met name de pijlenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland zit het potdicht, daar gaan mijn pijlen en potten.
Ja idd... ik zal ff een vuurpijl naar je schietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef MaLo het volgende:
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en veel geluk, gezondheid en (on-)weer-pret in 2011!
Hier in Oldenzaal ook al vrij mistig. Wij haalden net ook al herinneringen om aan drie jaar geleden, wat een mist was dat. Ik heb toen voor de auto uit gelopen omdat we de weg niet meer zagen, en met het nieuwjaar wensen om 0:00 op straat was het telkens weer een enorme verrassing wie er opeens naast je stond
.
Nu kun je slecht zien waar de mist ophoudt en de sneeuw die er nog ligt, begint
In het jaaroverzicht staan genoeg extremen dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag ik alvast van de gelegenheid gebruik maken om een ieder van de DASOO een heel goede en veilige jaarwisseling te wensen. Hopelijk brengt 2011 ons een extreem weerjaar
Was ook mijn gedachte, maar dat snapt bijna niemand denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:05 schreef JDude het volgende:
Die mist was vast niet zo dicht als men het vuurwerk tot 0:00 zou bewaren ipv heel de dag die kansloze knaltroep af te steken.
Ik kijk traditiegetrouw wel weer even naar wat de buren afsteken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:19 schreef QBay het volgende:
Groningen-stad zit helemaal dicht. Zicht minder dan 45 meter, zit je dan met al je vuurwerk (ik gelukkig niet).
Ik mag het hopen, dit is erg triest weer inderdaad. Zicht in Arnhem is denk ik +- 100m, vrij dicht..quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
Stuur dat dan maar snel hierheen. Echt, als er iets kut, saai en knake weer is dan is het mist wel. Helemaal met oud en nieuw. Overigens lijkt het bij knmi actueel al wel zichtbaar dat de wind aan het toenemen is en de mist deels minder wordt in delen van het land.
Je mag de mist van hier wel hebben? waardeloze rotzooi..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Schuifpui het volgende:
Jammer, mist heeft wel wat. Ik wil die 2 m zicht ook weleens meemaken, 3 jaar geleden was ik niet in Nederland met die mist.
En van mij net zo, prettige jaarwisseling dames en heren! Ik ga pilsen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je mag de mist van hier wel hebben? waardeloze rotzooi..achjaaa....ie dut er nix an! Het zicht wordt overigens al wel beter volgens knmi actueel. We zaten hier begin van de avond onder de 100m zicht en dat loopt overal een beetje op richting 150-200, das voldoende voor pijlen
vuurwerk zal het wel weer erger maken maar strax is er wel iets meer wind.
Mensen, tabee en op naar 2011. Ik wens jullie een mooi uiteinde van 2010, voorzichtig met drank en vuurwerk en tot volgend jaar. Dat het maar een mooi, goed, gezond en qua weer een spectaculair jaar met uitersten mag worden.
Dit is mijn laatste bericht van 2010......toedeledoki...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |