the fuvk beeb the fuvkquote:
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan hequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga weer voor een oliebolloos oud en nieuw
Dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan he
nou ja ik zie mijn familie zondag pasquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat dusHele familie bij elkaar om wat vette bollen te eten. Mooi toch?
Ik vroeg me al af wanneer je wakker zou wordenquote:
Dat doe ik dit jaar eens niet, de kroeg in. Is de laatste jaren gewoon tegengevallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik zie mijn familie zondag pas
vanaaf ga ik de kroeg in met de hele zooi
Hey Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je wakker zou wordenHoe voel je je?
Heb je wel lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg ze gratis wie ben ik om ze dan af te slaan he
mini winterslaapjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het niet kunnen quoten..Ik ben ziek en blijkbaar moest dit van mijn lijf...maar 20 uur...damn! En 25 uur niets gegeten ook nog. Pff. Hoe is het met jullie? Zin in vanavond?
Hier is het wel goed, beetje zwaar verkoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het niet kunnen quoten..Ik ben ziek en blijkbaar moest dit van mijn lijf...maar 20 uur...damn! En 25 uur niets gegeten ook nog. Pff. Hoe is het met jullie? Zin in vanavond?
het is dat of alleen thuis zitten en uit mijn neus vretenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat doe ik dit jaar eens niet, de kroeg in. Is de laatste jaren gewoon tegengevallen.
Hoi Trevquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe gaat die met jou?
Ow vandaar... Heeft het wel geholpen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Rot dat je ziek bent! Mijn ouders zijn hier ook al ziek. Heerst vast.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Rustig aan meisquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Goede keuze danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is dat of alleen thuis zitten en uit mijn neus vreten
STquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi TrevEn hoi alle andere binnenkomers trouwens
![]()
Hoofdpijn... en veel slijm en nog steeds geen stemKortom, weer een nutteloze hangdag
Had juist zo'n zin om weer effe te wowen
Dus misschien probeer ik dat vanmiddag wel even
Hoe is het met jou dan?Lekker uitgeslapen?
carbid schieten dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidOp zich wel lekker uitgeslapen ja hoewel ze wel iets later mochten beginnen met het testen van de melkbussen
vind der niks aanquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel goed alleen die klote verkoudheidOp zich wel lekker uitgeslapen ja hoewel ze wel iets later mochten beginnen met het testen van de melkbussen
lol dat is maar een kort tripjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Melkbussen
Hier is het ook een berg kabaal hoor
De poezels houden zich echt heel goed
![]()
Ik ga me maar even voorbereiden op een tripje supermarkt....
Verschild per persoonquote:
Dat is het zeker, maar wel mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Melkbussen
Hier is het ook een berg kabaal hoor
De poezels houden zich echt heel goed
![]()
Ik ga me maar even voorbereiden op een tripje supermarkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |