Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil je ver weg of binnen EUropa blijven?
Lang voor wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duitsland.... omgeving Heidelberg..... je hebt er lekker eten, mooi kasteel, zo'n speciale treinbaantje, je kan er wandelen, Peuter kan er Ravotten.
1 mnd is trouwens wel lang
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?quote:
het kan best een goed gevoel geven om zo het jaar in te luiden. Even ontspannen en aan niks proberen te denken. Nou ik er zelf over begin, denk ik dat ik het zelf ook even ga doen.quote:
Zat ik ook al aan te denken ja, dank je Bos.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik geen idee, ben niet zo bekend met de rest van de wereld, Er zal echt wel iets te vinden zijn voor je. Misschien een topic openen in Travel, om adviezen te vragen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Denk ook niet dat ik een maand op 1 plek wil blijven hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]Om in Heidelberg te verblijven.... zelf heb ik er 2 weken gezeten.
Hi M-Mquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen.en gelukkig nieuwjaar allemaal
Dank je!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
l-e in oud is zon topic over reizen met kinderen en wat mensen die ook trektochten hebben gemaakt met n kleintje erbij enzo, miss kun je daar wat vinden?
Ik zou trouwens iets van australie doen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:20 schreef -Engel- het volgende:
Wakker.... en wachten op tosti'sNaar welke film ga je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
balenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Da waren me-mo en ik al
Lotusss ligt nog in coma, en ik moet zo weg om te gaan werken
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipuberquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goedemorgen, goed geslapen bij MissB?
Okee, Dat is dan toch redelijk prettigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
We werden weer iedere keer wakker gemaakt door minipubermaar wat ik geslapen heb was best lekker ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |