Ik heb het op mijn Mac ook ingesteld op 50%, dat is dus het probleem niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:20 schreef DaMook het volgende:
Hoi, sinds deze week ben ik weer opnieuw begonnen met het gebruiken van last.fm. Nu heb ik alleen een probleem. Ik heb de officiële scrobbler geinstalleerd op mijn mac met osx (10.6.5) en speel mijn muziek af met itunes.
Het probleem is alleen dat ie alles dubbel scrobbled. Heeft iemand hier een idee hoe ik dit kan oplossen ? (had overigens eerst ingesteld dat ie na 50% al moest scrobblen, maar heb ondertussen al ingesteld pas na 100% van het nummer, maar ook dan dus)
Ik heb in de faq en forum van last.fm al gezocht, maar heb zelf niet echt iets kunnen vinden.
EDIT: laat maar volgens mij al opgelost.
EDIT2: Toch niet opgelost lijkt het, snap er niets meer van.
Klinkt goed, zie net dat ik ook wat nummers van ze geluisterd hebt terwijl ik het niet direct herkende.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn nieuwe ontdekking: The Qemists (Drum and Bass / Elektronic)
Zo heb ik het inderdaad ontdektquote:Op zondag 2 januari 2011 18:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt goed, zie net dat ik ook wat nummers van ze geluisterd hebt terwijl ik het niet direct herkende.
Luister toch te vaak last.fm radio.
Vooral Arrakisquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
Black Sun Empire is ook erg goed moet ik zeggen.
Alleen logistics ken ik nog nietquote:Op zondag 2 januari 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral Arrakis
en als je toch naar drum 'n bass aan het luisteren bent:
om maar eens wat te noemen.
Oke vaag, maar ik luister op DIT moment Bob Dylan & Johhny Cash, gewoon met Winampquote:Op maandag 3 januari 2011 01:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik krijg dat af en toe ook, het lijkt dat hij sorteert op het moment van scrobbelen. Soms scrobbelt spotify nog een track van de dag er voor, en dan komt die boven de tracks van de huidige dag
Geen idee, hier ook Mac OS X en iTunes, heeft altijd gewoon gewerkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:20 schreef DaMook het volgende:
Hoi, sinds deze week ben ik weer opnieuw begonnen met het gebruiken van last.fm. Nu heb ik alleen een probleem. Ik heb de officiële scrobbler geinstalleerd op mijn mac met osx (10.6.5) en speel mijn muziek af met itunes.
Het probleem is alleen dat ie alles dubbel scrobbled. Heeft iemand hier een idee hoe ik dit kan oplossen ? (had overigens eerst ingesteld dat ie na 50% al moest scrobblen, maar heb ondertussen al ingesteld pas na 100% van het nummer, maar ook dan dus)
Ik heb in de faq en forum van last.fm al gezocht, maar heb zelf niet echt iets kunnen vinden.
EDIT: laat maar volgens mij al opgelost.
EDIT2: Toch niet opgelost lijkt het, snap er niets meer van.
Dat heb ik ook af en toe, uiteindelijk komt alles dan wel goed te staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:03 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is dit nou weer voor gekkigheid:
[ afbeelding ]
maar klikken op See More:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 3 januari 2011 01:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat heb ik ook af en toe, uiteindelijk komt alles dan wel goed te staan.
Heeft helaas niet geholpenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:49 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Mac ook ingesteld op 50%, dat is dus het probleem niet.
Heb je de scrobbler al opnieuw geinstalleerd? Ik meen me te herinneren dat ik dat probleem ook de eerste keer had.
Kan best een dag (of twee) duren, geduld hebben dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou het is mooi nog niet verholpen.
Nee, het is bij mij ook zag ik later.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou het is mooi nog niet verholpen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan best een dag (of twee) duren, geduld hebben dus.
Misschien heb je hetzelfde als ik, ze staan er niet maar als je op ''See more'' ramt staan ze er ineens wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef Marquito het volgende:
Ik heb sinds gister opeens dat last.fm niet alle tracks scrobbled (iig op de website), ongeveer maar een kwart word gegistreerd op de website. De andere driekwart verdwijnt op mysterieuze wijze. Hebben meer mensen hier last van?
Heb het ook, bij See More staan ze wel:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Nepthys het volgende:
Bij mij laat de Recently Listened Tracks nu al helemaal geen nieuwe scrobbles meer zien.
Ja, bij mij gaat ook maar de helft bij de totale playcount erbij. De andere helft wel, terwijl die ook niet in de recente playlist staan. Volgens mij is het een algemeen probleem, ik zie dat er ook op het forum van Last.fm een topic over is.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien heb je hetzelfde als ik, ze staan er niet maar als je op ''See more'' ramt staan ze er ineens wel.
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:03 schreef cafca het volgende:
Ik vind the Beatles bij jou verrassend, Grobbel!
Hebben die ook zoveel nieuws uitgebracht?
Tag cloud? http://lastfm.dontdrinkandroot.net/quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:32 schreef PiRANiA het volgende:
Waar kon je laten genereren welk genre je luisterde?
Werkt die ook voor de Ipod Touch of moet je hem daarvoor eerst jailbreaken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef cafca het volgende:
Heb zojuist de iPhone App geinstalleerd, werkt lekker!
Hm, dat zou ik niet weten. Ik zou zeggen: probeer het eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt die ook voor de Ipod Touch of moet je hem daarvoor eerst jailbreaken?
Ah op die fiets, hoeveel kost het?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik niet weten. Ik zou zeggen: probeer het eens.
Je moet hem wel onder een UK of US itunes account aanschaffen.
Wat Norrage zegt, het een radio-player, die scrobblet wel rechtstreeks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef Grobbel het volgende:
Hmm. Bedoelen jullie nu een app om direct vanaf je iphone te scrobblen, of gaat dit om de al bestaande app die itunes gebruikt als tussenweg? Want die laatste doet het vaker niet dan wel...
Bijna...Your Library, recommendations en tracks die je nog niet hebt van artiesten die je al wel hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:23 schreef cafca het volgende:
Wat is die Mix radio nou eigenlijk precies? Een mix van Your Library en nieghbourhood en recomendations?
Nou dat doet-ie bij mij dus echt bijna nooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef Norrage het volgende:
Ja het is niet een app waarmee je automatisch je tracks scrobbelt ofzo, maar goed, die scrobbelt ie als je gewoon je ipod syncht
Ja, dat wordt bij mij af en toe wel een beetje vreemde mix.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bijna...Your Library, recommendations en tracks die je nog niet hebt van artiesten die je al wel hebt.
Bij mij ook niet. Bizar genoeg heeft ie van de week ineens alle scrobbles verwerkt van de laatste anderhalve maand, terwijl ik mijn iphone zo een beetje iedere dag met itunes synch. Waarom ie het die ene keer wel ineens deed en al die andere keren niet: geen flauw idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dat doet-ie bij mij dus echt bijna nooit.
Oh, ik dacht dat het aan het feit lag dat ik hem heel onregelmatig sync, maar dat is dus ook niet zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Bizar genoeg heeft ie van de week ineens alle scrobbles verwerkt van de laatste anderhalve maand, terwijl ik mijn iphone zo een beetje iedere dag met itunes synch. Waarom ie het die ene keer wel ineens deed en al die andere keren niet: geen flauw idee.
9000 minuten voor 1 scrobble, gaat het hem niet worden hè statshoerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ITS OVER 9000!
http://www.last.fm/music/(...)etico+-+Sonata+op.+9
Kun je een Amerikaans of Engels Itunes account maken zonder dat je een Engels of Amerikaans adres opgeeft?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik niet weten. Ik zou zeggen: probeer het eens.
Je moet hem wel onder een UK of US itunes account aanschaffen.
Inderdaad. *skip*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:42 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
9000 minuten voor 1 scrobble, gaat het hem niet worden hè statshoer
Je kan natuurlijk gewoon nepadres opgeven, het punt is vooral om de creditcard gegevens te kunnen ontduikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kun je een Amerikaans of Engels Itunes account maken zonder dat je een Engels of Amerikaans adres opgeeft?
Als het goed is lukt het nu wel, met een Duits account. Daar kon ik wel opgeven dat ik geen creditcard had. Als mijn internet het weer wilt doen tenminste.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon nepadres opgeven, het punt is vooral om de creditcard gegevens te kunnen ontduikenMaar als je wat googlet is er een manier om gemakkelijk zonder creditcard een gratis account aan te maken waar je alleen gratis apps mee kan downloaden.
Als je in de scrobbler zelf naar Help > Diagnostics gaat, staan daar misschien je cached tracks?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef L.no het volgende:
He, jammer, mijn scrobbeler doet het momenteel niet meer.
Nope. Hele software zit telkens vast als ik iets ga scrobbelen. Na een herinstallatie veranderde niets. Ik denk dat de cache verdween na de herinstallatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je in de scrobbler zelf naar Help > Diagnostics gaat, staan daar misschien je cached tracks?
Ik heb zelf weinig problemen met ITunes gehad, maar misschien kun je Winamp proberen? Dat is ook nog wat sneller dan ITunes, daarnaast ook compatible met Last.fm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:36 schreef vaasinbloem het volgende:
Me scrobbeler doet het al een aantal weken niet na zo'n stomme iTunes update. Nu lees ik dat ik alles opnieuw mag installeren, lekker is dat
Edit: Heeft iemand ervaring met een iTunes alternatief (dus waar je met een iPod kan syncen) die wel probleemloos scrobbelt zonder al het gezeik? Heb het helemaal gehad met iTunes..
The Likequote:Top Artists for the week ending Sunday 9 January 2011
1 The Like 48
2 Elodie Frégé 36
3 The Secret Sisters 22
4 DJ Drama And Pharrell 21
5 Mark Aubert 18
6 Dert 17
6 Kid Cudi 17
8 Airliner 16
9 Mark Ronson & The Business Intl 14
10 Plan B 13
11 Egyptian Hip Hop 12
11 LA Vampires 12
13 Rumer 11
14 Topaz Rags 2
14 The Glitch Mob 2
16 Sparkle Motion 1
Bedank ranja maar, daar had ik het van afgekeken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt voor The Like, ik vind ze tof.
Ze zijn er al. En nu bij mij ook van alle vorige weken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu
Ik lees alle lijstjes die gepost worden wel even door, ja! (en vorm dan ook meteen een oordeel, uiteraardquote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom posten we toch eigenlijk altijd die lijstjes? Vraag ik me afVinden we het van elkaar boeiend om ze te lezen?
Wat moet er anders in dit topic?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
Waarom posten we toch eigenlijk altijd die lijstjes? Vraag ik me afVinden we het van elkaar boeiend om ze te lezen?
Das wel waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |