Best welquote:
Gewoon 3FM hier, Sense of Dancequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel, al luister ik waarschijnlijk iets anders dan jullie nu
.
Ik had eigenlijk neer moeten zetten "heb je gezegd weg te zullen gaan?"quote:
Cocain in my brainquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
http://lsdb.nl/set/55740/(...)010__21-08-2010.html
Hier de set waar we nu naar luisterenVoor de liefhebbers.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik luister niet naar 3fm maar kjk de nederpopshow van vorige week.
en wat is The Happening een poepfilm!
Haaha die film is zo _Dramatisch_ slecht. Na 30 minuten heb ik 'm uitgezet. Kon het niet langer volhouden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik luister niet naar 3fm maar kjk de nederpopshow van vorige week.
en wat is The Happening een poepfilm!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het muisstil in huis, die rust!!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik luister nu ook niet naar 3FM vind de programmering niet de moeite waard nu.
ik ben niet zo'n dance-liefhebber. een paar nummertjes is prima, maar geen urenlangquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Dat luister ik nietquote:
Ik zet 'm nu ook uit. Morgen weer een dag, waarschijnlijk. Maar eens even kijken welke film ik ga kijken. The Dark Knight heb ik ook al tevaak gezien.. Gaat nog een hele uitdaging worden om een leuke film te vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
daar hebben wequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
weg met de rust![]()
Normaal wel, maar vind het nu wel ff lekker om rust aan m'n kop te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
minthy ook zo'n uitermate fanatieke 3FM luisteraar.
Ik heb vanavond Big Fish gezien, een film van Tim Burton. Je moet er van houden, maar ik vond em echt de moeite waard.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zet 'm nu ook uit. Morgen weer een dag, waarschijnlijk. Maar eens even kijken welke film ik ga kijken. The Dark Knight heb ik ook al tevaak gezien.. Gaat nog een hele uitdaging worden om een leuke film te vinden.
Heb jij afgelopen kwartier opgenomen?quote:
ik cap allesquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen kwartier opgenomen?
Herken hetquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
Normaal wel, maar vind het nu wel ff lekker om rust aan m'n kop te hebben. Misschien zo de tv nog even aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |