quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
Dit zijn prachtige foto's!
ik had het gister te druk met andere dingen om foto's te makennu wou ik dat ik foto's had gemaakt in plaats van proberen om het fust leeg te drinken!
Als ik doorklik op de fotos moet ik inloggen op Yahoo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef Uncle het volgende:
(dit is toch wel een algemeen topic he??? anders excuses voor de topic kaap)
Nadeel van vuurwerk fotoos op oud en nieuw is inderdaad dat je meestal druk bent met andere dingen. Daarom doe ik het altijd liever bij evenementen dan met oud en nieuw. In de haast nog wel wat geschoten maar niet echt super. Hopelijk geen voorbode voor het nieuwe jaar![]()
OK, maar even overgeheveld vanuit het andere topic:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef Imzadi het volgende:
Prima fotos toch?
Mag ik vragen wat je gebruikt hebt om ze te maken?
Ik heb pas 2 van de door mij gemaakte fotos bekeken.
Ik heb ze geplaatst in het onderwerp 'Nachtfotografie (deel 2)'.
Vooral de 2de ben ik erg tevreden over, omdat deze zonder nabewerking er erg mooi uit ziet.
Ik heb een Olympus E-510 met de 14-44 kitlens, instellingen waren verschillend, maar iig rond de f-11 en ik was begonnen met een sluitertijd van 3-5 sec. maar dat werd 'em niet, toen ben ik een kortere sluitertijd gaan gebruiken. 1 keer scherpgesteld en toen op MF gezet. Gewoon het knopje ingedrukt houden en schieten maar. Dit resulteerde ook in een heleboel prachtige zwarte foto's...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:05 schreef Imzadi het volgende:
Prima fotos toch?
Mag ik vragen wat je gebruikt hebt om ze te maken?
Ik heb pas 2 van de door mij gemaakte fotos bekeken.
Ik heb ze geplaatst in het onderwerp 'Nachtfotografie (deel 2)'.
Vooral de 2de ben ik erg tevreden over, omdat deze zonder nabewerking er erg mooi uit ziet.
Ja hoor! Ik zal ff een modje vragen om in de TT Centraal te zetten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef Uncle het volgende:
2 op de 3 waren bij mij inderdaad ook zwart, heb ik ondertussen ontdekt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:18 schreef taxibabe het volgende:
Bedankt iedereen!
[..]
Ik heb een Olympus E-510 met de 14-44 kitlens, instellingen waren verschillend, maar iig rond de f-11 en ik was begonnen met een sluitertijd van 3-5 sec. maar dat werd 'em niet, toen ben ik een kortere sluitertijd gaan gebruiken. 1 keer scherpgesteld en toen op MF gezet. Gewoon het knopje ingedrukt houden en schieten maar. Dit resulteerde ook in een heleboel prachtige zwarte foto's...![]()
Ik heb trouwens wel een statief gebruikt.
[..]
Ja hoor! Ik zal ff een modje vragen om in de TT Centraal te zetten.
Mooie foto's!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:22 schreef CompuMess het volgende:
Ik heb m'n camera deze nieuwjaarsnacht weer op zolder geparkeerd en hem een uurtje naar buiten laten kijken, waarbij elke minuut een opname werd gemaakt.
[ afbeelding ]
Nikon D300 met Tokina 12-24 f/4 @ 12mm - 25 sec @ f/6.3 - ISO 100
[ Flickr Photoset ]
Dat tweede vuurwerk potje vindt ik wel tof.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:06 schreef Uncle het volgende:
Nadeel van vuurwerk fotoos op oud en nieuw is inderdaad dat je meestal druk bent met andere dingen. Daarom doe ik het altijd liever bij evenementen dan met oud en nieuw. In de haast nog wel wat geschoten maar niet echt super. Hopelijk geen voorbode voor het nieuwe jaar![]()
[ link | afbeelding ]
quote:# Camera Model = NIKON D300S
# Exposure Time (1 / Shutter Speed) = 6/10 second ===> 1/1.66667 second ===> 0.6 second
# Lens F-Number / F-Stop = 10/1 ===> /10
# Exposure Program = manual control (1)
# ISO Speed Ratings = 200
Ja, ik heb de camera op timer gezet en hij is even voor twaalven begonnen met de serie. Alle opnamen zijn gemaakt met dezelfde instellingen. (Overgenomen van foto's van het vorig jaar, alleen diafragma iets aangepast in verband met iets minder sneeuw dit jaar.)quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mooie foto's!![]()
Zijn die allemaal met die instellingen gemaakt?
Die vind ik dan wel weer erg vet.quote:
Het zwart is al vrij fors opgeschroeft, eigenlijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef taxibabe het volgende:
Omniej, 3 gaaf!! Bij Om1 misschien het ook het zwarte opschroeven?
En hoezo dat? Zou niet weten wat er mis is aan jouw foto's...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef taxibabe het volgende:
Coole foto's allemaal! Ik moet echt nog veel leren haha!
Cool!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef taxibabe het volgende:
Woeiiii!!!!
http://www.tctubantia.nl/(...)ar-verder-rustig.ece
Ik had een paar foto's naar de regionale krant gestuurd!!
Oh dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef photolex het volgende:
Chemiu, nummer 7 is echt prachtig! En goed geschikt voor een banner
Mee eens hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef taxibabe het volgende:
Chemiu, allemaal mooi zeg, ik vind 3 het minst mooi tho.
Hoi Taxibabe,quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef taxibabe het volgende:
ik weet eigenlijk niet of om mijn camera bulb zit oid. Ik moest zelf iedere keer het knopje indrukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |