Weet niet waar jij dit ziet, maar de meest recente pluim die ik kan vinden gaat voor kwakkelweer?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef aloa het volgende:
Koude run van GFS. Volgens de nieuwe kaarten keert de winter op lange termijn weer terug.
De pluim is niet GFS.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Weet niet waar jij dit ziet, maar de meest recente pluim die ik kan vinden gaat voor kwakkelweer?
Dat is bijna 2 weken ver wegquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Igen het volgende:
Ik neem aan dat het gaat om de GFS-kaarten die bijvoorbeeld op wetterzentrale.de staan. Volgens die zou het dan vanaf volgende week vrijdag weer kouder worden.
Maar ik neem aan dat de onzekerheid daarvan wel erg groot is.
Dat is waar ja. Het zou mooi zijn als het steeds weer zou terugkeren in de kaarten. Dan wordt de kans ook groter dat het daadwerkelijk uitkomt.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is bijna 2 weken ver wegVorige week hadden ze al moeite met 2 dagen vooruit
Ja dat zeker, maar 1 koude run (ook nog eens over twee weken) zegt helemaal niks natuurlijk. Pas als de modellen een aantal dagen met een koude oplossing komen begin ik langzaam te ontdooienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Het zou mooi zijn als het steeds weer zou terugkeren in de kaarten. Dan wordt de kans ook groter dat het daadwerkelijk uitkomt.
@trouwquote:ANWB: mogelijk gladde ochtendspits
DEN HAAG (ANP) De ANWB waarschuwt automobilisten die maandag de weg op gaan voor gladde wegen. In het hele land kan het plaatselijk verraderlijk glad zijn door bevriezing.
Volgens een zegsman van de verkeersdienst zal de gladheid pas maandag in de loop van de dag verdwijnen.
Maandag is voor veel mensen de kerstvakantie voorbij. Ook zondagavond is er in het hele land al kans op gladheid.
Ze kunnen het volgens mij beter melden als het een keer NIET glad is in de ochtendspitsquote:
Morgen issie weer weg hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
De oper en control gaan alvast voor voorjaar het komende weekend!![]()
[ afbeelding ]
Met deze oper kun je niets...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
De oper en control gaan alvast voor voorjaar het komende weekend!![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij aan de warme kant zit, met control een stuk of 10 andere lijntjes? Als het koud is met evenveel lijntjes en oper en control is iedereen blij. 11 dagen geleden:quote:
Die oper is overdreven warm, vooral de donderdag, vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:21 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Omdat hij aan de warme kant zit, met control een stuk of 10 andere lijntjes? Als het koud is met evenveel lijntjes en oper en control is iedereen blij. 11 dagen geleden:![]()
[ [url=
http://i299.photobucket.c(...)06260.png]afbeelding[/url] ]
In Lewenborg (Groningen NO) was niks maar in de Held (Groningen W) ligt een dun laagje, grappig, was dan toch vrij plaatselijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:05 schreef horned_reaper het volgende:
Flinke sneeuwbui gehad net.... alles is weer wit buiten!
Ik verwacht op zich ook temps rond de 5 graden en geen 10, maar toch is het wel grappig om te zien dat sommigen staan te springen als de oper en een paar lijntjes naar beneden duiken, terwijl als ze omhoog gaan geen waarde hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Die oper is overdreven warm, vooral de donderdag, vrijdag en zaterdag.
Jep dat is zeker frappantquote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik verwacht op zich ook temps rond de 5 graden en geen 10, maar toch is het wel grappig om te zien dat sommigen staan te springen als de oper en een paar lijntjes naar beneden duiken, terwijl als ze omhoog gaan geen waarde hebben.![]()
Niet specifiek jij overigens hoor. Ik houd niet zo bij wie wat post.
Ik zie juist veel warmte op de GFS kaarten nu. Met van donderdag tm maandag 5+ graden, met zelfs max van 9 tot 10 graden.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef aloa het volgende:
Koude run van GFS. Volgens de nieuwe kaarten keert de winter op lange termijn weer terug.
Hier ook. Echt zo'n dun laagje mist boven je en daardoor heen kan je wel al de blauwe lucht zienquote:Op maandag 3 januari 2011 08:17 schreef lezzer het volgende:
Het is me hier toch mistig! Lijkt wel of het ook net pas binnengetrokken is. Maar dat lijkt me onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |