Hey het een sluit het ander niet uit hoor! Vind alle drie de bands supervetquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Snow Patrol en Coldplay, een mooi moment om de gisteren gekregen Tool LP nog eens op te zetten en te genieten van Sober.
Cafetaria, pizzeria, chinees... genoeg open.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef djenneke het volgende:
Even mijn auto uitladen en hopen dat ons meiske dan een beetje wakker wil worden
Anders hebben we zaterdag en zondag niets te eten. Ook zo lastig.
Alleen Parachutes mag je luisteren...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... ik mag ook nooit Coldplay luisteren van Peace...Maar ik vind er ook niet zoveel aan trouwens. Deze gaat nog wel.
Enne: oeuvre
Ja ik wil hem wel hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen Parachutes mag je luisteren...
Iemand nog belangstelling voor het album X&Y? Gratis af te halen.
Ik stuur hem volgende week wel naar je toe. PM me je adres maar!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik wil hem wel hoorWel het minste album maar ik heb hem nog niet
Is dat die waar hij achteruit loopt enzo? Die is wel gaaf jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Knipoogje het volgende:
Prachtig nummer, met een hele mooie clip ook
ELOquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Wat een slaapverwekkend nummer weer...
Wat krijgen we straks?
Het een sluit het ander in zoverre uit dat ik op mijn versterker niet zowel de Top 2000 als een LP kan draaien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey het een sluit het ander niet uit hoor! Vind alle drie de bands supervet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het een sluit het ander in zoverre uit dat ik op mijn versterker niet zowel de Top 2000 als een LP kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |