Hier bij Buitenpost erg glad op sommige plaatsen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef michiel_merk het volgende:
Hier in Drachten moet het zo ook gaan ijzelen. sneeuw kunnen we wel vergeten denk ik
Maar ok niks is erger dan sneeuw dat over gaat in regen
Hier net ook even regen/hagel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef mazaru het volgende:
In Vlaardingen giet het al uren. En de temperatuur is boven 0
PS
En het stinkt buiten. Het stinkt naar verbrand haar.
Ik denk het haast wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier net ook even regen/hagel.
Komt dat van Moerdijk?
Ben blij dat ik in het hoge Noorden zit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel.
Zo ver ligt Vlaardingen er niet bij vandaan. Maar het zou ook gewoon de Shell Pernis kunnen zijn. Daar krijgen we ook nog wel eens een luchtje van
Ja ja, gezond wonen hier!
En het KNMI heeft alle waarschuwingen ingetrokken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:45 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is hier inderdaad belachelijk glad!![]()
Levensgevaarlijk hier!
We wonen niet ver van elkaar, maar hier is alles al bijna weg. Hooguit de sneeuw hopen die nog wel een aantal dagen blijven liggen, maar dat is het dan ook..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
Hier begint het eindelijk eens echt te dooien. Bij ons in de achtertuin lag tot vanmorgen gewoon nog 40 cm sneeuw zo'n beetje. Alleen dat wat we ooit zelf weg gestrooid en geschept hadden was vrij, de rest een enorme ijsbaan.
Klopt, wakker worden met radio noord op de wekkerradio was niet echt vrolijk, veel aanrijdingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:45 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is hier inderdaad belachelijk glad!![]()
Levensgevaarlijk hier!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, wakker worden met radio noord op de wekkerradio was niet echt vrolijk, veel aanrijdingen.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=97479
Als dat t ergste is.quote:In Oost-Groningen is er daardoor grote moeite met de bezorging van kranten.
Neuh, dit vond ik griezeliger:quote:
quote:GRONINGEN/WINSCHOTEN - Door de gladheid zijn sinds woensdagavond vijftien ongevallen gebeurd in onze provincie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |