Ik zou het twitteren.. XDquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
gister in het rtlnieuws van 18:00: een random meisje krijgt de vraag hoe de nieuwjaarsduik bevalt. haar hoofd zat echter een stuk hoger en was niet te zien op tv. alleen haar borsten waren duidelijk in beeld.
Nee ik heb gemiddeldequote:Op zondag 2 januari 2011 02:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij hebt kleine tieten neem ik aan?
Edwin werkt tegenwoordig voor RTLquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
gister in het rtlnieuws van 18:00: een random meisje krijgt de vraag hoe de nieuwjaarsduik bevalt. haar hoofd zat echter een stuk hoger en was niet te zien op tv. alleen haar borsten waren duidelijk in beeld.
Holy shit, leeft dat nog?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laten we stoppen met haten #6 Waar we liefhebben.
Ja, dat hadden ze goed gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Vinsjuh op 02-01-2011 23:25:45 ]Op donderdag 6 januari 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinsjuh begint wel 'een van de goede' users te worden moet ik beamen _O_
Goed topique ^O^
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Vinsjuh het volgende:
De tering zeg....._____! is dit niet gewoon keiharde fapvoer?
Ze doen het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
je hebt gelijk. ik heb de post ge-edit. bedanktquote:
Had je niet hoeven doenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
je hebt gelijk. ik heb de post ge-edit. bedankt
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Duw ze terug de zee in joh als je zoiets aan land ziet komen
Ze lijkt op Laura Dekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 06:48 schreef trolololo het volgende:
Dit is haar geworden
Doe toch maar die van 2 jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
goeien paintquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |