Ja, die heb ik dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Vreselijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rambol vind ik wel lekker, met de walnoten erin
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vinden jullie van dit hotel?
Iberotel Aquamarine
Ow ken ik nie, ziet er lekkah uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Cambozola vind ik ook erg lekker, in de categorie supermarktkaas:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cambozola
Kruising tussen camembert en gorgonzola
dat komt dan mooi uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef golfer het volgende:
Blegh..al die zachte kazen mag ik niet meer en lust ik gelukkig ook niet.
Lekker stukje Andijker Fenegriek wil er nog wel in bij mij.
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
juni want dan is het het goedkoopst. 3-ps kamer kan ook
wel zo gezellig he, anders ga je haar nog missenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is dan die 3e persoon die met ons meegaat?
Ik ga niet mee. Haaien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje groot en massaal, maar wanneer gaan we?
Ben je jarig?quote:
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.quote:
Dat scheen het al eerder.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat probleem schijnt daar opgelost te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |