Dankjewel Piet. Nu weet ik wat ik met mn dadels uit mn kerstpakket ga doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk zoet
Ik laat wel eens wellen in port, wikkel er dan coppa omheen en bak dat kort knapperig, mensen komen zowat klaar als ze dat eten
Snij ze eerst overlangs open om de pit te verwijderen.quote:Op maandag 26 december 2011 21:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dankjewel Piet. Nu weet ik wat ik met mn dadels uit mn kerstpakket ga doen.
Hoelang moet het wellen?
Wij hadden altijd blauwe druiven in de tuin (zelfde formaat als blauwe bessen toen) maar ik irriteerde me altijd aan die pitten. Zodra die pitten weg waren, bleef zowat alleen het velletje over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
Blauwe bessen zijn de ultimate, jammer dat ze zo duur zijn in supermarkten.
Vroeger hadden mijn opa en oma zo'n struik in de tuin staan wat heb ik me daar misselijk aan gegeten zeg.
Thx, ze staan nu in de port zonder pit.quote:Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snij ze eerst overlangs open om de pit te verwijderen.
Dan een paar uur laten wellen.
Goed dat je het zegt, ga ze hier ook even in de port zetten voor morgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Thx, ze staan nu in de port zonder pit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |