Misschien tracks die ik lang geleden heb geluisterdquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef On het volgende:
[..]
Misschien zijn deze verwijderd van last.fm? Ik had het laatst ook met artiesten.
Weet ik eigenlijk niet. Het nieuwe album blijft totaal niet hangen bij mij en heb nog niet de drang gehad om hem nog een keer op te zetten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:03 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Radiohead deze week de meest beluisterde artiest op Last.FM wordt
Wat wordt niet bijgewerkt? De Charts komen meestal maandags of dinsdags.quote:
Je bedoelt dat je songs niet meer worden gescrobbeled? Bij mij werkt alles gewoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Gitaarmat het volgende:
M'n statistieken worden niet bijgewerkt sinds vanmiddag.
quote:1 The National 201
2 Radiohead 50
3 Foo Fighters 26
4 Balthazar 13
5 Efterklang11
6 Rammstein 7
7 White Lies 6
8 Crystal Fighters 5
9 Arctic Monkeys 3
10 Babyshambles2
Volgens mij kan dat alleen op dezelfde manier. xDquote:Op maandag 21 februari 2011 09:20 schreef Norrage het volgende:
Heb per ongeluk de hele nacht mijn itunes aangelaten waardoor ik een beetje veel onterechte scrobbels hebNu wete ik hoe ik enkele scrobbels delete, maar hoe kan ik in 1x al die 100+ scrobbels weghalen van de laatste paar uur ofzo?
Nou ja, je kunt met de muis op dezelfde plek blijven staan. Dan hoef je alleen maar te klikken. (Het gaat nog best snel, weet ik uit eigen ervaring).quote:
Is die van Derrick Morgan niet in kleur of sepia?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:07 schreef Frollo het volgende:
Hoera, voor het eerst zijn ALLE weekfoto's op mijn profielpagina zwart-wit!
Hier zit ik al maanden op te wachten. Normaal gesproken zit er altijd wel een kleurenplaatje tussen.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sepia_(fotografie)quote:Op maandag 21 februari 2011 10:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die van Derrick Morgan niet in kleur?
Nee hoor, het is een z/w foto met een kleurtintje.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die van Derrick Morgan niet in kleur?
Hat is bijna hetzelfde...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat bedoelde ik ook, sepia. Maar dus niet in zwart-wit.
Gaat heel makkelijk inderdaad! Zo makkelijk dat ik nu zelfs tever geklikt heb en ook die Kid A scrobble heb weggehaaldquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt met de muis op dezelfde plek blijven staan. Dan hoef je alleen maar te klikken. (Het gaat nog best snel, weet ik uit eigen ervaring).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |