Ja, dat snap ik... maar heb je ook dingen waar je punten aan geeft? Bijv. stem, melodie, instrumenten...quote:
Verdronken Vlinder werd gedraaid op de crematie van mijn beste vriendin. Ik kan dat nummer niet meer luisteren zonder te huilen. Toch jammer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, alleen net iets minder dan Verdronken Vlinder.
Om niet te zeggen: Iets totaal onbegrijpelijks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die hadden er ongetwijfeld iets heel dubieus van gemaakt.
Door de onvolprezen Frits Spits.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Avond is qua tekst zoveel minder dan veel andere nummers van 'm. Ook zo geforceerd vanaf 400 in de eerste lijst naar #2 gepraat.
Leuk voor volgend jaar!! Elke nummer aan de hand van deze punten beoordelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Stem: ...
Tekst: ...
Muziek: ...
Originaliteit: ...
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam zo hoog staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat deze zo hoog? Er zijn veel betere ABBA nummers!
ik hou rekening mee als ik een nummer nooit gehoord heb dan ben ik wat milderquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar heb je ook dingen waar je punten aan geeft? Bijv. stem, melodie, instrumenten...
nee hoor. dit is samen met eagle de bestequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef MaJo het volgende:
Waarom staat deze zo hoog? Er zijn veel betere ABBA nummers!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam zo hoog staan../
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg andere nummers waarvan ik me afvraag waarom ze in godsnaam niet in de lijst staan../
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee hoor. dit is samen met eagle de beste
Dit was een heel grote hit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is dit ooit een hit van ze geweest? Vind het zo gek dat veel mensen blijkbaar deze kiezen terwijl die volgens mij niet heel bekend is?
Leuk en moeilijk lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:44 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
ik hou rekening mee als ik een nummer nooit gehoord heb dan ben ik wat milder
Verder is belangrijk tekst,stem en gevoel overbrengen.
Serieus? Ik ben goed bekend met ABBA, maar deze is me nooit zo opgevallenquote:
Leg uit:quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Wilskracht het volgende:
ABBA The day before you came 1982
1 van de beste Abba platen draai nooit Abba thuis terwijl ik er toch wel erg vrolijk van wordt.
cijfer 8,3
hmm, dacht dat ze lang op 1 hadden gestaan ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Day_Before_You_Came
Zou betekenen dat ik alles voor 1985 niet weet... slap excuusquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ja hallo, ik ben geboren in het jaar dat het een hit was, niet zo gek dus dat ik dat niet weet
Bijna alle eerdere hits waren daarvoor en die ken je kennelijk wel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ja hallo, ik ben geboren in het jaar dat het een hit was, niet zo gek dus dat ik dat niet weet
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Leg uit:
Stem: ...
Tekst: ...
Muziek: ...
Originaliteit: ...
ga ik niet aan beginnen moet het volgende nummer al weer beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |