- Ze baalt van deze situatiequote:Op maandag 3 januari 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nergens voor nodig
iwannebehigh doet toch al niets meer, zoals hij zelf zegt valt het allemaal wel mee
ik was ook dat ik midden in de nacht weleens mijn ex ging bellen enzo, en dan kreeg ik weleens vriendjes te spreken van haar, en die deden ook alleen maar bezorgd om me.
violgensmij nep bezorgd om even een goede indruk te geven bij haar, zodat vriendje dan weer seks kon hebben, terwijl IK degeen was die ECHT VAN HAAR HIELD, JARENLANG, en MEERDERE VRIENDJES VAN HAAR LANG OMDAT HET ALLEMAAL PLAYERS WAREN
ik haat het.
die vriendjes gingen me niet flink onder handen hemen in elk geval
in die pic;
die meid had wel wat last van hem, maar valt allemaal wel mee. ik heb nog nergens gelezen (Behalve op fok) dat iwannebehigh echt ziekelijk zal stalken, en hij heeft hier gepost dat ook niet te gaan doen
in die pic lees ik het als "ik wil dat hij ermee stopt, omdat het zielig is, en niet prettig is voor hem"
nergens staat dat op een directe manier last heeft van iwannebehigh
Goede postquote:Op maandag 3 januari 2011 04:21 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
- Ze baalt van deze situatie
- Ze baalt dat hij niet is gekapt met zijn obsessie voor haar
- Ze wilt dat hij stopt
- Ze vindt het vervelend dat hij anderen erbij betrekt (FOK!)
- Hij wilt alleen maar aandacht
- Ze vindt het zielig voor hem om naar de politie te gaan (maar ze heeft het dus wel overwogen)
- Ze vindt dat hij heel erg verkeerd bezig is.
Goh, dit is nog een korte samenvatting van haar reactie. Het valt allemaal wel mee? Gozer...![]()
![]()
Sympathie hebben voor TS hebben omdat hij zo verliefd is (want jij herkent jezelf in zijn hopeloze verliefdheid), wilt nog niet zeggen dat je ook maar iets goed kan praten.
nee ik herken mezelf niet in zijn hopeloze verliefdheid gebaseerd op alleen maar observeren. want in tegen stelling tot hem, had ik een meid WEL 2/3 weken gehad. veel beter dus, en daarom veel ergerquote:Op maandag 3 januari 2011 04:21 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
- Ze baalt van deze situatie
- Ze baalt dat hij niet is gekapt met zijn obsessie voor haar
- Ze wilt dat hij stopt
- Ze vindt het vervelend dat hij anderen erbij betrekt (FOK!)
- Hij wilt alleen maar aandacht
- Ze vindt het zielig voor hem om naar de politie te gaan (maar ze heeft het dus wel overwogen)
- Ze vindt dat hij heel erg verkeerd bezig is.
Goh, dit is nog een korte samenvatting van haar reactie. Het valt allemaal wel mee? Gozer...![]()
![]()
Sympathie hebben voor TS hebben omdat hij zo verliefd is (want jij herkent jezelf in zijn hopeloze verliefdheid), wilt nog niet zeggen dat je ook maar iets goed kan praten.
Moet alles uitgekauwd worden voor je door haar? Lijkt me vrij duidelijk hoe dat meisje zich voelt als je een beetje inlevingsvermogen hebt. Anders lees je even FOK! forum nog eens door hoe anderen daarover denken, ja als iedereen het erover eens is, dan moet je toch echt eens hardop gaan nadenken of jij niet verkeerd zit met je zienswijze.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik herken mezelf niet in zijn hopeloze verliefdheid gebaseerd op alleen maar observeren. want in tegen stelling tot hem, had ik een meid WEL 2/3 weken gehad. veel beter dus, en daarom veel erger
en een ander meisje nu, laat ik meer met rust, maar heb al ideeen gehad om 200 km te gaan rijden om in de buurt doelloos bij haar rond te gaan lopen enzo. maar dat laat ik deze keer!
en nog staat er nergens dat ZIJ in dingen DIRECT door hem wordt belemert. of dat zij zich er heel erg lastig bij voelt, of bang is.
Nee van wie dan.quote:ze baalt om de situatie(in zijn algemeen)
en vind in zijn algemeenheid dat hij verkeerd bezig is etc etc
en vind andere mensen erbij halen, en al dat gedoe wel irritant, en hinderlijk. maar dat is niet direct van hem
En net schreef je twee posts hiervoor dat je nergens op 't forum had gelezen dat hij ziekelijk zat te stalken enz, alsof je mij wilt doen laten geloven dat je alles erover hebt gelezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet niet, ik volg het niet zo.
mij lijkt het voornamelijk vervelend voor haar dat zij zo wordt besproken op internet, en nu via-via, dingen hoort, die vervelend klinken, omdat het een vervelende situatie is.
weet niet, ik volg het niet zo.quote:
ik heb (volgensmij) alles gelezen, ik heb het misschien niet allemaal goed onthouden, en heb het niet allemaal teruggezocht nu netquote:En net schreef je twee posts hiervoor dat je nergens op FOK! forum had gelezen dat je blablabla...
Lees dan eens wat méér voordat je reageert.
volgensmij schat het gros van fok de situatie veels te overdreven in. dat denk ik echt hoorquote:Moet alles uitgekauwd worden voor je door haar? Lijkt me vrij duidelijk hoe dat meisje zich voelt, als je een beetje inlevingsvermogen hebt. Anders lees je even FOK! forum nog eens door hoe anderen daarover denken, en ja als iedereen het erover eens is, dan moet je toch echt eens hardop gaan nadenken of jij niet verkeerd zit met je zienswijze.
Goh, ben ik het toch ergens met je over eens.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
... knip ...
Het grootste ongemak voor haar is dat ze nu zo zeker weet dat iwannebehigh er wel heel erg moeilijk mee omgaat.
maar hij stalkt haar toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 04:55 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Goh, ben ik het toch ergens met je over eens.![]()
Ging hij er niet zo moeilijk mee om, dan was hij haar niet gaan stalken en was het nooit zover gekomen.
Zo ver wij weten, doet hij momenteel niets tot weinig. Maar hij deed wel aan stalking. Ik schreef daarom ook in de verleden tijd als je mijn post terug leest.quote:Op maandag 3 januari 2011 05:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar hij stalkt haar toch niet?
iig niet zeer ernstig toch?
ohja toen hij haar bestudeerde om te leren kennen inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 05:12 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Zo ver wij weten, doet hij momenteel niets tot weinig. Maar hij deed wel aan stalking. Ik schreef daarom ook in de verleden tijd als je mijn post terug leest.
Dat is het enge, dat kan je niet weten of hij er ook daadwerkelijk een punt erachter zet. Dinsdag schreef hij nog dat hij zijn hele leven haar nog achterna wilt zitten en dat hij smoorverliefd is. Het speelt al één jaar, dit hele gedoe. Hij maakt allerlei gerelateerde topics aan over moslims en weet ik wat voor kul. En vandaag, op magische wijze, vijf dagen na zijn super topic, besluit hij om er ineens een punt achter te zetten. Natuurlijk....quote:Op maandag 3 januari 2011 05:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja toen hij haar bestudeerde om te leren kennen inderdaad, en met haar in contact wilde komen
ja je hebt gelijk, en dat is nu over zegt hij...
mwa, hoelang was dat? een paar keer iets gedaan om haar tegen te komen, en haar hand gekust, en nog wat vreemde acties, en een tijdje zonder haar weten haar bekeken en bestudeerd uit verliefdheid.
en nu hij weet dat ze er niet echt van gediend is, heeft hij (oke ik geef toe, ) uiteindelijk (zo lijkt het) er een punt achter gezet.
en ik geloof hem daarin
en daarom is er niet zoveel (meer) aan de hand... , en wat mij betreft ook nooit geweest.
mwa geen eng mannetje denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 05:26 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Dat is het enge, dat kan je niet weten of hij er ook daadwerkelijk een punt erachter zet. Dinsdag schreef hij nog dat hij zijn hele leven haar nog achterna wilt zitten en dat hij smoorverliefd is. Het speelt al één jaar, dit hele gedoe. Hij maakt allerlei gerelateerde topics aan over moslims en weet ik wat voor kul. En vandaag, op magische wijze, vijf dagen na zijn super topic, besluit hij om er ineens een punt achter te zetten. Natuurlijk....
Ik vind het maar een eng mannetje.
Je bent vergeten te vermelden zat zowel de vriendinnen als de vrienden van het meisje dezelfde boodschap tevergeeft hebben getracht over te brengen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
niet luisteren naar :neem geen contact meer met mij op.
laat me met rust.
ik hoef geen contact.
Heb je dit wel gelezen?? Verliefd op Turks meisjequote:Op maandag 3 januari 2011 05:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar hij stalkt haar toch niet?
iig niet zeer ernstig toch?
edit:
volgensmij heeft ze meer last van wat/hoe iwannebehigh denkt, dan wat iwannebehigh tegen haar doet
Ik heb een paar van jouw topics gelezen en jij bent ook niet goed snik. Jullie kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft. Mooiweerprater.quote:Op maandag 3 januari 2011 04:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nergens voor nodig
iwannebehigh doet toch al niets meer, zoals hij zelf zegt valt het allemaal wel mee
ik was ook dat ik midden in de nacht weleens mijn ex ging bellen enzo, en dan kreeg ik weleens vriendjes te spreken van haar, en die deden ook alleen maar bezorgd om me.
violgensmij nep bezorgd om even een goede indruk te geven bij haar, zodat vriendje dan weer seks kon hebben, terwijl IK degeen was die ECHT VAN HAAR HIELD, JARENLANG, en MEERDERE VRIENDJES VAN HAAR LANG OMDAT HET ALLEMAAL PLAYERS WAREN
ik haat het.
die vriendjes gingen me niet flink onder handen hemen in elk geval
in die pic;
die meid had wel wat last van hem, maar valt allemaal wel mee. ik heb nog nergens gelezen (Behalve op fok) dat iwannebehigh echt ziekelijk zal stalken, en hij heeft hier gepost dat ook niet te gaan doen
in die pic lees ik het als "ik wil dat hij ermee stopt, omdat het zielig is, en niet prettig is voor hem"
nergens staat dat zij op een directe manier last heeft van iwannebehigh
Ja hier, check dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb een paar van jouw topics gelezen en jij bent ook niet goed snik. Jullie kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft. Mooiweerprater.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is moeilijk hoor....
volgensmij ben je iemand die zich soms extreem in sommige dingen kan uiten(meisje 'stalken'), en heb je ook wat problemen met je gevoel. sommige dingen die je echt graag wil lukken niet. ik ken het....
ik las ook dat je autistisch misschien was of bent
geloof me!, als je naar het uwv gaat om uitkering aan te vragen, en je hebt het over problemen met gevoel, en bent een beetje bang voor "het gesprek" waardoor je misschien al beetje vreemd overkomt, netals jij bang bent voor dat sollicitatiegesprek. krijg je misschien een uitkering
heb ik ook gedaan, en ik ben volledig afgekeurd op meerdere (voornamelijk psychologische) redenen.
dan hoef je niet te werken, en kan je je ouders met rust laten alsof het wel goed gaat.
denk niet dat het eeuwig(nog lang) zal duren though met rechtser kabinet en recessie en veranderingen in uitkeringsstelsel...
Nou dat is het ergste nog niet.quote:
Ja idd, ik lees net het andere topic...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dat is het ergste nog niet.
Link!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, ik lees net het andere topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |