Ik zeg het toch eerlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:19 schreef Lakitu het volgende:
Ontkennen ook nogwat was er mis met rajinder dan
sommige. http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatiequote:
hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik zeg het toch eerlijk.
Dat ben ik niet.
waar is je kleurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:25 schreef Brioni het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol die eerste heeft iets bij dr lip kk vies :p ik zou niet aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.drop jij torie danquote:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
heb niet veel leuke toriesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol die eerste heeft iets bij dr lip kk vies :p ik zou niet aanraken
[..]
drop jij torie dan
Ik voel je pijn, ik heb ook koppijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
KK KOPPIJN
ik heb dat nooit waarom nu wel
ik heb ook niet gehosseld gister. jammer die zou nog voor 2010 tellenquote:
ik wacht wel <3quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:32 schreef Maroon het volgende:
Laki ik heb torie maar die typ ii niet op mn phone.
sowieso alsof iemand die net nieuw is weet wie pv en rajinder zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:33 schreef Mozy het volgende:
Brioni heeft een dag of 2 nog gereageerd op een post waarin hij werd aan gesproken als PV![]()
![]()
haha ik heb alleen ge-semi-hosselt, en 2 daarvan moesten kotsen van de drank.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb ook niet gehosseld gister. jammer die zou nog voor 2010 tellen
lol goeiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom niet op die website van de staatloterij, kan er iemand ff kijken of ik wat gewonnen heb met lotnummer: HG 054423. Thnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |