quote:
Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef Dude. het volgende:[..]
Wat een bullshit zeg.
Dr. Dre, een van de meest gerespecteerde en invloedrijkste rappers aller tijden doet 10 jaar over zijn album. Je argument is dus in 1 zin onderuit gehaald. Er zijn fucked up veel rappers in Nederland die veel beter zijn dan Soulja Boy alleen rappen zij in het Nederlands en komen zij uit Nederland, als bepaalde rappers uit Nederland in Amerika woonden en in het Engels rapten waren zij veel beroemder geweest dan Soulja Boy. Dit was het dames en heren, ik dank u voor uw aandacht.

2e naamtopic

En gast, kon je mij niet even mailen(zoals je hebt gedaan!!

) ipv een topic over mij te openen?
Oke, ik ben net terug van centrum roffaaaaa maar ik wil je even bewijzen dat je onzin lult.
Dr.Dre zijn teksten worden vooral geschreven door andere rappers dus je praat bullshit.
En nogmaals, check souljaboy voordat hij zo werd. Je weet neit waaar je over praat, ik ben geen fan van Soulja maar je weet niet waar je over praat. En er zijn idd betere rappers dan souljaboy, maar in de VS zijn er talloze betere rappers dan eminem,jay-z, etc. die niet bekend zijn. Het draait niet alleen om je talent, maar ook of je er iets mee doet. Kijk naar mr. probz, da's een echte rapper. Hij maakt het! Ipv jiggy dje, die praat alsof ie een profeet is

Aub... praat niet als je van niks weet. Rap is ontstaan om je gevoelens te uiten, niet om te doen alsof je een filosoof bent en een platenmaatschappij opstarten die 3 kansloze rappers aantrekt

.
NH,
[ Bericht 4% gewijzigd door PizzaMizza op 01-01-2011 06:18:57 ]