haha nee ik wil wel echt kwaliteitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
bij mij gaat dat gewoon in de boeken hoor, alle beetjes helpen =$
die freak stalker?!quote:
gebruik dr gewoonquote:
Pv dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik zwijg als het graf over mijn identiteit.
ik ken wel een andere c die ik zou raken =$quote:
wiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ken wel een andere c die ik zou raken =$
haha zij is echt eng. ze belde me ineens na O&N terwijl ik mijn nr nooit heb gegeven. LOL?quote:
VLUCHTquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie
[..]
haha zij is echt eng. ze belde me ineens na O&N terwijl ik mijn nr nooit heb gegeven. LOL?
die vriendin van dr =$quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie
[..]
haha zij is echt eng. ze belde me ineens na O&N terwijl ik mijn nr nooit heb gegeven. LOL?
die Lquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
die vriendin van dr =$
en hahah ik zei je gelijk al, ze wil je
telefoonquote:
is die ook 14, weet je dat? niet dat het me tegen zou houdenquote:
Jordy.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:07 schreef Maroon het volgende:
[..]
WTF WIE HEEFT MIJN ACCOUNT GEHACKt
quote:
Smakeloosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:08 schreef Maroon het volgende:
Ik ga een 14jarige hosselen en niemand kan me stoppen.
ja ook 14quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
is die ook 14, weet je dat? niet dat het me tegen zou houden
hardquote:
was het alquote:
waarom quoten jullie me niet jongensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
volgende maand tienerparty dr88. BE THERE
was aan het jerken eropquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom quoten jullie me niet jongens
ahahahahahah wtf?!quote:
haha mensen hebben issuesquote:
ok kom msnquote:
Lekker is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:25 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin is ook godseklere boos op mij en ik heb echt geen idee wat ik gedaan heb
Gister was een wijf boos op mij gek, had net met dr gezoend en ik dacht dat ze wegging maar ze ging alleen naar de wc. Toen ze terug kwam stond ik met een ander meisje, geen woord meer tegen me gezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:25 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin is ook godseklere boos op mij en ik heb echt geen idee wat ik gedaan heb
Hahaha, lekker is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gister was een wijf boos op mij gek, had net met dr gezoend en ik dacht dat ze wegging maar ze ging alleen naar de wc. Toen ze terug kwam stond ik met een ander meisje, geen woord meer tegen me gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |