Bookmarken is zo 2010. Volg topic is veel beterquote:
Ja maar, daar vind je het goede topic niet altijd ff snel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bookmarken is zo 2010. Volg topic is veel beter
JWZ!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alleen omdat jij hem hebt geopend?
BIER DABEI!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
EINZ! ZWEI! EIN HERT MIT EIN GEWEI
veel liefde terug omdat Lutte en Benny omdat jullie super zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik ga even heel veel liefde voor jullie uiten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest nog eventjes, omdat CC en Benny. Want jullie ken ik toch wel het beste.
Hun achternamen tellen ook al evenveel luttersquote:
hoop ik ook kerel hoop ik ook (net weer lekker ruzie gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Koen!
jij ook een tof jaar toegewenst. Dat het maar een beetje beter zal/mag zijn/worden tussen jou en je vrouw
Maar jij maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een complot
En ik kan het nog enger maken, maar dat zal ik maar niet doen hier
gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Koen jij alvast een fijne jaarwisseling toegewenst
Dat het maar een mooi jaar mag worden
Dankjewel, zal vast wel lukkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat helemaal goed komen
Jij ook, dat al je wensen en dromen mogen uitkomen![]()
Bossiequote:
Ja, moet wel een keer. MIsschien was het al iets beter dan 2009, maar toch een slecht jaar. Ben helemaal niet vooruit gegaan in mijn ontwikkeling, gevoelsmatig dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bossie
Dat jij maar een veeeeeeel beter jaar mag krijgen dan dit jaar kerel
maar wat zeggen je naasten daarover?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, moet wel een keer. MIsschien was het al iets beter dan 2009, maar toch een slecht jaar. Ben helemaal niet vooruit gegaan in mijn ontwikkeling, gevoelsmatig dan.
Mijn vader vind ook dat het veel beter met me zou moeten gaan, ook heb ik een keer aan een begeleidster van mijn vorige woonplek gevraagd, of ik nu echt vooruitgang boekte. Ze moest toegeven dat ik op sommige vlakken wel beter ben geworden, maar op sommige vlakken ook minder ben geworden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wat zeggen je naasten daarover?
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader vind ook dat het veel beter met me zou moeten gaan, ook heb ik een keer aan een begeleidster van mijn vorige woonplek gevraagd, of ik nu echt vooruitgang boekte. Ze moest toegeven dat ik op sommige vlakken wel beter ben geworden, maar op sommige vlakken ook minder ben geworden.
Koen is helderziendquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....
Maar ik voel gewoon dat het in 2011 beter met je zal gaan
Jij gaat lekker in je vel zitten en een leuke gozer tegenkomenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Koen is helderziend
Kijk ook eens in je glazen bol voor mij
Ja, een betaalde baan van 16 uur in de week moet in juni wel haalbaar zijn, hoop ik, dan kan ik wel teverden zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dat klinkt inderdaad niet zo geweldig.....
Maar ik voel gewoon dat het in 2011 beter met je zal gaan
Jeehquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij gaat lekker in je vel zitten en een leuke gozer tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |