Mn oma is de 21e jarig, en vorige week op de verjaardag van mn ouders ook al gezien. En ik ben een maand na mn oma jarig. Dus om dan nu nóg een keer te gaan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga niet naar omaze maakt t geld wat ze altijd aan de kleinkinderen geeft sinds n jaar over
![]()
en ze woont n klere end wegdus ze verwacht ook niet dat ik kom ook, met mn katerkoppie
Weet ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het jong zijn hoeft niet perse het andere als conclussie te hebben..
Laat ik het zo zeggen, ik doe het, denk ik, niet slechter dan de meesten hier als ik de verhalen zo lees..
Aaaaaach pak de trein jijquote:
fout, fout en fout! Ha!quote:
Ik ben al een flinke tijd m'n Gevavi's kwijt. Tot ik gisteren op het briljante idee kwam dat ze wel eens in Beesd zouden kunnen liggen. En ja hoor, ik ben ze daar de laatste keer vergetenquote:
nouja, in de trein zal t wel niet liggen neequote:
Kutsloveenquote:
slimquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al een flinke tijd m'n Gevavi's kwijt. Tot ik gisteren op het briljante idee kwam dat ze wel eens in Beesd zouden kunnen liggen. En ja hoor, ik ben ze daar de laatste keer vergeten
hij ook niet, hij heeft ervaringquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut? Zo bevooroordeeld ben ik niet!
Precies, beledig me dan wel goed.quote:
Beter heb je een paard in je binnenzak zitten die je door de drek vervoert.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al een flinke tijd m'n Gevavi's kwijt. Tot ik gisteren op het briljante idee kwam dat ze wel eens in Beesd zouden kunnen liggen. En ja hoor, ik ben ze daar de laatste keer vergeten
MIquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was.. "nat cirkeltje, hard gereedschap"
quote:
Ik ga er vanuit dat ik van 't station opgehaald wordtquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je een paard in je binnenzak zitten die je door de drek vervoert.
Maar paarden zijn vrij lastig op te vouwen. Je voelt ze dan duidelijk tegenstribbelen.
Waarom zou ze dan gelijk van Enschede naar Beesd te paard zijn gegaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je een paard in je binnenzak zitten die je door de drek vervoert.
Maar paarden zijn vrij lastig op te vouwen. Je voelt ze dan duidelijk tegenstribbelen.
Te paard?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik van 't station opgehaald wordt
Dat is wel een mooie tocht lijkt me, maar vraag me af of je dat in 1 dag redt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan gelijk van Enschede naar Beesd te paard zijn gegaan?
luxe hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik van 't station opgehaald wordt
Strak sterretje, hard gereedschap toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was.. "nat cirkeltje, hard gereedschap"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |