Alsof ik het zelf gepost hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
Ja je echte maat is 32 echter heeft iemand iets uitgevonden wat vanity sizing heet.
Dit betekent dat elke maat + 2 gaat. (Dit is overigens niet waar, vanity sizing betekend gewoon dat de gemeten maat niet overeen komt met de getagde maat. Dit kan dus zowel oversized of undersized zijn)
Mijn waist in in heel veel merken 31 terwijl hij normaal 32,5 meet.
Ga gewoon voor een 30 en dan spring je er gewoon mee in bad.
Mijn broer heeft een normale waist van 34 en dus koopt zijn broeken in 32.
En die heeft een stf in 32 en die past hem prima..
ach ik heb nu de foto's gezien van mensen met zowel apc size 28 en 501's in maat 32 aan en ik mag aannemen dat een 32 dus prima gaat passenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ebay
[..]
Ja je echte maat is 32 echter heeft iemand iets uitgevonden wat vanity sizing heet.
Dit betekent dat elke maat + 2 gaat.
Mijn waist in in heel veel merken 31 terwijl hij normaal 32,5 meet.
Ga gewoon voor een 30 en dan spring je er gewoon mee in bad.
Mijn broer heeft een normale waist van 34 en dus koopt zijn broeken in 32.
En die heeft een stf in 32 en die past hem prima..
Je kan je APC niet vergelijken met een STF, om de doodsimpele reden dat APC sanfordized denim is en alle STF niet. Denim heeft qua stretch en krimp volledig andere eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef fespo het volgende:
zoals jij de maten zegt wordt hij even groot als mijn apc nu is.
PRIMA dus.
en ja ik ga nog wel een paar duurdere aanschaffen.
maar verschillende maten en dan gewoon retour sturen wat er niet goed is, maar dat doe ik liever niet bij een eBay winkel.
Kom geen advies vragen dan, als je het allemaal zo goed weet. Veel plezier met je STF.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef fespo het volgende:
gast ga lekker vissen.
hij zegt toch hoe groot zijn levi's zijn soaken en dragen.
die maten komen overeen met mijn uitgelopen apc's.
prima te vergelijken dus.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef fespo het volgende:
gast ga lekker vissen.
hij zegt toch hoe groot zijn levi's zijn soaken en dragen.
die maten komen overeen met mijn uitgelopen apc's.
prima te vergelijken dus.
Jij bent niet bekend met de fit van een 501?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef fespo het volgende:
zoals jij de maten zegt wordt hij even groot als mijn apc nu is.
PRIMA dus.
en ja ik ga nog wel een paar duurdere aanschaffen.
maar verschillende maten en dan gewoon retour sturen wat er niet goed is, maar dat doe ik liever niet bij een eBay winkel.
Ja want wij willen hem gewoon een skinny adviseren, toch goed dat ie ons advies in de wind slaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef M1stral het volgende:
Ach ja, laat fespo maar lekker het advies van ons twee in de wind slaan. Maakte hij nu die fout maar bij een paar jeans van een goede 300 dollar, hadden we nog kunnen lachen
Nee, want alleen indigo heeft de eigenschap dat het niet oplost in water.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:27 schreef Nezhi het volgende:
En krijg je op grijze jeans net zulke fades en whiskers als in indigo broeken?
Soaken kan toch niet veel kwaad, in bad of in een emmer?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef M1stral het volgende:
Ik zat eraan te denken mijn Vintage Label te soaken na een maandje of drie dragen. Om de reden dat ie dan weer wat strakker zou zitten en gewoon om hem wat op te frissen. Echter vraag ik me af of de gezette creases dan niet aangetast worden. En hem dragen tot ie helemaal droog is is geen optie, gezien dat de vorige keer (eerste soak) al immens lang duurde voor hij helemaal gedroogd was. Iemand suggesties, of gewoon doordragen tot 6 a 9 maanden?
Het gaat er ook niet om of het kwaad kan of niet, daar ben ik me wel van bewust. Ik heb alleen geen zin dat mijn creases verdwijnen of opnieuw vormen op andere plekken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Soaken kan toch niet veel kwaad, in bad of in een emmer?
Anders gewoon tot 6 a 9 mnd wachten en dan wassen
Ok, ik heb het alleen bij mijn levi stf gedaan na 2/3 weken. Dus de creases zaten er nog niet echt helemaal in. Maar zover ik kan beoordelen bleef het gewoon zoals die was.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of het kwaad kan of niet, daar ben ik me wel van bewust. Ik heb alleen geen zin dat mijn creases verdwijnen of opnieuw vormen op andere plekken.
Ik denk dat je slechts minimale aantasting van je creases krijgt, in elk geval na 3 maanden intensief dragen wel dunkt me.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef M1stral het volgende:
Ik zat eraan te denken mijn Vintage Label te soaken na een maandje of drie dragen. Om de reden dat ie dan weer wat strakker zou zitten en gewoon om hem wat op te frissen. Echter vraag ik me af of de gezette creases dan niet aangetast worden. En hem dragen tot ie helemaal droog is is geen optie, gezien dat de vorige keer (eerste soak) al immens lang duurde voor hij helemaal gedroogd was. Iemand suggesties, of gewoon doordragen tot 6 a 9 maanden?
quote:Mijn n&f broken twill heb ik nu sinds 25 oktober elke dag aan (op 3 dagen na ofzo). Nu begint het best hard te gaan. Gelukkig valt de stank nog mee!
Nopez gekocht bij tenue de nimes in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:06 schreef One_conundrum het volgende:
mooie broek. Wel een hoge rise zeker? Geimporteerd?
Nice combsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef sarlo013 het volgende:
Hier twee foto's van mijn Naked and Famous Broken Twill. Ik heb hem nu aan zonder riem dus hij zit een beetje baggy
Heb alleen achtergrond geblurd en auto contrast gebruikt verder geen bewerkingen oid!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je geen Momo's gekocht?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:13 schreef sarlo013 het volgende:
[..]
Nopez gekocht bij tenue de nimes in Amsterdam
Veel succes! Drop je nog even fitpics? En measurements als je de tijd hebt? Ben wel benieuwd namelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef fespo het volgende:
ik heb mijn levi's binnen![]()
3 dagen vanuit Amerika, gewoon standaard verzending
DELIVERED ABROAD, Jan-12-11, 13:27 PM, NETHERLANDS
AT FOREIGN DELIVERY UNIT, Jan-12-11, 07:06 AM
OUT OF FOREIGN CUSTOMS, Jan-12-11, 01:37 AM
OUT OF FOREIGN CUSTOMS, Jan-11-11, 10:44 AM
Arrived Abroad, Jan-11-11, 10:43 AM
International Dispatch, Jan-09-11, 00:52 AM, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, Jan-07-11, 00:00 AM
ga van het weekend soaken.
Ja, nattuurlijk kan dat. Ik geef er zelfs de voorkeur aan om te soaken zonder te dragen. Voorkomt kneebags enzo. Anyway, gewoon een goed half uurtje tot een uurtje soaken. Koud om de indigo wat meer te sparen en heet voor maximale krimp en om overtollig indigo en starch te verwijderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef fespo het volgende:
zal ik gewoon soaken en dan laten drogen in de badkamer?
aantrekken en laten drogen is het niet echt lekker weer voor
True, maar ik heb pas een update gepost. Dat ga ik vervolgens niet een week later weer doen. Geduld bokkepoot... En als je er een plaatje bij wilt hebben denk dan maar in de richting van mijn Somet'squote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef bokkepoot het volgende:
Dit soort verhaaltjes zijn waardeloos zonder de bijbehorende fotos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |