Nogal jaquote:
Dan mag alles weer uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kan ik niet vrolijk van worden als ik net ben aangekleed![]()
Jij stond er anders ook weer tussenquote:
ST ook Fokslet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij stond er anders ook weer tussenIk gelukkig niet meer
eerst een klein stukje proeven voor je besluit of je me taart neemt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
begin zowaar trek te krijgen in taartje
Ik ook niet, sneu geldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ook niks gewonnen
ook niet meegedaan trouwens
Ja, met 1 stem.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij stond er anders ook weer tussenIk gelukkig niet meer
Ja, op een gedeelde laatste plaats geloof ikquote:
ik neem eerst wel een likjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eerst een klein stukje proeven voor je besluit of je me taart neemt?![]()
Wel meegedaan, én gewonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ook niks gewonnen
ook niet meegedaan trouwens
|Ik denk niet dat ik door iemand genoemd ben, in welke categorie dan ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, op een gedeelde laatste plaats geloof ikAch, ik was meest overgewaardeerde user volgens 1 iemand
![]()
Ik kan het niet serieus nemen
Ja, slaat toch nergens op? Vraag me wel af wie er op je gestemd heeft danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met 1 stem.
Nou. Poe.
LL stond er ook inook 1 stem
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slaat toch nergens op? Vraag me wel af wie er op je gestemd heeft danOnze stemmen hebben wel effect gehad, ze stond in de top 3
![]()
Wanneer een KSC feest bij D. om het op te maken?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was al rijk
Nee, ik heb 10 euro winst
Heeft die jongen 10 euro gewonnen, wil je het hem meteen afhandig makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer een KSC feest bij D. om het op te maken?
Nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer een KSC feest bij D. om het op te maken?
Story of my lifequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft die jongen 10 euro gewonnen, wil je het hem meteen afhandig maken
Gelukkig nieuwjaar Sol!quote:
ja, als er uberhaupt wat in gaatquote:
ik lust wel watquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als er uberhaupt wat in gaat
Dat is alleen leuk als je weer naar huis gaat maar niet als je naar bijv. werk moetquote:
ooohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik lust wel wat
Mexicaanse wraps gaan we eten
laterrrrrr![]()
Ja, dat is inderdaad makkelijker. Dit dus hierbovenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Ja eet smakelijk voor de mensen die nu gaan eten.
Daarom heb je dus ook een regenpak nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:27 schreef Stuart het volgende:
Dat is alleen leuk als je weer naar huis gaat maar niet als je naar bijv. werk moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |