Er staan genoeg leuke nummer isquote:
niet in mijn wereldquote:
groene speakersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat groen geen gangbare kleur is
Wat een wereld moet dat zijn... Maar welke kleur wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet in mijn wereld
[..]
groene speakers_!
ik bel elke dag met het verledenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaren geleden zat een vriend van mij in Australië, toen heb ik met de toekomst gebeld. Bij hem was het al 2004 en hier nog 2003.
Dat is grappig inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaren geleden zat een vriend van mij in Australië, toen heb ik met de toekomst gebeld. Bij hem was het al 2004 en hier nog 2003.
de mooiste, beste meest fantastische wereldquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat een wereld moet dat zijn... Maar welke kleur wel?
Mooie kleur inderdaad! En die tegenkomen zal wel moeilijk worden ja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mooiste, beste meest fantastische wereld![]()
maple
Goede jaarwisseling RZquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Mensen , ik ga ook afsluiten want druk, druk,druk. Alvast een goede jaarwisseling en let op de aanwijzingen op je vuurwerk:"Niet in de hond houden."
Gaan we zeker op letten, jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Mensen , ik ga ook afsluiten want druk, druk,druk. Alvast een goede jaarwisseling en let op de aanwijzingen op je vuurwerk:"Niet in de hond houden."
aaah je weet al om welke speakers het gaat en de beschikbaarheid daarvanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Mooie kleur inderdaad! En die tegenkomen zal wel moeilijk worden ja...
fijn uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Als ik je niet meer zie alvast een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook iets anders doen. Ik kom later vandaag nog wel even kijken![]()
wanneerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Pzu? Je zei dat je iets gekocht had, maar ik had geen flauw idee wat het isWat is het?
Eerder vanochtend? Toen was je iets aan het uitpakken?quote:
huhquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerder vanochtend? Toen was je iets aan het uitpakken?
Volgens mij ben ik gekquote:
ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gekIk zei niets mop
wooet wooetquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook de decoder van mijn nieuwste loc vervangen. Kan de oude decoder weer terug in de vorige lof waar hij in zat.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook de decoder van mijn nieuwste loc vervangen. Kan de oude decoder weer terug in de vorige loc waar hij in zat.
Ik ben heul niet gekquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al
[..]
wooet wooet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Ik haat vuurwerk, ik haat blaffende honden door vuurwerk, ik haat lichtflitsen, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Heb je het niet zo op vuurwerk?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik haat vuurwerk, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben heul niet gek
niks mis met gek zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter dan dag in dag uit hetzelfde, over hetzelfde praten om 17.00 bij de piepers, groente en het vlees en dan over hetzelfde te mopperen over dezelfde programma;'s op tv
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Oh Mart! Heb jij dat ene verhaal nog dat ik je een tijd geleden stuurde? Over de kijk op het leven enzo? Want die ben ik kwijt doordat de laptop stuk isquote:
Die over oud worden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh Mart! Heb jij dat ene verhaal nog dat ik je een tijd geleden stuurde? Over de kijk op het leven enzo? Want die ben ik kwijt doordat de laptop stuk is
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saaiquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis met gek zijn hoor![]()
beter dan dag in dag uit hetzelfde, over hetzelfde praten om 17.00 bij de piepers, groente en het vlees en dan over hetzelfde te mopperen over dezelfde programma;'s op tv
Dat is vrij duidelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik haat vuurwerk, ik haat blaffende honden door vuurwerk, ik haat lichtflitsen, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerk
Good, wil je die mailen/msnen/opsturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nog in mijn downloadmap.
Ik quote mijn Opa:quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saai
Dat is zeer toepasselijkquote:Ik ben niet gek maar helemaal goed ben ik ook niet.
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schemaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saai
Nou ja, als die mensen daar nou blij van wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schema![]()
![]()
![]()
kun je de klok op gelijk zetten, zo jammer
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger hadquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schema![]()
![]()
![]()
kun je de klok op gelijk zetten, zo jammer
Huh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger had
van mij mogen ze ook hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als die mensen daar nou blij van wordenDan maakt me dat niet uit, leven en laten leven
Maar het lijkt mij erg saai als je niet autistisch bent
![]()
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel hongerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Dus om kwart voor 6 heeft een beetje honger en om half 7 heeft ie stervens honger?
ja die heb je ook nog ja, ooh het is nog geen 1800 dus honger kan nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger had
Dat jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heb je ook nog ja, ooh het is nog geen 1800 dus honger kan niet
Mijn ervaring is vaak andersomquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook hoor![]()
je moet wel een redelijk zware aandoening hebben om zo'n strak schema te moeten houden hoor, veel van de autisten die heden ten dage als paddenstoelen uit de grond schieten kunnen veel meer dan dat ze wordt verteld
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel honger
Bij mij is het meer zo dat het niet uitmaakt hoe laat ik klaar ben met werken, zordra ik klaar ben heb ik hongerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel honger
ja dat jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ervaring is vaak andersomIets typisch aan autisten is dat ze zichzelf heel erg snel overschatten. Dat zie ik dus ook bij mijn broertje en de jongens/meiden die bij hem in het apartementencomplex wonen. Maar ik gok dat je autisten en autisten hebt.
Deze kids zijn niet gehandicapt genoeg voor groepszorg maar ook niet in staat om helemaal zelfstandig te wonen. Maar denken echt te snel dat ze alles wel kunnen en dat leidt juist tot problemen...
Maar iedereen is stiekem een beetje autistisch diep van binnenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ja![]()
iedereen heeft tegenwoordig een autistisch gerelateerde aandoening
Jij ook een fijne jaarwisseling PeZuquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen daarna boodschappen doen voor vannacht!
Koffieschatjes, een fijne jaarwisseling![]()
![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen daarna boodschappen doen voor vannacht!
Koffieschatjes, een fijne jaarwisseling![]()
![]()
maar dan slaat de term autisme ook nergens meer opquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar iedereen is stiekem een beetje autistisch diep van binnen
Jawel, dat is voor de extreme gevallen zoals Sheldonquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan slaat de term autisme ook nergens meer op
SACHA!!!quote:
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SACHA!!!Jij grote grote lieverd!!!!!
Ik kreeg zonet je kaartje
Ik werd er helemaal blij en mooshy van
![]()
Dankjewel
Werd ook wel eens tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik kom ook eens mijn bed uit rollen.
Laat het je smaken DM. Fijne jaarwisseling alvastquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even kijken of er al oliebollen zijn bij mijjn ouders. Tot later.
whehehe jij bewijst mijn postquote:
Pas op je vingers he?quote:
Ik heb er nog 11.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
Nu alquote:
Huppelquote:
Hey Llquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef Ladylike het volgende:
Toch tijd om te posten
Hellow mensen
Middag Myrquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik kom ook eens mijn bed uit rollen.
Middag Dagoquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
GoedemiddagJullie hebben echt geen leven
zitten alleen maar op FOK!
PGRquote:
Bis Later DMquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens even kijken of er al oliebollen zijn bij mijjn ouders. Tot later.
Hey Symquote:
Ik ben al vanaf 10 uur bezig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alVind je dat niet leuker als het donker is dan
Knal Spulquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alVind je dat niet leuker als het donker is dan
Ik zou zo nog door kunnen slapen hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd natuurlijk
Nou ja, ik heb zelf niets met knalvuurwerk maar vind siervuurwerk wel mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Knal Spul
Hier zijn ze nu ook volop bezig met de melkbussen
Is ook niks voor mij maar met carbid knallen hou ik wel een aantal uur volquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf niets met knalvuurwerk maar vind siervuurwerk wel mooi
Maar om nou de hele dag knalvuurwerk af te staan steken![]()
skatjuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
mij boeit het niet zo, zolang het veilig gebeurtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Symphonic het volgende:
Hier waren ze gisterenavond al volop bezig
Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve mensen
[..]
Pas op je vingers he?
trevquote:
Het is maar wat je eisen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trev
wij hebben 25 oliebollen voor 4,5 man (4 volwassenen en een kind) dus dat moet wel genoeg zijn
True, maar het lijkt me wel voldoendequote:
En anders pechquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, maar het lijkt me wel voldoende
Hey GFquote:
Iddquote:
Hey liefquote:
stuartquote:
trevquote:
heeyquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers
Bij ons voor de deur hadden jongeren een vuilniszak opgeblazen, wat een troep zeg
Dat niemand kan wachten tot 12 uur...
[..]
whehehe jij bewijst mijn post
have fun, doe het veilig
mwah mwah weinig zin in vanaaf je weet wel wie is ook in de kroeg en daar sta ik niet om te springenquote:
ik denk om 5 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
De winkels zullen wel vroeger sluiten vandaag. Een uur of 4 misschien? Mag ik zo wel weggaan
die vind ik wel zo ranzigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:44 schreef Stuart het volgende:
Vandaag even een burgertje halen bij Febo. Heb ik al jaren niet meer gedaan![]()
Volgens mij 5 of om 6, officieel geld het pas vanaf 6 uur vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
De winkels zullen wel vroeger sluiten vandaag. Een uur of 4 misschien? Mag ik zo wel weggaan
He mopjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
skatjuh
[..]
mij boeit het niet zo, zolang het veilig gebeurt
alleen verbaast het mij dat het zo brand...
Hai Trevquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke![]()
Gelukt met boodschappen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:44 schreef Stuart het volgende:
Vandaag even een burgertje halen bij Febo. Heb ik al jaren niet meer gedaan![]()
goed dat je het zegt moet nog even naar de bank en de winkelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
Ooh, dat is nog wel redelijk dan. Hoef ook niet zoveel te doen maar zou wel balen als ik bij de winkels aankom en ze zijn allemaal gesloten, temeer omdat ze morgen en zondag natuurlijk ook dicht zijn en ik maandag weer naar Londen vliegquote:
Yippiequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He mopjeAlles okee?
[..]
Hai TrevJoah
[..]Jij en je Febo passie
![]()
Ben echt al in jaren niet meer geweest dus zo'n shoarmaburger (is meer de saus eigenlijk) vind ik wel lekkerquote:
Dan hoef je niet meequote:
Hmm das minder. Maar misschien is het het begin van een normale omgang tussen julliequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah mwah weinig zin in vanaaf je weet wel wie is ook in de kroeg en daar sta ik niet om te springen
ik zou eerst naar nijmegen gaan naar een chick die ik wel zie zitten maar dat ging ook al niet door
maar verder dan dat ik doe kalm aan
zo effe wat eten en rennies halen
Ja hoor, af en toe wat ergernis en stress maar daar kom ik wel overheenquote:
Ik ken ze niet eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben echt al in jaren niet meer geweest dus zo'n shoarmaburger (is meer de saus eigenlijk) vind ik wel lekker
[..]
Dan hoef je niet mee
reken daar maar niet op van de week alweer een fikse discussie met haar gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm das minder. Maar misschien is het het begin van een normale omgang tussen jullie
[..]
Ja hoor, af en toe wat ergernis en stress maar daar kom ik wel overheen
Ik vind ze best lekker maar smaken verschillen natuurlijkquote:
hoop doet levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
reken daar maar niet op van de week alweer een fikse discussie met haar gehad
ik wil haar gewoon niet zien klaar
en daar alles klaar voor vanaaf?
Dat kan, meeste van dat soort voedsel is op zich wel te doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze best lekker maar smaken verschillen natuurlijk
Ik kom eigenlijk nooit bij Febo, KFC, Mc, Burqa K of dat soort dingen dus af en toe iets ongezonds moet kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan, meeste van dat soort voedsel is op zich wel te doen
Maandag nog bij de Mac geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij Febo, KFC, Mc, Burqa K of dat soort dingen dus af en toe iets ongezonds moet kunnen natuurlijk
Ik hoog uit als ik op het station sta en wat wil eten maar dat komt ook niet zo heel vaak meer voorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij Febo, KFC, Mc, Burqa K of dat soort dingen dus af en toe iets ongezonds moet kunnen natuurlijk :0
apart is ze zeker dat zonder twijfelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop doet leven
nja tis ook een apart typje
ik hoef niet te werken dit jaar
Maar hier thuis moeten de boodschapjes nog gehaald worden (is JF nu aan het doen) en dan zijn we hier klaar voor de wisseling
Ik weet nog wel de eerste happy meals in Nederland. Dan kwam je eten in zo'n plastic UFOquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maandag nog bij de Mac geweest
Moet ik zo ook nog even doen. Hier is het geloof ik tot 4 uur openquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
even snel naar de bank als ie nog open is
Laterquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Later GFquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
Dan heb je nog even de tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik zo ook nog even doen. Hier is het geloof ik tot 4 uur open
Later GF
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
laters
hier in belgie werkt het natuurlijk weer lekker andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik zo ook nog even doen. Hier is het geloof ik tot 4 uur open
Echt verbaasd ben ik niet om dat te horenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier in belgie werkt het natuurlijk weer lekker anders
Veel plezier Marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga verder met wow-en op m'n huge ass beeldscherm![]()
Wow zequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vind je het gekquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier in belgie werkt het natuurlijk weer lekker anders
Dat is wel handig, niet dat ik er wat mee doequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Wiet gekregen van een vriend/buurman
lang leve eigen kweek
Have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
tussen de middag zijn de banken hier gewoon dichtquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt verbaasd ben ik niet om dat te horen
wow ze marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hahaha, modern welquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tussen de middag zijn de banken hier gewoon dicht
ik zal nooit de weed van jou vergetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Ladylike het volgende:
Wiet gekregen van een vriend/buurman
lang leve eigen kweek
Ik ben aan het bezuinigen dus dan is drugs een van de dingen die ik laatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel handig, niet dat ik er wat mee doe
Volgend jaar ga ik zelf wat plantjes zettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zal nooit de weed van jou vergeten
de tering wat was ik stoned niet normaal meer
whehehe vetquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik zelf wat plantjes zetten
Ik ook niet. Krijg het al benauwd bij het ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan niet eens tegen die lucht, laat staan dat ik het rook
mn schoonvader kan er ook niet goed tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan niet eens tegen die lucht, laat staan dat ik het rook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |