Maak er voor de zekerheid 15 minuten van.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zou er tien minuten mee onder een waterlelie kunnen gaan zitten, met je humor.
Jij en dat hele retarderd clubke van je snapt tot op de dag van vandaag nog steeds niet dat Tong niet de doorsnee baggeraar is.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong baggert 2354 keer meer dan ik. En in NWS hoor je serieus te zijn. Ik gedraag me naar het subforum
Maar toch kan je niet zonder mequote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij en dat hele retarderd clubke van je snapt tot op de dag van vandaag nog steeds niet dat Tong niet de doorsnee baggeraar is.
Jij bent hét prototype van bagger, er is geen enkel topic van jouw hand verschenen dat ook maar tot een glimlach heeft geleid.
Moet jij ook betalen voor een abo?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij en dat hele retarderd clubke van je snapt tot op de dag van vandaag nog steeds niet dat Tong niet de doorsnee baggeraar is.
Jij bent hét prototype van bagger, er is geen enkel topic van jouw hand verschenen dat ook maar tot een glimlach heeft geleid.
Durven ze toch nietquote:Op zondag 2 januari 2011 13:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Vast wel, al zijn er meer mensen die graag jouw nek willen knuffelen.
Je spoort niet, echt.quote:
Ze kan niet zonder me!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
En jij blijft er op in gaan.. Negeer hem gewoon
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgens mij vind yvonne mij nog aardiger dan Paul!
Ik wens jou een hele lange ban toe. Kan je nou niet ophouden elk topic naar je toe te proberen te trekkenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgens mij vind yvonne mij nog aardiger dan Paul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten hier dan wel in ONZ maar het is nooit opgezet om alleen maar te baggeren en topics te verklotenquote:
Je avater laten ontwerpen door Vork.quote:Op zondag 2 januari 2011 07:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tong, vertel me je geheim, hoe word je bekend op FOK?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |