er niet in.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben voor, heb alleen geen idee hoe ik en Headset(oortje+microfoon)+ speakers aansluit op mn laptop, angezien daarin maar 1 audio-out zit.
Maar het klinkt wel mooi, omgeving verkennen, wat minen, nederzettinkje maken, verder trekken.
Ik heb een redelijke headset, zonder mic, en een headset met mic met maar 1 oortjequote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sjiek is anders. En toevallig. Maar goed, hij mag doen wat hij wil inderdaad.
[..]
Doe je die speakers er niet in.Als je headset op hebt, kun je je speakers toch niet horen. Of heb je een xbox-achtige headset? Ik weet nog wel dat ik vroeger zo'n SOCOM-ding had. Was USB en geluid was echt bizar goed. Geen idee waar die nu is helaas.
Vergeet niet dat hij eerst Berend. zitten helpen heeft met zogezegd een privé server op te zetten, en die hier plots op het forum stond als nieuwe server. Sjiek en netjes is op dat vlak ook anders... Maar goed, amusement met survival modequote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sjiek is anders. En toevallig. Maar goed, hij mag doen wat hij wil inderdaad.
Die plannen hadden wij al een vrij lange tijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu gaat Toothless er ook achteraan?
Maar goed, die van Berend wordt een die hard survival op een kale map.
[ afbeelding ]
M'n eilanden, wat doe je?!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef Berend. het volgende:
Ik neem aan dat we morgen opnieuw kunnen beginnen haha. Aan de poll te zien...
Hier is alvast onze map: files.zip - 24.76MB
Veel plezier!
Alsjeblieft niet...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef Toothless het volgende:
Update Toothless Server:
Dus ook de creepers.
Typischquote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef Toothless het volgende:
Update Toothless Server:
Dus ook de creepers.
Ik voel daar zeker wat voor, heb een goede headsetquote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan moeten we de wijde wereld intrekken. En als het nacht wordt een klein kamp bouwen, en dan in de ochtend verder trekken. Tot we de Alpen bereiken.
Voelt iemand er iets voor om op Berend's server ook met TeamSpeak o.i.d. te spelen? Als je toch aan het survivallen bent, is dat wel leuker. Dat iemand plotseling schreeuwt als hij een mob tegenkomt.![]()
Ik neem aan dat ze gaan dingen gaan veranderen omdat dat beter is voor je winkel.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef maurisioo het volgende:
Harregare, ik ben het er ook helemaal mee eens. Als het te makkelijk wordt, gaan mensen rare dingen bouwen, zoals nu met dat goud gebeurd. Na een tijdje wordt dat heel saai. Maar ik denk niet dat het gaat lukken om singleplayer hetzelfde te krijgen als multiplayer, door bijv. lag en andere bugs.
Ook even een vraagje aan Berend: zou je die goudblokken misschien kunnen vervangen door bijvoorbeeld goudstaven?
Dit zou de oorzaak wel eens kunnen worden van die lelijke gebouwen. Ook zal ik mijn winkel daar steeds op aan moeten passen.
Bugs vind ik echt meevallen.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef maurisioo het volgende:
Sorry, had de laatste pagina's niet gelezen. Het zou heel erg leuk zijn om helemaal overnieuw te beginnen, en dan zonder warps, blocks spawnen of wat dan ook. Daardoor zou mijn winkeltje het ook weer goed kunnen doen.
Alleen ik denk niet dat het oot zou gaan lukken om echt rond te dwalen en samen te werken, omdat er nou eenmaal veel mensen zijn die gewoon simpel willen bouwen. Maar ik hoop dat het wel gaat lukken
Ah, wel jammer dat ik 't begin mis maar dan zie ik wel of jullie het overleefd hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:24 schreef Berend. het volgende:
Zit op school op me iPhone, maar als ik thuis ben zal ik er een nieuwe map opgooien. Weet niet of we echt gelijk beginnen, maar igg met de spawn. En die moeten we zelf maken, zonder free zooi! Waarschijnlijk moet ik wel nablijven, hehe
Je kan zo toch komen? Ben op de fiets, ben er zo!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ah, wel jammer dat ik 't begin mis maar dan zie ik wel of jullie het overleefd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |