SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
ja echt de moeite waardquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn mooi, Yns!Ziet er goed uit daar
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cat22 het volgende:
RIP bomen.![]()
Daarom heb ik een kunstboom, dan is het trauma minder groot.
Ik wil hem eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar morgen of maandag moet hij er toch aan geloven, krijg maandagavond een huis vol mensen waarmee we de staging voor de musicalklas willen doornemen en dan staat hij best wel in de weg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier staat ie nog wel even, eerder dan komend weekend heb ik r geen tijd voor *lees, wil ik m nog niet weg doen*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Ynske het volgende:
Ik ga er niet eens reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stom wijf
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
oh mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
ff snel wat van de kaart afgetrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens reageren![]()
Stom wijf
Dat zal pijn gedaan hebbenquote:
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit me er nu ook steeds meer op te ergeren.Wat een laffe houding.
Het heeft weinig zin deze discussie, want er wordt niets mee bereikt is wel te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t erge is ook nog dat men zelf vinden dat ze echt onschuldig zijn aan situaties, maar verdorie doe er dan wel wat aan om t op te lossen
daarom dat ik ook heel erg een gevoel van nekharen overeind had over het voor mijn gevoel inhalige in fhf
Het meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
De paashaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net weer een game cadeau gekregen, raad eens van wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |