Tegen deze tijd zal seks met jou wel plasseks inhouden.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef Paul het volgende:
Tong en Yvonne kunnen zich dagen na het interview nog steeds druk maken over mijn uitspraken. De hele dag denkt Yvonne maar aan mij, topic na topic
![]()
Ik ben zwaar populair zoals dat heet
wat een eigendunkquote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Paul het volgende:
Ik vermaak iedereen met mijn humor hier, zou ik wat mee moeten doen. Misschien toch een caberatier worden
Je zou er tien minuten mee onder een waterlelie kunnen gaan zitten, met je humor.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Paul het volgende:
Ik zit gewoon te lachen om mezelf, wat ben ik toch een toffe kerel
Ik vermaak iedereen met mijn humor hier, zou ik wat mee moeten doen. Misschien toch een caberatier worden
Ik word gewoon verdrietig van julliequote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb je wel een paar keer verslagen Paul.
Waarom vind ik je in ONZ vervelender dan in NWS? En waarom verwijt je iemand bagger die eigenlijk minder loopt te baggeren dan jijzelf?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:39 schreef Paul het volgende:
Ik zit gewoon te lachen om mezelf, wat ben ik toch een toffe kerel
Tong baggert 2354 keer meer dan ik. En in NWS hoor je serieus te zijn. Ik gedraag me naar het subforumquote:Op zondag 2 januari 2011 12:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom vind ik je in ONZ vervelender dan in NWS? En waarom verwijt je iemand bagger die eigenlijk minder loopt te baggeren dan jijzelf?
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zou er tien minuten mee onder een waterlelie kunnen gaan zitten, met je humor.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zou er tien minuten mee onder een waterlelie kunnen gaan zitten, met je humor.
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Tong baggert 2354 keer meer dan ik. En in NWS hoor je serieus te zijn. Ik gedraag me naar het subforum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |