Je mag heul niet fipohunten op je eigen topic.quote:
Nieuwe regel, sinds 01-01-'11 mogen Ingetjes dat welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je mag heul niet fipohunten op je eigen topic.
Bij deze! Happy New Year voor jullie allemaal namens APKquote:Zou je deze foto in de SC willen plaatsen met happy new year voor iedereen van mij enzo
Ik vind Sissi leuker klinkenquote:
Wat een goeie regelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nieuwe regel, sinds 01-01-'11 mogen Ingetjes dat wel
Kussen voor APK terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Mail van APK met daarin het volgende verzoek:
[..]
Bij deze! Happy New Year voor jullie allemaal namens APK
[ afbeelding ]
Nou wil ik daar ook zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel de beste wensen voor hem!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou wil ik daar ook zitten![]()
Wat gemeen van APK
Senkjoe, jij en mr I ook!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Jij en Mr. Gb ook de beste wensen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nieuwe regel, sinds 01-01-'11 mogen Ingetjes dat wel
Ook een gelukkig 2011 voor APKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:16. Beste discussievoerder op FOK! (107 inzendingen / 17%)
1. Loveless85 (8)
12. Behulpzaamste / liefste user (155 inzendingen / 25%)quote:
Weer acht hè.. Hebben jij en Len samen omgekocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
12. Behulpzaamste / liefste user (155 inzendingen / 25%)
1. ElisaB (8)
2. Lutte (5)
3. Rainb0ws (5)
4. E-Lise (5)
Dat kon bijna niet uitblijven gezien mijn taakje bij FHF, dus een beetje vertekend is het wel. Ik geef mijn plekje met plezier op aan de nummer 2quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:57 schreef Pagan het volgende:
12. Behulpzaamste / liefste user (155 inzendingen / 25%)
1. ElisaB (8)
2. Lutte (5)
3. Rainb0ws (5)
4. E-Lise (5)
Het was een package dealquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:59 schreef Goodbye het volgende:
Weer acht hè.. Hebben jij en Len samen omgekocht?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
En bedankt voor de felicitaties in het vorige topic!![]()
![]()
Die doen het altijd goed!quote:
Lagoon, hihihihiihiquote:
Bekkie hé, je hebt het wel tegen de beste discussievoerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en kan ik daar protest tegen aantekenen?
Je bent in elk geval de meest doortastende discussievoerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie hé, je hebt het wel tegen de beste discussievoerder![]()
Leuk!quote:En Zwab was creatiefste user ofzo
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is iedereen hier vandaag aan het brakken/kateren![]()
Greys, je hebt afgelopen woensdag wel 4 blikjes opgedronken, volgens mij is dat een record of niet?
Hebbie gezien dat er een paar nieuwe foto's in de emmert staan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
En niet eens iets van gemerktVolgens mij kan ik stiekem veel beter zuipen dan ik dacht!
Bwehehehe.
Ja ik ben echt gaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is iedereen hier vandaag aan het brakken/kateren![]()
Nee, die paar nieuwe zijn van Cat of Tombola dan, even kijken!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie gezien dat er een paar nieuwe foto's in de emmert staan?
Of heb je dat zelf gedaan?![]()
Ik heb gisteravond/nacht ook niet eens zo gek veel wijn gehad, maar het laat op bed en het laat er weer uit maakt me altijd nogal brak.
En ik had natuurlijk de dag ervoor ook al zo'n nacht gehad.
Ik word oud
Feli!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie hé, je hebt het wel tegen de beste discussievoerder![]()
En Zwab was creatiefste user ofzo
Prik in der ogen als ze je weer plaagtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ben echt gaarEn ik word er continu mee geplaagd
Kennelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Kan je nagaan hoeveel indruk dat toch nog gemaakt heeft Bliss!![]()
Heuj, en mijn poessiesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Feli!
7. Beste FOK!-fotograaf (319 inzendingen / 52%)
1. Dark_angelus (44)
2. MissBliss (31)
3. Siegfried (20)
En het enige wat ik dit jaar voor FOK! gefotografeerd heb was Sieneke!
Gisteravond al gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prik in der ogen als ze je weer plaagt![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gisteravond al gedaan![]()
Per ongeluk wel
Ja oke, maar dat was niet in opdracht van FOK!quote:
Wutquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik zag aan je sms dat je flink wat op had Ll
Da was vroegah, toen alle kleine kindjes nog van de moeders leerden hoe ze van niets kleding konden makenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Hoe kwamen Em en Richard toch aan al die kleding op dat eiland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Aquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef APK het volgende:
Nogmaals gelukkig nieuwjaar allemaal
Nergens last van qua kater, zal wel door de Unox-nieuwjaarsduik vanmorgen in de blue lagoon voor mijn hut komen ofzo
Vanmiddag een hele lange wandeling gemaakt en bijna in mijn broek gescheten toen er opeens twee olifanten de hoek om kwamen waggelen
Zaten wel Thaise mannetjes op, maar ik vertrouwde het voor geen meter. Vrouwtje was zwanger en greep mij bijna met haar slurf in mijn kruis, brrrrr
Zo, weer even ontfokken, naar de zee luisteren en naar de melkweg staren.
Dat Google Sky was een goede tip, Ll
Beter iets dan NIETS!quote:
En complete villa's bouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Da was vroegah, toen alle kleine kindjes nog van de moeders leerden hoe ze van niets kleding konden maken
Ja maak ons nog maar even jaloers hoor, met je blue lagoon voor de deurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:32 schreef APK het volgende:
Nogmaals gelukkig nieuwjaar allemaal
Nergens last van qua kater, zal wel door de Unox-nieuwjaarsduik vanmorgen in de blue lagoon voor mijn hut komen ofzo
Vanmiddag een hele lange wandeling gemaakt en bijna in mijn broek gescheten toen er opeens twee olifanten de hoek om kwamen waggelen
Zaten wel Thaise mannetjes op, maar ik vertrouwde het voor geen meter. Vrouwtje was zwanger en greep mij bijna met haar slurf in mijn kruis, brrrrr
Zo, weer even ontfokken, naar de zee luisteren en naar de melkweg staren.
Dat Google Sky was een goede tip, Ll
Dat leren de mannen, dus daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En complete villa's bouwen?
Toch blijft het zo'n leuke film
Maar goed, zij scheert kennelijk ook haar benen en oksels met schelpen of kokosnotenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat leren de mannen, dus daar weet ik niks van
Nee, in Expeditie Robinson heb ik geleerd dat er kennelijk achter de bomen scheermesjes verstopt liggen op tropische eilandenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, zij scheert kennelijk ook haar benen en oksels met schelpen of kokosnoten
Heb jij meegedaan aan ER?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, in Expeditie Robinson heb ik geleerd dat er kennelijk achter de bomen scheermesjes verstopt liggen op tropische eilanden
'I feel so funny in my stomach!quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
'I feel so funny in my stomach!'
Dan heeft ie vast iets verkeerds gegeten
Voor die cameramannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
Waarom hebben ze nog kleren aan eigenlijk
Ja he!quote:
Heb geloof ik twee vage foto's kunnen maken, maar ik was echt te bang dat die beesten dachten dat ik ooit de laatste Rolo had opgegetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Ja maak ons nog maar even jaloers hoor, met je blue lagoon voor de deur
Maak je nog veel foto's voor ons?
Heb je het olifantenavontuur ook vastgelegd?
Tot ze gingen trouwenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
Oh ze hebben je advies ter harte genomen Tombo, kleren maar achterwege gelaten.
Heeft K dan een foto van je angstige blik genomen? Ah?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Heb geloof ik twee vage foto's kunnen maken, maar ik was echt te bang dat die beesten dachten dat ik ooit de laatste Rolo had opgegeten
Waren ook geen toeristenfantjes, maar beesten die gehouden worden om te werken.
Die beesten kunnen svhijten joh
En er dan elke keer zwanger van worden... ja, jottemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef tombolafan het volgende:
Gewoon alle dagen in de zon op het strand liggen, zwemmen en seks hebben. Hoe heerlijk kan je leven zijn
Das maar eens in het jaar ofzo johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En er dan elke keer zwanger van worden... ja, jottem![]()
Hoewel jij daar vast anders over denkt
Da's toch eigenlijk wel vreselijk slecht in die film he, je zag echt totaal niets zwanger-achtigsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef tombolafan het volgende:
Hoe raar sta je te kijken zeg, als er ineens een kind uit je komt
Ze kotste, werd dikker, had geen zin meer in seks, en op het laatst was ze wel echt dik toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk wel vreselijk slecht in die film he, je zag echt totaal niets zwanger-achtigs
Oh dan heb ik dat allemaal gemistquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze kotste, werd dikker, had geen zin meer in seks, en op het laatst was ze wel echt dik toch?
quote:
*trots*quote:11. Beste nieuwe forum (333 inzendingen / 54%)
1. FOK!kers helpen FOK!kers (98)
2. Tong80 topic verzameling (46)
3. Talentenjachten (33)
Ik ben nog steeds dood. Ik had ook niet belachelijk veel op. Denk dat ik rond de 10 biertjes zat en een apfelkorn. Over de hele avond/nacht/ochtendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben helemaal niet brak![]()
Had ook niet belachelijk veel op, 2 glazen wijn, 2 mixjes en 2 glazen prosecco
Nee joh, ze hebben eerst aan deze actie meegedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, zij scheert kennelijk ook haar benen en oksels met schelpen of kokosnoten
Echt!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Tombo, hier na komt Return to the Blue Lagoon
Is met anderen zeker? Ik ga toch maar kijken
Geen ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!
Vast wel met anderen jaHeeft hij uberhaupt wel eens in een andere film gespeeld?
Dat zat ik me ook net af te vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee
Oh trouwens... waarom maakte Richard steeds die vlotten als ze gewoon een bootje hadden?
Return to is toch met het zoontje van die twee? Die wordt op wonderbaarlijke wijze van de dood gered, groeit op als weeskind en belandt na verloop van tijd weer met een meid op een eiland.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!
Vast wel met anderen jaHeeft hij uberhaupt wel eens in een andere film gespeeld?
Mannen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net af te vragen
Erg he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef tombolafan het volgende:
Ja natuurlijk, 2 tellen nadat je zelfmoord gepleegd hebt is er een boot
Was wel mooier geweest eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Ah, ze leven gewoon nog dus
Ik vroeg me dat al af, of ze nou alle drie dood gingen aan het eind
Valt me best mee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Kijk, Christopher toen en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja pesies. Lekker logisch weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
Huh, maar de beschrijving van Blue Lagoon 2 is dat er iemand stuit op een sloep met 2 doden en een jongen
En niet die vader, en ze zijn doodquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
Zie, het begint gewoon hoe het eindigde, maar dan ineens in een heel andere situatie met een vrouw ineens aan boord. WTF
En toch ga ik kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En niet die vader, en ze zijn dood
Nou, lekker geloofwaardig
In de playgirl?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Die Christopher heeft nog in Dallas gespeeld zie ik en in de Playgirl gestaan, maar verder werd 't niets meer met zijn carrière.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de playgirl?
Alsof er iemand was die dat nog niet gezien heeft
Zeker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
Die Atkins is best leuk opgedroogd
[ afbeelding ]
Ah, zie!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
Ieuw, die man die mee is op de boot vertrouw ik niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |