Ik denk, dat merkt niemandquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
Je slaat een topicnummer overssssssssssst
Zo komen we ook wel aan de 46!quote:
Ik zou hetzelfde gezegd hebben...quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben een Brabantse... so what???![]()
In your face!quote:
goed excuusquote:
egwelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef FritsFlits het volgende:
En weer een na laatste post!En ik doe het niet eens expres
Nou ja,het zou vreemd zijn als hij juist dit nummer in Brabant had geschreven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
In Moskou geschreven, gaat over Brabant.... daarom zuigt dit zo hard.
Wanneer gaat die 'trolololo'-man over Moskou schrijven vanuit Waalwijk of Maarheeze?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Of je luistert de tekst even.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef nipeng het volgende:
Ik vind het best een aardig nummer voor Guus. Hij kan gewoon niet beter. Maar zo hoog in de lijst? Ik zeg:quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als rasechte Brabander moet ik trots zijn op dit nummer en uit volle borst meezingen.
Nou, vooruit dan maar.
Dat was een puike afleveringquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de lama's - Ruben en Ruben als doventolk (4-4-08, 50e aflevering)
gammaquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef MadMaster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de lama's - Ruben en Ruben als doventolk (4-4-08, 50e aflevering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop