Hij komtg inderdaad een stuk minder goed uit zijn woordenquote:
Dit vind ik ook niet zo'n fantastische uitvoeringquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef tdrone het volgende:
ja en ook zijn gezicht
dit is toch geen liedje voor zorro
tevens wijvenstem
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef MeloD het volgende:
Tommie was tof!
Kelvin was ik niet zo weg van, geen fijn geluid
Samuel tot nu erg goed, misschien beetje overacting
Zwaar, maar erg goed gedaan en prettig om naar te luisterenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
deze heeft wel een goed gezicht voor zorro
maar weer zo'n zwaar liedje
tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Op ga ik nog wel knutselen van de week
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef StephanL het volgende:
Ziet er niet te mannelijk uitAl kan je natuurlijk veel doen met een pruik en nep baard/snor.
Hij komt niet binnen neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
verder komt hij niet over op mij..
birgitte is het niet met ons eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij komt niet binnen nee
Tot nu toe de zwakste schakel wat mij betreft
gelukkig zit Willem er nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
birgitte is het niet met ons eens
Birgitte is sowieso helemaal niet kritisch
Volgens mij is dit wel de titel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
wordt dit straks het topic voor de live shows?
bijna iedereen zit in het andere topic
iedere keer als Erwin praat moet ik aan Carlo denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nogal ja
En nu pas zie ik hoe goed de persiflage van Carlo is
ja weet ik, maar aangezien de rest in het andere topic zit, en waars. niet eens weten van dit topicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel de titel ja
k sta er van te kijken, we gaan naar de ander en de TT bedbk ik nog ffquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ik, maar aangezien de rest in het andere topic zit, en waars. niet eens weten van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |