Bookmarken is zo 2010. Volg topic is veel beterquote:
Ja maar, daar vind je het goede topic niet altijd ff snel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bookmarken is zo 2010. Volg topic is veel beter
JWZ!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alleen omdat jij hem hebt geopend?
BIER DABEI!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
EINZ! ZWEI! EIN HERT MIT EIN GEWEI
veel liefde terug omdat Lutte en Benny omdat jullie super zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even heel veel liefde voor jullie uiten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest nog eventjes, omdat CC en Benny. Want jullie ken ik toch wel het beste.
Hun achternamen tellen ook al evenveel luttersquote:
hoop ik ook kerel hoop ik ook (net weer lekker ruzie gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Koen!
jij ook een tof jaar toegewenst. Dat het maar een beetje beter zal/mag zijn/worden tussen jou en je vrouw
Maar jij maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een complot
En ik kan het nog enger maken, maar dat zal ik maar niet doen hier
gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Koen jij alvast een fijne jaarwisseling toegewenst
Dat het maar een mooi jaar mag worden
Dankjewel, zal vast wel lukkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen
Jij ook, dat al je wensen en dromen mogen uitkomen![]()
Bossiequote:
Ja, moet wel een keer. MIsschien was het al iets beter dan 2009, maar toch een slecht jaar. Ben helemaal niet vooruit gegaan in mijn ontwikkeling, gevoelsmatig dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bossie
Dat jij maar een veeeeeeel beter jaar mag krijgen dan dit jaar kerel
maar wat zeggen je naasten daarover?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet wel een keer. MIsschien was het al iets beter dan 2009, maar toch een slecht jaar. Ben helemaal niet vooruit gegaan in mijn ontwikkeling, gevoelsmatig dan.
Mijn vader vind ook dat het veel beter met me zou moeten gaan, ook heb ik een keer aan een begeleidster van mijn vorige woonplek gevraagd, of ik nu echt vooruitgang boekte. Ze moest toegeven dat ik op sommige vlakken wel beter ben geworden, maar op sommige vlakken ook minder ben geworden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wat zeggen je naasten daarover?
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader vind ook dat het veel beter met me zou moeten gaan, ook heb ik een keer aan een begeleidster van mijn vorige woonplek gevraagd, of ik nu echt vooruitgang boekte. Ze moest toegeven dat ik op sommige vlakken wel beter ben geworden, maar op sommige vlakken ook minder ben geworden.
Koen is helderziendquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....
Maar ik voel gewoon dat het in 2011 beter met je zal gaan
Jij gaat lekker in je vel zitten en een leuke gozer tegenkomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Koen is helderziend
Kijk ook eens in je glazen bol voor mij
Ja, een betaalde baan van 16 uur in de week moet in juni wel haalbaar zijn, hoop ik, dan kan ik wel teverden zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....
Maar ik voel gewoon dat het in 2011 beter met je zal gaan
Jeehquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij gaat lekker in je vel zitten en een leuke gozer tegenkomen
Omdat dit mijn thuisbasis isquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
waarom zitten we vanavond niet allemaal knus in dezelfde SC eigenlijk
Ja ik schakel me rotquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Zitten we al... maarmaar we deden de mixerquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Ow ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is goed voor je hormomen
Doe dan maar even in mijn inbox.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een complot
En ik kan het nog enger maken, maar dat zal ik maar niet doen hier
wat zit je te kijken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
Hoi allemaal trouwens!!
Het is weer even pauze, ben zo weer weg.
Nee, volgens mij welquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee... Volgensmij hebben we het niet over hetzelfde dan.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Nee' en 'Volgensmij wel'... Nu spreek je jezelf tegen.
Ik denk dat het allemaal een beetje naar mijn bol stijgt ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Nee' en 'Volgensmij wel'... Nu spreek je jezelf tegen.
Zuiplapquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal een beetje naar mijn bol stijgt ofzo
Alcoquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
En toch vind ik je nog heul leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
NBTquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef NBT het volgende:
Hier ook guido weijers! :p alvast een gelukkig nieuwjaar allen!
ja vervelend is datquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeuj. Ik haat dat zo, de hele dag gelukkig Nieuwjaar zeggen en kusjes geven en.
Ik ook maar met jou dan, dat lijkt me wel handig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dus of meteen naar 10 aprilquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou van 31 januari in1 keer naar 10 januari moeten springen
Ja, maar ik kijk nu wel uit naar dat ik op bed lig. Of in ieder geval dat geklef gehad heb.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou van 31 januari in1 keer naar 10 januari moeten springen
ja geklef is irritant en zou verboden moeten worden mits je een vriendje hebtquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk nu wel uit naar dat ik op bed lig. Of in ieder geval dat geklef gehad heb.
eigenlijk is morgen net hetzelfde als iedere andere volgende dagquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja geklef is irritant en zou verboden moeten worden mits je een vriendje hebt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook maar met jou dan, dat lijkt me wel handig.
Maar... Ik hoop het.haha, ik heb dit nu gebookmarkt. En de printer doet het helaas niet, anders had ik het wel uitgeprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet mijn tante nog niet dus ik sta morgen gewoon koffie te zetten en kusjes te geven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is morgen net hetzelfde als iedere andere volgende dag
ja bah moet naar oma zondagquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk is morgen net hetzelfde als iedere andere volgende dag
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook maar met jou dan, dat lijkt me wel handig.
Maar... Ik hoop het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
morgen niks, zondag verjaardag, oom en neefje van vrouwliefquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja bah moet naar oma zondag
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, ik heb dit nu gebookmarkt. En de printer doet het helaas niet, anders had ik het wel uitgeprint
Gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen niks, zondag verjaardag, oom en neefje van vrouwlief
van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om niet in een bui van het niveau 'dat lachje' te raken en dit topic vol te spammen met Benny-adoreer-posts.
dan worden de kabouters boosquote:
jij ook vogelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jongens en meisjes, allemaal een heel gelukkig nieuwjaar
Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Doe maar niet CC.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan worden de kabouters boos
[..]
jij ook vogel
*doet bij deze poste de vogeltjesdans*quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet me echt inhouden om niet in een bui van het niveau 'dat lachje' te raken en dit topic vol te spammen met Benny-adoreer-posts.
Pics.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
*doet bij deze poste de vogeltjesdans*
Jij ook een gelukkig nieuwjaar
jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je shit uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Lutte het volgende:
Er zit een haar in de mouw van mijn shirt en dat jeukt en ik krijg hem er niet uit.
quote:haha... ik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook, en dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Je bent een schat, echt waar... en 2011 wordt echt super samen
heb je flink wat te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
...van lobby tot kamer 12, van kamer 423 tot de wasruimte... en weer terug
Ik doe jou wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
...van lobby tot kamer 12, van kamer 423 tot de wasruimte... en weer terug
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:22 schreef Lutte het volgende:
CC stuurt nog pics ook.Heb je nou een deken omgeslagen?
Dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Als je dat nou met ontbloot bovenlijf deed...ik zag je spoilerfaal en editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]
Dat kan ook.
Als je dat nou met ontbloot bovenlijf deed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat kan ook.
Als je dat nou met ontbloot bovenlijf deed...OMG ik heb er opeens beelden bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG ik heb er opeens beelden bij
hoezo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
Inbox zit op 97%... Niet te hard spammen jullie, en geen topics openen als ie vol zit.
ja wat moet jij er eigenlijk meequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag ze hebben hoor die beelden
Dat had Snaavel gedaan.quote:
Backupsquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
Inbox zit op 97%... Niet te hard spammen jullie, en geen topics openen als ie vol zit.
Doe mij maar live.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag ze hebben hoor die beelden
dabedoelikquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat moet jij er eigenlijk mee
wie fapt er nou niet op hemquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar niet op Benny. Mag ik hopen ten minste.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie fapt er nou niet op hem
Ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben 41, Neuh dat zit er niet echt meer in
Je hebt Benny uit dit topic verjaagd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar...maar jij fapt op Lutte
Hij is sociaal doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt Benny uit dit topic verjaagd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt Benny uit dit topic verjaagd.
Sommige mensen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja van sommige mensen! niet van jan en alleman
dat andere diertjequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, nee... Van ijsbeer of van dat andere diertje?
Echt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat andere diertjeik had een leuke foto gezien van hem
Gelukkig nieuwjaar Symphiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff op de bank zitten
Allemaal een heel gelukkig Nieuwjaar en misschien tot straks![]()
Ja, eerst was je zo onschuldigquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op met me hè?
Ik word ook ouder!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, eerst was je zo onschuldig
ja dat weet ik, maar zo erg was je nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sssst!
En je weet net zo goed als ik dat het met dat braaf best meeviel.
Ik zal me in het nieuwe jaar inhouden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar zo erg was je niet
Met naald en draad?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal me in het nieuwe jaar inhouden.Dan zal ik alleen nog maar 'naaien' in ons nieuwe subforumpje.
Maar...maar erover denken is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah!En zonder mossels, dropsleutels, modsleutels en slotjes!
...quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar...maar erover denken is leuk
tweeduisundellofquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
...
Bijna 2011! Ofwel: tweeduuzendenelluf.
aawh arm bosjequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Mijn jaargemiddelde zal op ongeveer 50 posts uit komen. Ja eerste maanden postte ik erg weinig
Bos, alvast een gelukkig Nieuwjaar... Vooral jou echt een gelukkig Nieuwjaar toegewenst.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Mijn jaargemiddelde zal op ongeveer 50 posts uit komen. Ja eerste maanden postte ik erg weinig
Nee dat dacht ik ook alquote:
Maakt niet uit. Laatste maand zi ik wel op 70quote:
Faalbazenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook al![]()
nu ineens erg stil
is ook leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Laatste maand zi ik wel op 70
quote:
Neeeee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik had het eerste topic van 2011 EINZ!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach... Jij bent het leukste meisje met een nieuwjaarstopic.
Ben ook binnengebleven, is niet zoveel aan hier...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
Buiten is niet veel te doen, en als je de mensen toch niet kent, loop je er niet zo snel op af, Dus maar weer binnen
Succes, ik ga 1075 verbrekenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:04 schreef Bos81 het volgende:
Ja jullie ook CC, Symph en Koentje
![]()
Ik denk dat ik het jaar ga beginnen met een poging tot het verbreken van mijn PR van 249
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:04 schreef Bos81 het volgende:
Ja jullie ook CC, Symph en Koentje
![]()
Ik denk dat ik het jaar ga beginnen met een poging tot het verbreken van mijn PR van 249
Vandaag al? Ik ga dus vandaag proberen om 250+ te halen..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes, ik ga 1075 verbreken
Gaat je ook gewoon lukken manquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag al? Ik ga dus vandaag proberen om 250+ te halen..
Oke ik steun je Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag al? Ik ga dus vandaag proberen om 250+ te halen..
Ja, ik ga gewoon proberen om overdag wat meer te fokken/lezen/sudoku-en. En niet meer in bed te gaan liggen. Is een wzware opgave en zal niet iedere dag lukken, maar beejte bij beetje moet het te doen zijn.quote:
Ja zo moeilijk zal het niet zijn, gewoon een beejte reageren in SC's tot laat. Ik moet natuurlijk wel even gaan slapen en zal even met huisgenoot koffie (en gebak) gaan drinken als ze thuis is. Maar het is geen onmogelijke en zware opgave.quote:
je kan het Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon proberen om overdag wat meer te fokken/lezen/sudoku-en. En niet meer in bed te gaan liggen. Is een wzware opgave en zal niet iedere dag lukken, maar beejte bij beetje moet het te doen zijn.
nee precies, maar wel een omschakelingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk zal het niet zijn, gewoon een beejte reageren in SC's tot laat. Ik moet natuurlijk wel even gaan slapen en zal even met huisgenoot koffie (en gebak) gaan drinken als ze thuis is. Maar het is geen onmogelijke en zware opgave.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee precies, maar wel een omschakeling
en als je ff je hart wil luchten, je weet me te vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon proberen om overdag wat meer te fokken/lezen/sudoku-en. En niet meer in bed te gaan liggen. Is een wzware opgave en zal niet iedere dag lukken, maar beejte bij beetje moet het te doen zijn.
haaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
als ik snel wil tirpen haat het ook niet meer
Geeft nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn typdiploma heb, waardoor ik niet zo snel fouten maak, ookal heb ik al wat gedronken.
Kun je blind typen in nuchtere toestand?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja dat welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je blind typen in nuchtere toestand?
Ja in het eerste van het MBO kregen we blind typen, dus daar heb ik wel wat van opgestoken. Gelukkig. Mijn ouders waren altijd verbaasd toen ik nog geen eigen pC had, hoe snel ik op het toetsenbord ragde.quote:
en dan ook met mijn hoofd gericht naar hun als ze iets vroegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja in het eerste van het MBO kregen we blind typen, dus daar heb ik wel wat van opgestoken. Gelukkig. Mijn ouders waren altijd verbaasd toen ik nog geen eigen pC had, hoe snel ik op het toetsenbord ragde.
Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja in het eerste van het MBO kregen we blind typen, dus daar heb ik wel wat van opgestoken. Gelukkig. Mijn ouders waren altijd verbaasd toen ik nog geen eigen pC had, hoe snel ik op het toetsenbord ragde.
Mij ook dat ik het nooit heb gegevenquote:
niet liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij ook dat ik het nooit heb gegeven![]()
Ik weet het, ik ben verschrikkelijk gemeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |