Doe eens niet zo gek. Freddie was trouwens hartstikke biseksueel. Er wordt wel gefluisterd dat hij aardig wat mannetjes en vrouwtjes met hiv heeft besmet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow jawel, Freddie liet zich zelfs soms backstage oraal plezieren door minderjarige jongetjes.
Ongetwijfeld, hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat komt elk topic wel aan de orde...
![]()
Meen je dat? Da's wel erg fout dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow jawel, Freddie liet zich zelfs soms backstage oraal plezieren door minderjarige jongetjes.
Ja, en dan mag jij je afvragen hoe dat komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek. Freddie was trouwens hartstikke biseksueel. Er wordt wel gefluisterd dat hij aardig wat mannetjes en vrouwtjes met hiv heeft besmet.
Iedere discussie is kansloosquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat komt elk topic wel aan de orde...
![]()
Dat pleit dan weer in z'n voordeel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek. Freddie was trouwens hartstikke biseksueel. Er wordt wel gefluisterd dat hij aardig wat mannetjes en vrouwtjes met hiv heeft besmet.
Och ik vind nog veel meer mooi aan Queen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je anders ingeschat v.w.b. de muziek van Queen...
Nou, dat geloof ik wel. Maar van die minderjarigen hoor ik voor het eerst hoor. Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, en dan mag jij je afvragen hoe dat komt
Eleanor Rigbyquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi nummer maar niet het mooist denk ik. Ik kan ook helemaal niet kiezen in Beatles nummers.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat pleit dan weer in z'n voordeel...
I am the Walrus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |