In 2013 bestaat de KLu 100 jaar. Het zou mooi zijn als dit toestel bij het feestje aanwezig zal zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:25 schreef Clan het volgende:
(..).Het eerste toestel wordt in 2012 afgeleverd. (..)
Ah, GroenLinks. Altijd op zoek naar lullige items om de JSF af te kunnen schieten. Misschien verstandiger om je kruit droog te houden om een keer een grote klap te kunnen uitdelen, in plaats van steeds maar met van dat klein-kaliber spul op een JSF te schieten in de hoop dat als je maar genoeg in de lucht gooit dat ding vanzelf een keer iets raakt?quote:Op maandag 28 november 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
Antwoord op de Kamervragen over de risico's van de JSF testtoestellen: http://www.defensie.nl/_s(...)len_tcm46-191168.pdf
Kan je een keer doen en daarna wil niemand meer een vliegtuig van de VS kopen.quote:Als ik Amerika was zou een soort format systeem in de software stoppen, kan ik bij vervelende situatie gelijk vliegtuig van een land uit de lucht houden. Soort Format c: via satelliet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:32 schreef trigt013 het volgende:
Die constructie blijft de elektronica in Amerikaans onderhoud en ook blijven de toestellen ook van Amerika, we mogen ze alleen doorverkopen met Amerikaanse toestemming.
ja want zo werkt datquote:Als ik Amerika was zou een soort format systeem in de software stoppen, kan ik bij vervelende situatie gelijk vliegtuig van een land uit de lucht houden. Soort Format c: via satelliet.
ik kan dat mogelijk maar ik heb wat meer gegevens nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:25 schreef trigt013 het volgende:
Kan iemand mij vertellen trouwens waarom wij te horen krijgen dat de JSF 60 miljoen kost en de amerikanen er 2443 kopen voor de stuksprijs van 139,5 miljoen. Waarom dat verschil?
natuurlijk mag het welquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef trigt013 het volgende:
Nee hoor, software systeem mag niet door nederlanders worden gerepareerd. Ook de F-16 word deels onderhouden door amerikanen. Op vliegveld leeuwarden is daar een speciale loods voor ingericht.
nou ok dan weet ik het nietquote:De 60 miljoen heb ik uit nederlandse kranten....maar als je de amerikaanse aankoopgegevens van de JSF leest is het 2443 voor stuksprijs van 139,5 miljoen.
NU is de stuksprijs inderdaad erg hoog, richting de 150 miljoen. Ik neem aan dat dat is omdat er nog een gedeelte van de ontwikkelingskosten in de prijs verwerkt zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:22 schreef trigt013 het volgende:
Nee hoor, software systeem mag niet door nederlanders worden gerepareerd. Ook de F-16 word deels onderhouden door amerikanen. Op vliegveld leeuwarden is daar een speciale loods voor ingericht.
De 60 miljoen heb ik uit nederlandse kranten....maar als je de amerikaanse aankoopgegevens van de JSF leest is het 2443 voor stuksprijs van 139,5 miljoen.
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:50 schreef trigt013 het volgende:
Guerrilla taktieken zijn tot op de dag onverslaanbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |