Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik ga die rotzooi ook niet opruimen.
Nou, niet dus... Niemand die het ziet dat er vuurwerkresten in de tuin van TS liggen. Dus ook verder niemand die er last van heeft.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, niet dus... Niemand die het ziet dat er vuurwerkresten in de tuin van TS liggen. Dus ook verder niemand die er last van heeft.
[..]
Nou, niet dus... Niemand die het ziet dat er vuurwerkresten in de tuin van TS liggen. Dus ook verder niemand die er last van heeft.
[..]
[..]
Wat kan ie goed trollen he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Vuurwerk in zijn geheel is wellicht beter. Met behulp van Tom!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef 9611Niels het volgende:
Zal ik je de werking van een vuurpijl eens uitleggen TS?
[..]
tja, als 1 iemand is waarvan ik verwacht dat ie dit meend, dan is t Sociosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Je moet wel een hele goede troll zijn, wil je dit bedenken. Mijn gedachtegang zou er niet op komen hoor.Wel iets voor autisten.
meendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
tja, als 1 iemand is waarvan ik verwacht dat ie dit meend, dan is t Socios
klachtwaardigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef tennisracket het volgende:
Je kunt dit aantreffen
[ afbeelding ]
Mijn containerbak
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Ik ga die rotzooi ook niet opruimen.
dat was een beste astronautquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef tennisracket het volgende:
Je kunt dit aantreffen
[ afbeelding ]
Mijn containerbak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |