Voor jou ook!! En tot volgend jaar!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2011 toegewenst
Of Alex Roeka. Maar da's dan weer een beetje een overloper.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef cafca het volgende:
Als er dan per se een brabant nummer in moet, doe dan JW Roy of Gerard van Maasakkers. Of de Veulpoepers
Na zonneschijn komt regen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Aalbers het volgende:
mwoh, douche wel na Here comes the sun
Die is er al lang niet meer bij nee, jammer want "zijn" nummers klinken met die nieuwe zanger toch een stuk minder. Maar ja, toch leuk om ze een keer live te zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Roger Hodgson was er niet bij, maar was prachtig gedaan verder!!
Dreamer was desondanks best goed gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die is er al lang niet meer bij nee, jammer want "zijn" nummers klinken met die nieuwe zanger toch een stuk minder. Maar ja, toch leuk om ze een keer live te zien.
Bij Brabants nummer dacht ik meteen aan Lekkere worst van de Hema.
Ja, daar sluit ik me ook (al vast) bij aan!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben er vandoor. Ga de rest bij m'n ouders en vrienden luisteren! Allemaal een fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2011 toegewenst
Jup, wordt ik de douche ingebloasenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Na zonneschijn komt regen?
En ik ben helemaal geen oliebollen aan het bakken. Ik ben gewoon aan het werk en radio aan het luisteren. En op fok! posten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Jaja, nu weten we 't wel, iedereen is oliebollen aan het bakken en radio aan het luisteren.
Daar sluit ik me voor 100% bij aan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Hm, ik hoor toch veel liever hun oude werk.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Als ik de radio zo hoor mag dat helemaal niet. Oliebollen bakken is verplicht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik ben helemaal geen oliebollen aan het bakken. Ik ben gewoon aan het werk en radio aan het luisteren. En op fok! posten.
Dat geeft niet hoor. Ik kick een beetje op de Spanish Guitarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Na '77 werd het eigenlijk al minder. Vind ik dan hč.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar sluit ik me voor 100% bij aan.
Ik heb het gisterenmiddag al gedaan en top2000 geluisterd... ik wijk een beetje af van wat normaal is. Maar dat hadden we al eerder geconstateerd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Als ik de radio zo hoor mag dat helemaal niet. Oliebollen bakken is verplicht.
Freddie deed 't niet met jonge kinderen tochquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is het toch, dat al die dingen waar Michael Jackson van beschuldigd werd, Freddie Mercury allemaal deed en daaar hoor je nooit iemand over?
Deed hij het met kindjes? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is het toch, dat al die dingen waar Michael Jackson van beschuldigd werd, Freddie Mercury allemaal deed en daaar hoor je nooit iemand over?
Michael Jackson Was Maar Een Neger, Zo'n Zwarte...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow jawel, Freddie liet zich zelfs soms backstage oraal plezieren door minderjarige jongetjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Freddie deed 't niet met jonge kinderen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |