Hoezo verzuurd? Me auto is hier amper veilig, laat staan nog dieper de straat in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ze organiseren iets maar jij bent zo verzuurd dat je je autootje niet een straat verder wil zetten, tof TS!
Dan gaan ze zelf maar een straat verder staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ze organiseren iets maar jij bent zo verzuurd dat je je autootje niet een straat verder wil zetten, tof TS!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef Afvoerput het volgende:
Jezus, het is maar één keer per jaar, phoephoe, laat die mensen gewoon lekker feesten. Autist.
Ik wist er niets vanaf nee. En op zich gaan ze hun gang maar hoor, maar waarom kan mijn auto niet gewoon voor de deur staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ze hebben je niet van tevoren ingelicht Markster? Ik zou dan ook balen als ik voor zo'n verrassing kom te staan.
Dus als ik 1 keer per jaar iemand vermoord mag het ook, het is maar 1 keer per jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef Afvoerput het volgende:
Jezus, het is maar één keer per jaar, phoephoe, laat die mensen gewoon lekker feesten. Autist.
Dat kan gewoon hoor, dat is je toch ook verteld?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik wist er niets vanaf nee. En op zich gaan ze hun gang maar hoor, maar waarom kan mijn auto niet gewoon voor de deur staan
Lekkere buurt woon je dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoezo verzuurd? Me auto is hier amper veilig, laat staan nog dieper de straat in.
Lol..moord vergelijken met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus als ik 1 keer per jaar iemand vermoord mag het ook, het is maar 1 keer per jaar!
ja, met kans op schade, en aangezien het allemaal van die strijkerjosti's zijn, zit er vannacht geheid een knalstaaf in me uitlaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, dat is je toch ook verteld?
Toch enorm fijn dat die mensen je daar even voor waarschuwen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:02 schreef Markster het volgende:
[..]
ja, met kans op schade, en aangezien het allemaal van die strijkerjosti's zijn, zit er vannacht geheid een knalstaaf in me uitlaat
Ik zou ze eigenlijk een dikke knuffel moeten geven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch enorm fijn dat die mensen je daar even voor waarschuwen?
Er is bijna iedere dag wel iets wat valt onder de noemer het-maar-één-keer-per-jaar-dus-niet-janken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:54 schreef Afvoerput het volgende:
Inderdaad, ze hadden je ook kunnen uitlachen en je auto er neer laten zetten... om hem vervolgens om 00:01, wanneer je even de gordijnen een paar tellen opzij schuift, in de fik te zien staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zou ze eigenlijk een dikke knuffel moeten geven.
Dan krijgen ze de lease en verzekeringsmaatschappij achter hun aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden je ook kunnen uitlachen en je auto er neer laten zetten... om hem vervolgens om 00:01, wanneer je even de gordijnen een paar tellen opzij schuift, in de fik te zien staan.
Geeft ook geen fijn gevoel he als je auto uit het zicht staat en je niet weet hoe en wat ermee gebeurt na middennacht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik wist er niets vanaf nee. En op zich gaan ze hun gang maar hoor, maar waarom kan mijn auto niet gewoon voor de deur staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |