Ken ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Big Fish gezien, een film van Tim Burton. Je moet er van houden, maar ik vond em echt de moeite waard.
Dat jullie daar tegen kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herken het. Geniet nu ook van de rust in het huis. Heerlijk.
Om 23.55 praatte Ajouad, door een nummer heen weet jij hoe dat nummer heet?quote:
80% van de dvd-s heb ik voor het grijpen.....de vhs-banden liggen bij mn ouders. de blu-rays lukt ook nog wel en de rest zit in dozen die ik nu niet ga openenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken ik niet. Krijgt een hoge score @ Imdb, maar is zo te zien niet helemaal mijn genre
.
3rdrock, is goed man.
Heb normaal ook altijd en overal de radio aan, maar zit ietwat in een dipje (klein hoor, niks ernstigs). Heb een vol hoofd en kan zo beter nadenkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat jullie daar tegen kunnenIk kan heel slecht tegen stilte, ik heb vrijwel altijd muziek aan.
Owja, dan ga ik altijd even genieten van frisse lucht buiten, even een stuk wandelen. Maar dat zelfs nog met muziek aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb normaal ook altijd en overal de radio aan, maar zit ietwat in een dipje (klein hoor, niks ernstigs). Heb een vol hoofd en kan zo beter nadenken
Nergens voor nodig: http://tv.blinkx.com/movies?more=#showsquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
je mag in mijn dvd-theek komen snuffelen hoor. keuze uit zo'n 400 films....
Ja, das ook lekker. M'n hond moet zo nog uit, kan ik ook van genieten, maar ook dan heb ik graag stiltequote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, dan ga ik altijd even genieten van frisse lucht buiten, even een stuk wandelen. Maar dat zelfs nog met muziek aan.
Mensen verschillen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das ook lekker. M'n hond moet zo nog uit, kan ik ook van genieten, maar ook dan heb ik graag stilte
volgens mij een nummertje van Daft Punkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 23.55 praatte Ajouad, door een nummer heen weet jij hoe dat nummer heet?
maar dan kan ik niet op mijn tv kijken en moet ik op mijn oncomfortabele bureaustoel zitten. dan pleur ik er liever een schijfje in of gebruik ik mijn mediastreamer voor de gedownloade contentquote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nergens voor nodig: http://tv.blinkx.com/movies?more=#shows
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij een nummertje van Daft Punk
Oh ik kan dat ding gewoon op me TV inpluggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet op mijn tv kijken en moet ik op mijn oncomfortabele bureaustoel zitten. dan pleur ik er liever een schijfje in of gebruik ik mijn mediastreamer voor de gedownloade content
ehm....welk ding? die links zijn toch alleen maar sites met films?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik kan dat ding gewoon op me TV inpluggen.
Ik bedoel mijn laptop. Heb ook een beamer voor het bioscoop gevoel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....welk ding? die links zijn toch alleen maar sites met films?
ah ja. ja, ik zou een dvi-kabel ofzo naar tv kunnen leggen...maar dat vind ik net iets teveel van t goedequote:
iets met ID3-tags denk ik....quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom als ik de CD Triggerfinger - All This Dancin' Around in mijn PC afspeel zegt mijn pc dat het dit album: http://nl.wikipedia.org/wiki/Triggerfinger_(album) is? Zo krijg ik m'n scrobbles natuurlijk nooit goed
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja. ja, ik zou een dvi-kabel ofzo naar tv kunnen leggen...maar dat vind ik net iets teveel van t goedeik koop voor mijn gevoel genoeg dvd's en blu-ray's om het downloaden voor mijn gevoel te vergoelijken
ivm ruimtegebrek zitten bijna alle schijfjes in ee ndj-koffer.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanMaar ik heb 't zelfde met boeken. Zou 't eigenlijk ook willen met cd's, maar die koop ik eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |