Onder het tekstballonnetje P7.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet welk zaal nummer we moeten hebben
Wie nog meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef jaco het volgende:
Ik heb ook interesse om vooraf wat te eten.
Mag ik hieruit opmaken dat je ook komt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Anders misschien ff handig om tijd af te spreken en bijv tafel te reserveren in
www.vliegertje.nl![]()
Is er 50 meter vandaan
Mooi, ik wil wel even bellen om wat te reserveren, het lijkt mij niet dat we de enige zijn die wat gaan eten rond die tijd gezien de opkomst. Heb je nog een voorkeur voor een restaurant? Ik ben zelf gek op Indonesisch maar dat Vliegertje ziet er ook wel aardig uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef jaco het volgende:
Ik heb ook interesse om vooraf wat te eten.
Ik niet, alleen mogelijk Rejected nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat je ook komt?
[..]
Mooi, ik wil wel even bellen om wat te reserveren, het lijkt mij niet dat we de enige zijn die wat gaan eten rond die tijd gezien de opkomst. Heb je nog een voorkeur voor een restaurant? Ik ben zelf gek op Indonesisch maar dat Vliegertje ziet er ook wel aardig uit.
Even voor de anderen, wie komt er nog meer eten?
Als Gerrit Zalm [quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
.............
Mag ik hieruit opmaken dat je ook komt?..............
Voor $ 1500 per maand voor toegang tot BB mag dat ook welquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
En BB houdt elke week een aantal van die events
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
..............................
ikweethetookniet, heb jij wel eens vaker bij het Vliegertje gegeten? De porties lijken mij wel wat schraal als ik dat zie op de website.
Okee, toegang gratis maar wat is de adder want niks is gratis...en ongetwijfeld wordt er iets aan werving gedaan tijdens of na afloop om ergens in te beleggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef tjoptjop het volgende:
Het is al een paar keer in topics voorbijgekomen. Maar RBS organiseert op 1 februari een seminar met o.a. Jim Rogers
Aanmelden is gratis en kan hier (let op! geen aanmelding=geen toegang!)
Programma
Amsterdam
19:00 - 19:45 Ontvangst
19:45 - 19:55 Introductie Jean-Paul van Oudheusden
19:55 - 20:15 Nico Bakker - "Trends en Kantelpunten in 2011"
20:15 - 20:45 Jim Rogers - "The Commodities Legend"
20:45 - 21:45 Q & A
21:45 - 22:30 Borrel
Nu zijn er een aantal Fokkers die hier heengaan en wellicht is het een leuk idee om even een biertje te pakken![]()
Ik weet niet waar het in de Rai wordt gehouden dus een evt meeting point ken ik niet, iemand?
Mijzelf lijkt vooraf het leukste, maar achteraf kan ook. Tijd en plaats volgt dus adhv dit topic
Wie is er bij:
- Tjoptjop
- Jaco
- Bolkesteijn
- Rejected
-
Oke, dan zal ik vanavond even reserveren voor 3 peronen om 17:30. sitting_elfling heeft via PM aangegeven niet te komen eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]al is dat wel een tijd geleden
toen waren de porties groot genoeg
![]()
Nu even geld tellen kijken of er nog iets over is om van uit eten te gaan
Ow.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bolkesteijn inbox zit geblokkeerd
Het begint al om 19:45 hoor.quote:Eten wordt moeilijkkom wel om 20.00uur naar de Rai
Het is uitverkochtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Reddiablo het volgende:
ben ik scheel of kan ik me hier niet meer voor aanmelden - maw. staat deze meet niet meer beschikbaar?
Reageren op pmquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef jaco het volgende:
Laten we verzinnen hoe we elkaar vooraf kunnen vinden.
19:15 in de Foyer, we bellen dan wel ff over waar?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef jaco het volgende:
Laten we het eten dan vergeten en verzinnen hoe we elkaar vooraf kunnen vinden.
Bellen dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
tjoptjop smst mij net dat hij mij vanavond gaat zien![]()
Alleen hij kent mij nietDus hoe hij dat gaat fixen ben ik wel benieuwd naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |