Dat is het idee!quote:Post hier je fotografische samenvatting van 2009 2010. 12 stuks, omdat we 12 maanden hebben, maar ze hoeven niet per sé van elke maand één te zijn.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:30 schreef Uncle het volgende:
Een eendje dat elke ochtend brood kwam halen samen met zijn broertjes en zusjes.
[ link | afbeelding ]
Zal snel is gaan kijken, vrees alleen wel dat het zo goed als alleen ''rampen''foto's gaan wordenquote:
ach joh, boeie, mijn foto's verbleken ook bij de rest, maar dat maakt het niet minder leuk om ze te postenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zal snel is gaan kijken, vrees alleen wel dat het zo goed als alleen ''rampen''foto's gaan worden
Ik doel op dubbelgevouwen auto's en dergelijkequote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach joh, boeie, mijn foto's verbleken ook bij de rest, maar dat maakt het niet minder leuk om ze te posten
Nee ik deed niet mee, ik was juryquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Chemiu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n ongelooflijk leuk topic. Iedereen laat zijn selectie mooiste foto's zien, en als je eerdere jaren terugkijkt kan je zien hoe mensen ieder jaar beter worden. Vorig jaar durfde ik het niet aan, maar dit jaar doe ik ook mee.
Dat eendje van Uncle. En het stadion is ook erg mooi.
Goede waterpolo foto BigBear. Bescherm je je camera dan ook extra of kan deze wel tegen een zwembadklimaat?
BrandX, met name de boksschool springt eruit voor mij. Deed je zelf mee of heb je ook nog foto's gemaakt van de wedstrijden?
Kanovinnie, ik blijf het bierglas een mooie pic vinden, goede kleuren ook.
ProblematiQe (of hoe je jouw naam ook schrijft): mooie, originele foto's. Met name die van het paviljoen vind ik erg leuk en goed gevonden.
Tnxquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Chemiu het volgende:
Ik vind dit toch zo'n ongelooflijk leuk topic. Iedereen laat zijn selectie mooiste foto's zien, en als je eerdere jaren terugkijkt kan je zien hoe mensen ieder jaar beter worden. Vorig jaar durfde ik het niet aan, maar dit jaar doe ik ook mee.
Dat eendje van Uncle. En het stadion is ook erg mooi.
Goede waterpolo foto BigBear. Bescherm je je camera dan ook extra of kan deze wel tegen een zwembadklimaat?
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |