ze voelt zich daar niet op d'r gemak bijquote:Op zondag 2 januari 2011 00:33 schreef Adames het volgende:
wat is mis met vingeren. anders noem je het poesje strelen of handwerk.
ik vind het niet erg als het van 'n ander afkomtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef pisnicht het volgende:
Indoor bergbeklimmen.
Wel weinig zelf aan verzonnen zo he..
wtf vaginaal rukkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
achtjes draaien, blubben, clitsjoelen, figuurvingeren, plonsen, de poes voederen, poezelen, strelen, vaginaal rukken, de vijver laten vollopen
Bron: wikipedia.
Het heet toch ook niet kutjeren? Aftrekken zou dan eerder iets als "door het vuistje halen" ofzo heten als je de analogie met vingeren wilt maken.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:20 schreef 92Merel het volgende:
Vraag in het vervolg of ze het lekker vond ? Vingeren klinkt ook gewoon niet, aftrekken noem je toch ook niet piemelen ?
Ehm jaquote:Op zondag 2 januari 2011 10:11 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het heet toch ook niet kutjeren? Aftrekken zou dan eerder iets als "door het vuistje halen" ofzo heten als je de analogie met vingeren wilt maken.
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
Vallen om een algemeen geaccepteerd wordt![]()
Hoe wil zij dan dat je het noemt? Als ze het woord niet wilt zeggen kan je er immers ook niet om vragen
ik zie haar volgende week ergens pas weerquote:Op zondag 2 januari 2011 02:20 schreef 92Merel het volgende:
Vraag in het vervolg of ze het lekker vond ? Vingeren klinkt ook gewoon niet, aftrekken noem je toch ook niet piemelen ?
Vraag gewoon of ze het lekker vindt, zonder verwijzing naar de handeling?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:29 schreef ikweetwaarjehuiswoont het volgende:
hey iedereen
ik was laatst m'n vriendin aan het vingeren en vroeg of ze het vingeren lekker vind![]()
'ja, alleen vingeren klinkt zo kakkerig en ouderwets' zei ze![]()
dus ik zei toen dat ik wel 'n andere naam zou verzinnen![]()
hebben jullie geile of leuke alternatieven voor vingeren
das geen vingeren eh?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |