abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90760333
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
check sex eens nu heeft die al een topic gemaakt over sex met moslims. Tot zover het vergeten en gaat steeds verder. Straks gooit hij haar hele prive leven op het net. Ik zou er niet gek van opkijken
Ja, dit had ik net ook al gezegd..echt te triest
pi_90760343
Gast jij hebt zo hard hulp nodig! en dan bedoel ik hulp om jezelf weer gezond te krijgen je bent namelijk compleet de weg kwijt en JA je hebt die PSYGOLOOG HARD NODIG

[ Bericht 3% gewijzigd door Lallend op 02-01-2011 20:36:55 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 20:28:44 #153
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90760630
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
check sex eens nu heeft die al een topic gemaakt over sex met moslims. Tot zover het vergeten en gaat steeds verder. Straks gooit hij haar hele prive leven op het net. Ik zou er niet gek van opkijken
Doen mensen dit vergeten daadwerkelijk ooit dan? Geobsedeerde mensen zeggen toch gewoon altijd wat de ander wilt horen en trekken zich er vervolgens niets van aan

[ Bericht 6% gewijzigd door Frag_adder op 02-01-2011 20:35:36 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90761084
Nee maar het kan steeds extremer worden en zitten wij hier op het forum op te wachten, voor je het worden hele rare nare berichten op het bericht geplaatst en voor je het weet zijn straks getuige in rare bizarre zaak. Ik denk niet dat we daarop zitten wachten.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:36:55 #155
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90761258
Hmm nee ik denk niet dat iemand daar ook maar op zit te wachten. Ik vraag mij nog steeds af hoe serieus TS is maar ik ben d'r bang voor...
pi_90761432
nou als die eerst gaat over dat het een onbereikbare liefde is en dan over sex met moslims hoe dat zal gaan , dan krijgt het mij een bizar wrang smaakje en we weten al dat het meisje bestaat en dus niet verzonnen is.
Ik hoop echt dat ze naar de politie stapt want dit is echt niet meer normaal
pi_90761512
Je bent toch in gaan zien dat je verkeerd bezig was. En dat in een best korte periode. Langzaam maar zeker ga je toch de juiste dingen denken en ernaar handelen. (had je verwacht dat je hiertoe in staat zou zijn? :))

Voor iedereen kan een bijzondere persoon bestaan! Ook voor jou. Je moet er wel open voor willen staan. Ik weet niet hoe het mannenbrein werkt, maar misschien moet je proberen andere meiden aantrekkelijk te vinden. Iemand met wie je denkt makkelijker een toekomst op te kunnen bouwen.
pi_90761654
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Je bent toch in gaan zien dat je verkeerd bezig was. En dat in een best korte periode. Langzaam maar zeker ga je toch de juiste dingen denken en ernaar handelen. (had je verwacht dat je hiertoe in staat zou zijn? :))

Voor iedereen kan een bijzondere persoon bestaan! Ook voor jou. Je moet er wel open voor willen staan. Ik weet niet hoe het mannenbrein werkt, maar misschien moet je proberen andere meiden aantrekkelijk te vinden. Iemand met wie je denkt makkelijker een toekomst op te kunnen bouwen.
Ik hoop niet dat jij dat bent in je usericoon, TS zal na het lezen van jou post waarschijnlijk jou achterna gaan :')
  zondag 2 januari 2011 @ 20:43:57 #159
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90761824
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef formerjellybean het volgende:
nou als die eerst gaat over dat het een onbereikbare liefde is en dan over sex met moslims hoe dat zal gaan , dan krijgt het mij een bizar wrang smaakje en we weten al dat het meisje bestaat en dus niet verzonnen is.
Ik hoop echt dat ze naar de politie stapt want dit is echt niet meer normaal
Je hebt een punt. Ik zie dat ik een beetje te snel over de OP heen gelezen heb in het Moslims topic. Ik dacht initieel dat het over de hypocritie ging maar hij vist juist met zijn laatste zin naar bevesiging hoe strak de moslimas dit "geen seks voor het huwelijk" nemen.
Het is wellicht toch een stuk serieuzer dan ik eerst hoopte...
pi_90761899
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat jij dat bent in je usericoon, TS zal na het lezen van jou post waarschijnlijk jou achterna gaan :')
Ik heb 80 broers...

Nee grapje, i aint scuured.
pi_90761981
Goed dat je haar probeert te vergeten, want je verliefdheid is echt uit de hand gelopen. Het is alleen balen dat je haar binnenkort twee keer zal moeten zien. Zoek geen (oog)contact en probeer haar te vermijden. Mocht je daar haar (of haar vriend) worden aangesproken, zeg dat je het je spijt en haar met rust zal laten + loop weg. Als je net als op dit forum jezelf steeds blijft verdedigen, dan krijg je gegarandeerd klappen.
pi_90762021
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb 80 broers...

Nee grapje, i aint scuured.
Hahaha
pi_90762868
Hey maar in de vorige reeks is er iemand geweest die haar een berichtje heeft gestuurd. Nog iets op teruggehad?

Dit is dus echt ziek aan het worden.
  zondag 2 januari 2011 @ 20:59:26 #164
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90762984
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef Jolene22 het volgende:
Hey maar in de vorige reeks is er iemand geweest die haar een berichtje heeft gestuurd. Nog iets op teruggehad?

Dit is dus echt ziek aan het worden.
Lees OP dan. Vriend heeft opgebeld en hem gedreigd.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90763122
Wat overigens vanzelfsprekend is^^
pi_90763236
Misschien is het handig als diegene weer een berichtje naar haar stuurt en haar aanspoort om naar de politie te gaan. En misschien handig om een boel berichten op te slaan van hem als bewijs .....

Het is bijna alsof die wil verkrachten als die dit soort reacties doet als afvragen over sex met een moslima dus als iemand slim is contact haar facebook en laat haar zo snel mogelijk de politie te waarschuwen.
pi_90763311
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:59 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Lees OP dan. Vriend heeft opgebeld en hem gedreigd.
Had ook volkomen los kunnen staan van dat berichtje. Dit speelt al langer.

Dit topic misschien nog wel handig om naar te verwijzen. Berichtje van fok'er naar desbetreffende meid en haar reactie: Stalken deel 2

Had dit topic helemaal gemist is ook snel gesloten.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:04:04 #168
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90763371
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien is het handig als diegene weer een berichtje naar haar stuurt en haar aanspoort om naar de politie te gaan. En misschien handig om een boel berichten op te slaan van hem als bewijs .....

Reeds gedaan, maar dat meisje wilde dat haar vriendin (zus van TS) niet aandoen zei ze..
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90763505
Het gaat wel om de veiligheid van haar vriendin.... Wil ze dat het straks nog meer uit de hand loopt ???
pi_90764440
Overdrijven is ook een vak zo te zien, jullie kennen mij niet eens en ZOOOO VER HEEN ben ik nou ook weer niet. Die topic ging echt over de hypocrietie van moslims en ik probeer haar te vergeten en vroeg daarom tips in deze topic, de enige die doorgaan zijn jullie. Maar als jullie serieus zo belachelijk denken kan deze topic gesloten worden en die andere ook
pi_90764619
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Nou nee, val wel op mooiere vrouwen.
pi_90764820
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Overdrijven is ook een vak zo te zien, jullie kennen mij niet eens en ZOOOO VER HEEN ben ik nou ook weer niet. Die topic ging echt over de hypocrietie van moslims en ik probeer haar te vergeten en vroeg daarom tips in deze topic, de enige die doorgaan zijn jullie. Maar als jullie serieus zo belachelijk denken kan deze topic gesloten worden en die andere ook
Ben jij Nederlander van oorsprong?

Joh we zijn gewoon bezorgd om dat meisje je hebt hier honderden reacties gekregen en ziet echt niet in dat je echt veel te ver bent gegaan, wuift het een beetje weg en dat is vragen om nog meer problemen. Wij willen geen debet zijn aan de nieuwste telegraaf-headline.
pi_90764847
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou nee, val wel op mooiere vrouwen.
-O-

(D-tjuh thanx! XD)
pi_90764940
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Waar zit die teleurgestelde chearlead smily!! XD
-O-
1zo maak je deze smiley:   -O-
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90765118
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus jij probeert haar te vergeten door topics over moslims te openen en te vragen hoe het zit qua moslims en sex?

Wel heel toevallig he, jou Megan Fox is moslim, en raad eens, een moslim topic!

:')
pi_90765162
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ben jij Nederlander van oorsprong?

Joh we zijn gewoon bezorgd om dat meisje je hebt hier honderden reacties gekregen en ziet echt niet in dat je echt veel te ver bent gegaan, wuift het een beetje weg en dat is vragen om nog meer problemen. Wij willen geen debet zijn aan de nieuwste telegraaf-headline.
Ja wat dan?

Wat denk je nou zelf dan? Als ik haar iets verschrikkelijks aan zou willen doen, zou ik niet zo DOM zijn om allemaal topics te openen
pi_90765218
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Dus jij probeert haar te vergeten door topics over moslims te openen en te vragen hoe het zit que moslims en sex?

Wel heel toevallig he, jou Megan Fox is moslim, en raad eens, een moslim topic!

:')
Was ik wel benieuwd naar ja.
pi_90765239
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Waar zit die teleurgestelde chearlead smily!! XD
Ik leef met je mee hoor. Balen voor je. Ik weet zeker dat je echt met smart zat te wachten op zijn liefdesverklaring. Was ook goed geweest om eens de capaciteit van de opslag van berichten van je gsm te benutten.

Sorry meid. Komt echt wel een andere voorbij -O-
pi_90765333
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Was ik wel benieuwd naar ja.
En dan vraag jij je NOG steeds af waarom mensen, zoals jij beweert, soms misschien wat overdreven reageren?

Hahah, jij komt er wel gozer :')
pi_90765340
Nou over stalken heb je ook allerlei topics gemaakt en bleekt dus wel degelijk dat dat waar was en dat zij wel degelijk bestond.
pi_90765414
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:26 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik leef met je mee hoor. Balen voor je. Ik weet zeker dat je echt met smart zat te wachten op zijn liefdesverklaring. Was ook goed geweest om eens de capaciteit van de opslag van berichten van je gsm te benutten.

Sorry meid. Komt echt wel een andere voorbij -O-
Huh wat? Ik vervang TS met een doos chocola. (alleen vrouwen zijn moeilijk vervangbaar ;) he TS? ;))
pi_90765497
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Nou over stalken heb je ook allerlei topics gemaakt en bleekt dus wel degelijk dat dat waar was en dat zij wel degelijk bestond.
Oke en wat wil deze topic zeggen, dat ik haar wil vergeten toch
pi_90765609
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Huh wat? Ik vervang TS met een doos chocola. (alleen vrouwen zijn moeilijk vervangbaar ;) he TS? ;))
Was een blijkbaar gefaalde poging tot cynisme doordat ts zei dat hij op mooiere vrouwen valt :)

maar nvm :P /fail
pi_90765665
en vervolgens maak je een topic tegelijkertijd over sex met moslima's beetje tegenstrijdig en tegelijkertijd ook erg creepy als je als weet dat je die gozer aan de lijn hebt gehad.
pi_90765738
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
en vervolgens maak je een topic tegelijkertijd over sex met moslima's beetje tegenstrijdig en tegelijkertijd ook erg creepy als je als weet dat je die gozer aan de lijn hebt gehad.
Het gaat niet over haar, maar over het algemeen. Jullie maken het zo dat het over haar gaat... maar ik ga hier niet in over discussie
pi_90765872
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het gaat niet over haar, maar over het algemeen. Jullie maken het zo dat het over haar gaat... maar ik ga hier niet in over discussie
Wat formerjellybean wilt zeggen is dat je het eerst over een Turks meisje hebt, dus hoogstwaarschijnlijk moslim, en vervolgens een topic opent over moslims en sex

En dan zeggen dat het over het algemeen is, goede excuus man :')
pi_90766022
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Was een blijkbaar gefaalde poging tot cynisme doordat ts zei dat hij op mooiere vrouwen valt :)

maar nvm :P /fail
Zolang jij het maar volgt he meid ;)

En TS laat je niet zo op de kast jagen. Wat ben jij makkelijk! *prodent neemt nog een chocolaatje*
  zondag 2 januari 2011 @ 21:37:23 #188
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_90766057
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik zal wel een open deur intrappen, maar je hebt de schijn hartstikke tegen. |:(
  zondag 2 januari 2011 @ 21:38:23 #189
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90766122
TS je moet gewoon de confrontatie met haar vriend aangaan. Dit is een win-win situatie.

Kom over als de onwetende gentleman die per ongeluk in de vuisten van een pauperlul loopt. Lok een goed gevecht uit, verkoop die paap daarbij nog een mooie mokerslag op zijn slaap en win haar erna voor je terug. Ze wil niemand die vecht en daarom kruip je mooi in de slachtofferrol die hij heeft veroorzaakt. Kortom: heel schijnheilig met een boksbeugel in je zak gaan vragen wat ie precies bedoelde met zijn bedreigingen.
Succes gegarandeerd, en seks bovendien ook binnen niet al te lange tijd ^O^
pi_90766263
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef PfenisBaron het volgende:
TS je moet gewoon de confrontatie met haar vriend aangaan. Dit is een win-win situatie.

Kom over als de onwetende gentleman die per ongeluk in de vuisten van een pauperlul loopt. Lok een goed gevecht uit, verkoop die paap daarbij nog een mooie mokerslag op zijn slaap en win haar erna voor je terug. Ze wil niemand die vecht en daarom kruip je mooi in de slachtofferrol die hij heeft veroorzaakt. Kortom: heel schijnheilig met een boksbeugel in je zak gaan vragen wat ie precies bedoelde met zijn bedreigingen.
Succes gegarandeerd, en seks bovendien ook binnen niet al te lange tijd ^O^
Je moet TS nu geen valse hoop gaan geven :')
  zondag 2 januari 2011 @ 21:49:16 #191
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_90766881
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Je moet TS nu geen valse hoop gaan geven :')
Valse hoop?
Ik heb exact dezelfde situatie gehad, ook met een gore muslam. De eerste strijd vecht je uit zoals ik net heb beschreven. Verder moet er nog een secundaire kloppartij plaatsvinden met de jongen (buiten de weet van het vrouwtje) waarin de verhoudingen tussen beide geslachtsgelijken weer worden rechtgezet en je zeker stelt dat hij jou (en haar) verder met rust laat.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:50:25 #192
283293 John_Q
incognito
pi_90766953
Hoe je haar vergeet? Nieuwe meisjes ontmoeten.
Dat gevoel dat zij HET meisje is, is bedrog. Dat zien mensen alleen zelf nooit in.
Geloof me, de meisjes die je hierna gaat ontmoeten zijn minstens net zo leuk.
Kudo's.
pi_90766976
En hoe weten we of TS daadwerkelijk de strijd wil aangaan?
pi_90767177
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef John_Q het volgende:
Hoe je haar vergeet? Nieuwe meisjes ontmoeten.
Dat gevoel dat zij HET meisje is, is bedrog. Dat zien mensen alleen zelf nooit in.
Geloof me, de meisjes die je hierna gaat ontmoeten zijn minstens net zo leuk.
Dank! Ik ga vrijdag naar een disco (ivm feest zusje) en zaterdag ook met vrienden, dus wie weet kom ik iemand tegen...
pi_90767378
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:49 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Valse hoop?
Ik heb exact dezelfde situatie gehad, ook met een gore muslam. De eerste strijd vecht je uit zoals ik net heb beschreven. Verder moet er nog een secundaire kloppartij plaatsvinden met de jongen (buiten de weet van het vrouwtje) waarin de verhoudingen tussen beide geslachtsgelijken weer worden rechtgezet en je zeker stelt dat hij jou (en haar) verder met rust laat.
Zielig voor je, dat je het niet op een andere, meer eerlijke en mannelijke, manier kon oplossen.

-liegen
-geweld
-anderen gebruiken om één persoon aan te pakken. Moet wel een beer van een vent zijn geweest :)
  zondag 2 januari 2011 @ 21:59:49 #196
283293 John_Q
incognito
pi_90767540
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dank! Ik ga vrijdag naar een disco (ivm feest zusje) en zaterdag ook met vrienden, dus wie weet kom ik iemand tegen...
Goed zo.
Realiseer je wel, als je een grotere kans wil hebben dat je leuke meisjes gaat ontmoeten zul je wel initiatief moeten nemen. Gewoon zelfverzekerd zijn en op meisjes afstappen, niks raars aan. Het is zo moeilijk/eng als je het jezelf maakt. Een beetje zitten afwachten tot de meisjes op jou afstappen is 10 x niks. Wees een vent en doe wat je moet doen.
Kudo's.
pi_90767541
Tuurlijk ga ik niet met hem vechten, ik kijk wel uit. Ik ben helemaal niet sterk en hij zit op kickboxen, dat moet al iets zeggen toch :D
pi_90767828
_O-
pi_90767877
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

die vrijdag waar jij het over hebt daar is dat meisje er toch ook bij??
pi_90767998
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:05 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

die vrijdag is dat meisje er toch ook bij??
Ja aan het begin van de avond bij ons thuis denk ik wel, maar mee naar de disco gaat ze zowieso niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')