OMGquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:14 schreef Caland het volgende:
Valt me trouwens altijd op dat vuurwerkhaters vaak van die alleenstaande katteneigenaren zijn, maar dit geheel terzijde.
Het is lager opgeleide(n) of laagopgeleiden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Valt mij trouwens altijd op dat mensen die vuurwerk kopen vaak van die lageropgeleide tokkies zijn, maar dit geheel terzijde.
Da's gelul. Tokkies steken dagen van tevoren vuurwerk aan en dan het liefst die bomgevallen terwijl de normale mensen met genoeg fatsoen het keurig om 24.00 uur doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Valt mij trouwens altijd op dat mensen die vuurwerk kopen vaak van die lageropgeleide tokkies zijn, maar dit geheel terzijde.
Je bent toch verzekerd? Ik prop altijd dikke bommen in de uitlaat van auto's want het is maar 1x per jaar oud en nieuw en die lui hebben toch een verzekering. Anders stel je je ff aan zeg autistquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
[..]
ja, met kans op schade, en aangezien het allemaal van die strijkerjosti's zijn, zit er vannacht geheid een knalstaaf in me uitlaat
Tja, Hollanders hè...quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef Markster het volgende:
weetje wat zo leuk is aan fok?
Als ik nu had geopend, dat ik een drivein show met vuurwerk op de parkeerplaats ging organiseren, en dat mensen gingen klagen, kregen al die mensen ineens wel gelijk.
Maar is het dan met of zonder N aan het einde want het gaat om één groep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is lager opgeleide(n) of laagopgeleiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |