Nice combsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef sarlo013 het volgende:
Hier twee foto's van mijn Naked and Famous Broken Twill. Ik heb hem nu aan zonder riem dus hij zit een beetje baggy
Heb alleen achtergrond geblurd en auto contrast gebruikt verder geen bewerkingen oid!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je geen Momo's gekocht?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:13 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Nopez gekocht bij tenue de nimes in Amsterdam
Veel succes! Drop je nog even fitpics? En measurements als je de tijd hebt? Ben wel benieuwd namelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef fespo het volgende:
ik heb mijn levi's binnen![]()
3 dagen vanuit Amerika, gewoon standaard verzending
DELIVERED ABROAD, Jan-12-11, 13:27 PM, NETHERLANDS
AT FOREIGN DELIVERY UNIT, Jan-12-11, 07:06 AM
OUT OF FOREIGN CUSTOMS, Jan-12-11, 01:37 AM
OUT OF FOREIGN CUSTOMS, Jan-11-11, 10:44 AM
Arrived Abroad, Jan-11-11, 10:43 AM
International Dispatch, Jan-09-11, 00:52 AM, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, Jan-07-11, 00:00 AM
ga van het weekend soaken.
Ja, nattuurlijk kan dat. Ik geef er zelfs de voorkeur aan om te soaken zonder te dragen. Voorkomt kneebags enzo. Anyway, gewoon een goed half uurtje tot een uurtje soaken. Koud om de indigo wat meer te sparen en heet voor maximale krimp en om overtollig indigo en starch te verwijderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef fespo het volgende:
zal ik gewoon soaken en dan laten drogen in de badkamer?
aantrekken en laten drogen is het niet echt lekker weer voor
True, maar ik heb pas een update gepost. Dat ga ik vervolgens niet een week later weer doen. Geduld bokkepoot... En als je er een plaatje bij wilt hebben denk dan maar in de richting van mijn Somet'squote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef bokkepoot het volgende:
Dit soort verhaaltjes zijn waardeloos zonder de bijbehorende fotos...
dacht dat je bedoelde dat ie te veel gekrompen wasquote:
Doe maar gewoon allebei.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef fespo het volgende:
willen jullie metingen na het soaken of na een tijdje dragen (en stretchen)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef fespo het volgende:
denk toch dat hij een maatje te groot is.
misschien dat ik nog een 31 bestel.
Ach wees nog maar blij dat het een STFje is..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef fespo het volgende:
ja ok maar het komt ook omdat ik heb gemeten waar ik andere jeans draag en dat is erg laag. mijn echte waist is nog wat smaller
Ahh de heup waist of de navel waistquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef fespo het volgende:
ja ok maar het komt ook omdat ik heb gemeten waar ik andere jeans draag en dat is erg laag. mijn echte waist is nog wat smaller
+1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef T_Fuff het volgende:
Waarom J&J jeans dan? Sparen en momotaro's halen
Als je zelf zorgt dat je goed schoon bent, met andere woorden dagelijks doucht en dergelijke, lijkt het mij dat een broek ook niet heel erg vies kan worden, bacteriegewijs.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef vault_tec het volgende:
Er staat als goed is wel iets over de geurtjes...
In de vreezaah!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:43 schreef vault_tec het volgende:
Er staat als goed is wel iets over de geurtjes...
Dus die momo's zijn nog donkerder? Ik vond deze al redelijk donker, vergeleken met Edwins Red Selvage en denham vjsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:57 schreef M1stral het volgende:
Zo, dat is nogal een verschil met een paar Momo's... Althans, de Vintage lijn dan. Maar dat zie je zelf wel wanneer je er een aanschaft. Dat zogenaamde trademark van Rampuya, Deepest Indigo Blue, is bij eerste blik zowat zwart, zo donkerblauw is het. Dat stond me in het begin overigens best tegen, dat hij zo donker was... Maar gaandeweg leer je daarvan te gaan houden.
Donker he, haha.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:33 schreef T_Fuff het volgende:
Ja I see!
Bij elke broek van ALD krijg je een repair setje, met 3 knopen en een lap stof, is wel tof. Ik zal eens een foto maken als ik die lap over mijn broek heb, dat is de originele kleur (over een tijdje dan, contrast is dan groter)
Als in een vergelijkingsfoto
Die ja..quote:Op zondag 23 januari 2011 23:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Dus die momo's zijn nog donkerder? Ik vond deze al redelijk donker, vergeleken met Edwins Red Selvage en denham vjs
Ik vind donker juist tof!
edit: @Bokkepoot: [ afbeelding ] zoiets dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |