Nee, ik was de enige die gek genoeg wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
goeie TT
Zijn er al meer foto's geweest eigenliojk?
Ik post hem andere keer als ik gemaakt hebquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, ik was de enige die gek genoeg was
Jaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik post hem andere keer als ik gemaakt heb
Dan zien jullie hoe sterk mijn tong is
Nu wil ik weten wat het isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde een opmerking maken over tongen maar doe het toch maar niet
Viespeuk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee hoor, hooguit iets als 'ik weet wel leuke dingen met mijn tong maar dat moet je meemaken ipv fotograferen'
OID![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Nee hoor, hooguit iets als 'ik weet wel leuke dingen met mijn tong maar dat moet je meemaken ipv fotograferen'
OID![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
@TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die pen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
@TTKan je deze ook ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je deze ook ?
[ link | afbeelding ]
Dat lijkt op een gekronkelde worm,.... ik noem hem de SwJquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je deze ook ?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |