quote:Op Kiribati is het 2011
KIRIBATI - De ongeveer vijfduizend inwoners van de eilandenstaat Kiribati in de Grote Oceaan hebben vrijdag om 11.00 uur (Nederlandse tijd) als eersten ter wereld het nieuwe jaar verwelkomd. Bij Kiribati loopt de datumgrens die het nieuwe van het oude jaar scheidt. De laatsten die 2011 ingaan, zijn de inwoners van Hawaii op zondag 11.00 uur (Nederlandse tijd).
Over bijna een uur gaan de inwoners van Tonga het nieuwe jaar in.
Oh sorry, ik zal hem zijn msnrechten afnemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Nonneke het volgende:
oja oh-oh wil je zorgen dat Sjon niet stiekem met Fa Shi belt![]()
Die gek pist net gewoon op mn vloerbedekkingok ok er was een enorme knal....maar dan nog hé
![]()
![]()
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hemquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
zucht. Baloe kan weer naar de DA
Zijn andere oor is ontstoken volgens mij.
nee, in golven, over een paar uur gaan er nog drie dingen stukquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hem
Goedemorgen all
Ik heb een week waarin het één na het andere sneuvelt![]()
Eerst mijn philips theelichtje kapot door zoonlief die hem even te hard aanschudde![]()
Vervolgens laptop kapot door een lompe kat
[ afbeelding ]
Nou breekt de versnelling van mijn fiets af![]()
Dit soort dingen gingen in drieën toch?
Ja, die deed echt zeer. Wat kun je zo'n dingetje missen zeg.quote:
oh das wel balen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, die deed echt zeer. Wat kun je zo'n dingetje missen zeg.
En met een kapotte fiets is de laptop toch echt doorgeschoven naar minimaal volgende maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Je mag wel eens naar de kapper.quote:
ligt er aan wat voor een laptop het was, of het dan de moeite waard isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet het scherm laten vervangen ofzo?
Jawelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor een laptop het was, of het dan de moeite waard is
is natuurlijk een duur geintje
Kudtkat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hem
Goedemorgen all
Ik heb een week waarin het één na het andere sneuvelt![]()
Eerst mijn philips theelichtje kapot door zoonlief die hem even te hard aanschudde![]()
Vervolgens laptop kapot door een lompe kat
[ afbeelding ]
Nou breekt de versnelling van mijn fiets af![]()
Dit soort dingen gingen in drieën toch?
niet in 33?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kudtkat.![]()
Die dingen gaan in negenen, 3X3. Sterkte.
*Terugscrolt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij niet langer haar dan dat?
Lijkt mij ook dat dat allemaal in 24 uur gaat gebeuren jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
SenesKatje moest zeker z'n schadequotum voor dit jaar nog halen.
Erm... is de laatste jaarwisseling (op Hawaii) niet om 11 uur zaterdagochtend (NL tijd)?
edit: is dat Kate PerryNiet dat ik anders zo op haar gezicht let
![]()
zou wel mooi zijn, 23 uur later "he kut, zijn we iemand vergeten ofzo?"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat dat allemaal in 24 uur gaat gebeuren ja
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JawelLigt idd aan de laptop, zou er bij een netbook niet aan beginnen
Kan je er geen externe monitor aan hangen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:
[ afbeelding ]
Was een fijn laptopje. Ik zal even kijken van de week of ik in ieder geval alles van de harde schijf kan halen.
Dan kan Senesta gelijk wel een topic openen in FHF.quote:
Oh das niet echt de moeite meer dan nee... Gewoon ff externe monitor aansluiten en de data er af halen en dan RIPquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:
[ afbeelding ]
Was een fijn laptopje. Ik zal even kijken van de week of ik in ieder geval alles van de harde schijf kan halen.
Schouders niet zo optrekken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
mijn haar moet ook eens geknipt worden, het hangt ver over m'n schouders
laptop aan de achterkant van je monitor tapen, en daar heb je je ghetto-iMacquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je er geen externe monitor aan hangen?
als je dan toch bezig bent, een touchscreen kitje oppikken via ebay, ook geinigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Valt nog mee, 59 euro voor een nieuw scherm, Qwea kan die er wel in zetten
http://www.lcdtec.nl/ppc-(...)emlqYCFRQu3godWXmUpA
"Help senes aan een nieuwe laptop"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan kan Senesta gelijk wel een topic openen in FHF.
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Valt nog mee, 59 euro voor een nieuw scherm, Qwea kan die er wel in zetten
http://www.lcdtec.nl/ppc-(...)emlqYCFRQu3godWXmUpA
Dan moet je 'm dus eerst ff aansluiten op een 'normale' externe monitor en ff kijken oftie 't nog doetquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef senesta het volgende:
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlen
Geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is ook wakkert![]()
Ik heb je kussen al in een doosje gepropt en breng em straks ff weg.
Zou die er dan maandag al zijn?
wie o wie zou dat toch zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff puin ruimen hier, ik weet niet wie maar dr is iemand aan het zeiken geweest
Ben je al weer helemaal beter?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff puin ruimen hier, ik weet niet wie maar dr is iemand aan het zeiken geweest
Tuurlijk niet gekkiequote:
Ja hij werkt nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je 'm dus eerst ff aansluiten op een 'normale' externe monitor en ff kijken oftie 't nog doet
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hij werkt nog![]()
Ik ga zo'n schermpje bestellen
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten looptquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Jezus en dan loop ik hier op te ruimen en dan dribbelen er 6 bloednerveuze hondjes achter me aan, op mn hielen.
Als ik iets slecht trek dan is het dat wel
Ja precies en ik hoef nog geen afscheid te nemen van dit laptopjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!
Elco zit nu ook naast me, hij is nooit bang geweest maar net een klappen die het huis deden trillen. Hij hoort niet zo goed meer maar voelt ze natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten loopt![]()
Geen vuurwerk angst hier nog, de bikkels!
Boor kijkt bij een knal naar Bink, die vertrekt nog geen spier, en dan is het goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en ik hoef nog geen afscheid te nemen van dit laptopje![]()
Het is echt een fijn laptopje
Als je toch bezig bent dat ding uit elkaar te halen, ff met de roze spuitbus eroverquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!
Bij mij knalt het gelukkig niet zo heel hevig, en ik denk dat de katten zich vandaag niet echt de tuin in wagen. Maar het katteluik blijft nog even open want Naartjie verandert in Sjon als die niet naar buiten kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ren maar op slot gedaan, want ze zijn hier zo allejezus aan het knallen.
En op zich zijn ze er niet bang voor, maar je zal net zien dat er een vuurpijl de tuin in knalt en dan zijn ze verpest....of erger
Olioebollen! Heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo eerst es ff weer douchen, kijken of ik van m'n te lang liggen slapen-koppijn af kan komen en daarna ff boodschapjes en oliebollen halen
Normaal zijn ze niet zo meedribbelig, maar het lijkt hier ook wel het midden oosten of zo nu, een en al geknal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten loopt![]()
Geen vuurwerk angst hier nog, de bikkels!
Boor kijkt bij een knal naar Bink, die vertrekt nog geen spier, en dan is het goed.
Neh. Mijn blauwe laptopje is ook mooi hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent dat ding uit elkaar te halen, ff met de roze spuitbus erover
Dat vinden mijn katten dan weer minder denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Volgend jaar komen we allemaal daar oud en nieuw vieren Rewimo
Agossie, die zielige blik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Bella op het randje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, ik weet het a) niet zeker. Want hij flappert nog steeds sinds zijn vorige ontsteking... en b) volgens mij is het het andere oor en c) als er een gat in het trommelvlies zit en je pleurt er zure druppels oid in.... dan hebbu biiiig problemo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal hem zijn msnrechten afnemen![]()
Qwea, gewoon cleanser bij de da halen en druppelen, kan geen kwaad toch?
Hier barst net de hel los qua knallen en nu zijn Billy en Polly bang
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:Bella op het randje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bambi for dinner?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Agossie, die zielige blik ook
Stopt een busje voor de deur. Dus wij vragen ons af wat ie komt doen. Stapt een vent uit met een oranje pet op. Dus wij
Pakt vervolgens een geweer en stapt het land in
quote:
je buurmeisje toevallig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Lol iemand die ik ken is genomineerd voor FHM Buurmeisje van het jaar![]()
Dan sluit je dat uit. Breng dat ding maar langs, wil ik het wel voor je uitsluiten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
"Help senes aan een nieuwe laptop"![]()
Neh, dat moesten we maar niet doen
So needy ben ik ook nog niet
[..]
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlen
Bambi vanmorgen nog gezienquote:
Baloe ook.... maar dat komt omdat ik aan het eten benquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef senesta het volgende:
Hij zit alleen tegen me aan geplakt.
Nee, met auto's.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Darten?
Met een pijltje en een dartbord?
Of bedoel jij weer ranzige dingen
Ik heb zo'n hekel aan plezierjagers. Ik vind het nooit zo erg als die gasten elkaar per ongeluk afschieten. Wildbeheer, prima, maar in het voorjaar fazantenkuikens uitzetten om ze in het najaar weer af te schieten, dat is geen wildbeheer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bambi vanmorgen nog gezienNee, ik denk dat ze fazanten jagen (en dat vind ik niet zo erg, ondingen zijn het
) maar toch is dat nog steeds schrikken als je die kerels met geweren ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga met Baloe naar de DA
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik geloof niet dat ze hier dieren uitzetten om ze daarna weer te schieten. Het is ook niet zo dat iedereen maar mag schieten, er is een vaste groep die dat doet, eens in de zoveel tijd. Gelukkig niet zo vaak.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Pagan het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan plezierjagers. Ik vind het nooit zo erg als die gasten elkaar per ongeluk afschieten. Wildbeheer, prima, maar in het voorjaar fazantenkuikens uitzetten om ze in het najaar weer af te schieten, dat is geen wildbeheer.![]()
Kleiduiven schieten is wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Of dr ff iemand wil komen met een elastiekje....
Ik denk dat ik daar bij Vistraprint maar ff long time no see kaartjes van ga laten maken hea ?quote:
Aaaahquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn net konijntjes, ook qua grootte.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Oognip het volgende:
Oh-oh, hoeveel hondjes heb je nou eigenlijk? Ik dacht een stuk of 5, maar nu weer 7? Of zijn dat logees?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
omfg, neem even de telefoon aan, m'n koptelefoon lag op de F1 toets...
meer dan 350 help tabbladen open, kut
*negeerpost*quote:
Is daar niet een functietoets voor? Zou wel handig zijnquote:
Shift+delete ofzo iets? Goed plan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is daar niet een functietoets voor? Zou wel handig zijn
Huh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hey waarom staat er 'één verborgen bericht' boven mijn vorige post?
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hey waarom staat er 'één verborgen bericht' boven mijn vorige post?
Dé wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, net de haartjes gewassen met de kwakkwakshampoo, op zich best een ervaring![]()
Wat voelt dat eerst goooooor![]()
En daarna ist echt jummie!
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokkenquote:
Is het Lush spul?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokken![]()
Maar er zitten stukjes zeezout in met olie, echt heerlijk
Van Tombo gehad zeker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokken![]()
Ook rozemarijn en tijm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kan het zo over de aardappeltjes en dan de oven in, handig!quote:
Ja, die!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het Lush spul?
Dan klinkt het als Big
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Nu Ll dit toch niet ziet, kan ik zo net zo goed wat genante naaktfoto's van em online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oliebol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Oehhh jaloersquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die!
Ik kreeg van de Vreetdames gisteren een lekker Lush-pakket
[..]
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Qltelbol![]()
Ik ga naar het durp met een kussen onder de arm
[ afbeelding ]
Saampies thuis gewoon dus vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik moet boodschappen gaan doen voor vanavond, maar ik vind het maar (weer) een rare Oud en NieuwZie er gewoon een beetje tegenop. Het voelt echt heel raar om dat te gaan 'vieren' enzo. Maar goed, als we dan toch thuis bij de beestjes zitten dan wil ik ook wel een oliebol
Dus toch maar even boodschappen doen.
Ze heeft er een plakkie lever in gestopt, je begint 'm na een weekje of 2 vanzelf te ruikenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
Heb je nog even aan mijn kussen gesnuffeld omdat je me zo mist, Ing?
Lijkt me ook wel raar hoor. 't Is bepaald niet hoe je je een oud en nieuw voorstelt...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik moet boodschappen gaan doen voor vanavond, maar ik vind het maar (weer) een rare Oud en NieuwZie er gewoon een beetje tegenop. Het voelt echt heel raar om dat te gaan 'vieren' enzo. Maar goed, als we dan toch thuis bij de beestjes zitten dan wil ik ook wel een oliebol
Shit heb ik weer wat gemistquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
Mja, dat is natuurlijk ook raar. Maar goed, je kan er of het beste van maken of een kuthumeur hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
*zich aanmeldt, zou het maar doen als alles af is nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Qwea het volgende:
Niks aan de handBaloe is een zeikerd
Ik ben trouwens nog steeds aan het hyperen over mijn FF SC housewarming meet![]()
Nou ik had al uitgevogelt dat als we 1 april de sleutel krijgen we eind mei / begin Juni een housewarming met losejeren meet konden doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*zich aanmeldt, zou het maar doen als alles af is nu
Jup, we laten de beestjes nooit alleen met O&N en hij houdt ook niet van feesten oid om heen te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Saampies thuis gewoon dus vanavond?
Dat eerste doe ik ook hoor, daarom haal ik ook evengoed oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk ook raar. Maar goed, je kan er of het beste van maken of een kuthumeur hebben
Ik zou gaan voor het eerste, doe ik ook
En ik ben dus niet de enige die het samen met mijn andere helft viert*zweet van voorhoofd veegt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Trutje? Welneee best of bothquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik had al uitgevogelt dat als we 1 april de sleutel krijgen we eind mei / begin Juni een housewarming met losejeren meet konden doenen aangezien ik een tuin heb nu, pleur ik er een bbq in
Tegen de tijd pleur ik wel een oproep online waarbij mensen kunnen roepen of ze willen komen![]()
Stiekem heb ik er vet veel zin in
ben ik nou niet een enorm trutje?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, we laten de beestjes nooit alleen met O&N en hij houdt ook niet van feesten oid om heen te gaan.
[..]
Dat eerste doe ik ook hoor, daarom haal ik ook evengoed oliebollen
Ik ben sowieso wel het type dat overal het beste van probeert te maken, anders had ik al lang in een depressie gezeten nu denk ikDus het is zeker geen drama, maar wel een beetje raar gevoel.
Dat is wel heel dubbel ja en dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is best wel op zijn plek.
Bah eigks vind ik de combi echt rot ten opzichte van jou.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
is toch helemaal niet gek dat je het ff op dit soort daagjes wat moeilijker hebt? Het is allemaal niet niks en ik vind dat je er nog hartstikke goed onder bentquote:
quote:
[..]
Jup, we laten de beestjes nooit alleen met O&N en hij houdt ook niet van feesten oid om heen te gaan.
[..]
Ik ben sowieso wel het type dat overal het beste van probeert te maken, anders had ik al lang in een depressie gezeten nu denk ikDus het is zeker geen drama, maar wel een beetje raar gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ooh, ja kut! K&W modquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Trutje? Welneee best of both
Maarehh met af hebben bedoel ik dat ik wel een K&W inspectie doe
Of laat hem thuis en neem de rest meequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Qwea het volgende:
Greys, sleep hem je kat en je hond mee en kom hier O&N vieren
Ik maakte geen grapje hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Nee ik kom gewoon lekker sneu FOK!en hier vanavond hoor![]()
Er zijn gelukkig altijd zat andere sneuneuzen die gewoon thuis blijven met O&Nquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig altijd zat andere sneuneuzen die gewoon thuis blijven met O&N
Je bent een schatquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje hoorAls je er echt tegen op ziet ofzo, dan ben je welkom
Baloe pleuren we dan gewoon de slaapkamer inquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een schat
Maar de beestjes vinden het vast fijn om gewoon in hun eigen huis te zitten met vuurwerk.
En ik denk dat Boris graag tegen Baloe aan zou willen kruipen en dat ie dat niet overleeft
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet meer online komt, hele fijne avond endezo!![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk kunnen jullie er toch een fijne avond van maken samen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ga de deur uit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sneuneus meldtquote:
Je bent nog niet van me afquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet meer online komt, hele fijne avond endezo!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar wij 12 jaar geleden woonden werd ook veel gejaagd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bambi vanmorgen nog gezienNee, ik denk dat ze fazanten jagen (en dat vind ik niet zo erg, ondingen zijn het
) maar toch is dat nog steeds schrikken als je die kerels met geweren ziet.
het ene wiegt, en het andere nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef Oognip het volgende:
Leuk F_R, ben benieuwd naar het eindresultaat!Maar het wiegje komt pas in april zei je? Wat is het verschil tussen een wiegje en een bedje? Ben ik nou echt zo'n babynoob?
Ik heb er idd aan gesnuffeld en hij stinkt naar gourmetquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Greys het volgende:
Heb je nog even aan mijn kussen gesnuffeld omdat je me zo mist, Ing?
En de droge worst heb je ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
En je kunt het lekker naast je bed zetten voor de eerste tijd van nachtelijke voedingen en zo. Scheelt een hoop heen en weer gedoe van kamer naar kamer, en dus ook in nachtrust.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Het wiegje is een stuk kleiner en wat knusser. En die kan schommelen en het ledikantje niet.
Wij ook. Net alcoholvrije wijn gekocht en we gaan zo zelf gluhwein makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Pan stond op 190 graden, volgens bakvoorschrift. En ik heb zeker 20 minuten staan bakken zonder dat er iets gebeurde. En ineens ging het mis.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal![]()
![]()
Wij gaan op naar de oliebollen, appelbeignets, de gourmet enz enz.
Ow en de pakken vuurwerk als ik de heren zag slepen![]()
Ik was er ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik deed net een poging tot een Ingetje, maar 't wilde niet
Nou bij DVM ging het anders prima, die ligt languit te ronkenquote:
Ik had het gister al moeten doen, dat Ingetje, kwam er niet vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
En wat vond Ing daarvan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ow.quote:
Jij ondankbare dochter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, da's een rotklus Rewimo![]()
Ik zou denk ik maar gewoon oliebollen gaan kopen![]()
Ik heb 2 zakken bij de bakkert vandaan, die zijn altijd zoooo lekker (itt die vette stumperts die m'n ouders altijd zelf bakken en daar zelf helemaal trots op zijn)
Hier int durp was het ook chaosquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het gister al moeten doen, dat Ingetje, kwam er niet van
Sodeju, die supermarkt netBwehehehe. Wat een chaos.
En ik moest drie bakkers af voordat ik oliebollen had. Maar gelukt!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier int durp was het ook chaos![]()
Ben ik net weer thuis, belt meneer I. of ik nog ff strooizout en een bossie bloemen voor z'n ouders wilde halen.
En daar had ik nou net geen zin in, maar braaf en dedicated echtgenote als ik ben heb ik het toch maar braaf gedaan
Oh ja, da's waar ook, je hebt goed opgeletquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
Jij ondankbare dochter!Ze hebben nog wel speesjaal een nieuwe pan gekocht.
Bij de kringloop.
Iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]Je durfde het ook niet NIET te doen natuurlijk, omdat jullie hun trouwdag vergeten waren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Niet teveel aan de wijn danStaat ook zo slordig als je daar helemaal lam binnen komt waggelen, het strooizout in een vaas pleurt en de bloemen over de uitrit uitstrooit.
Goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet ook niet wanneer mijn schoonouders getrouwd zijn. Tussen wettelijk en kerkelijk huwelijk zit bij hun ook een maand of 9. Wettelijk is in dec 22e dacht ik.
@LL hoe is het met ogen van dvj?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook, je hebt goed opgelet
Succes daarmee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
Dus vannacht togen we die kant wel ff op met de beste wensen en een bossie blomkes
Oh dat is goed zeg! Hoe lang moet ze blijven druppelen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GoedGister weer controle geweest en ze had 90% zicht, wat boven de verwachtingen van de kliniek is. Dus tis nu alleen nog flink wat weekjes veel druppelen enzo.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GoedGister weer controle geweest en ze had 90% zicht, wat boven de verwachtingen van de kliniek is. Dus tis nu alleen nog flink wat weekjes veel druppelen enzo.
word er zo snel misselijk/buikpijn vanquote:
Gewoon een zonnebrilquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft ze wel een speciale bril voor vanavond?
En Fire wordt nu echt vervelend.
Nog 8 weken de ene druppel 6x daags en de andere 2x daagsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh dat is goed zeg! Hoe lang moet ze blijven druppelen dan?
I willquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan vanavond wokken en ik heb al gezien dat ik veel te veel heb. Dat wordt morgen spaghetti oid.
Een zonnebril is ook een speciale bril let maar een beetje op d'r het zal zonde zijn als er nu iets mis zal gaan.
En de openhaard is weer uit
Dat wordt een telefoon instellen om die 6x daags niet te vergeten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een zonnebril
[..]
Nog 8 weken de ene druppel 6x daags en de andere 2x daags
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal![]()
![]()
Wij gaan op naar de oliebollen, appelbeignets, de gourmet enz enz.
Ow en de pakken vuurwerk als ik de heren zag slepen![]()
Ja, doe maar even lekker kalm aan dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
word er zo snel misselijk/buikpijn van
Bem echt nog van slag van gisteravond, heb zo genoten, maar Ben nu best op.
Zometeen maar even crashen op de. bank, zodat ik de wisseling vanavond trek.
Die kleine gaat echt goed! Het is zo'n schatjequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:00 schreef ferrari_rood het volgende:
@Strega hoe doet de kleine het nu met het vuurwerk? En hoe is het je voet/enkel?
Hier hadden we een boze Pogo, die wil gewoon in en uit kunnen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het met jullie beestjes en vuurwerk?
De enige hier die een beetje reageert op alle knallen is Mudhle. Merlijn ligt zoals gewoonlijk in diepe poezecoma op bed te ronken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:16 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAH!
Naar de spoedtandarts geweest... ik heb mijn verstandskies laten trekken
Nee, hij was nog niet schoongemaakt, we bakken oliebollen juist in oude olie. Want die kun je naderhand nergens meer voor gebruiken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik idd ook waarom patat ook altijd buiten gebakken werd thuis
Heb je de friteuse laatst schoongemaakt met water?
Eh ja. Die kennen ze hier dus nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, da's een rotklus Rewimo![]()
Ik zou denk ik maar gewoon oliebollen gaan kopen![]()
Wij gingen vroeger ook altijd eerst naar bed. Kunnen oliebollen ook in frituurvet? ik dacht alleen in zonnebloemolie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hij was nog niet schoongemaakt, we bakken oliebollen juist in oude olie. Want die kun je naderhand nergens meer voor gebruiken.
Winkel was dicht, maar de moeder van Christans vriendje heeft ons frituurvet geleend toen we ons volledig gesloopte kindkwamen oppikken. Die maakt 12 uur echt niet meer mee
Welneequote:Op vrijdag 31 december 2010 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
nou ik zou je oliebollen maar in de blender pleuren vanaaf
Daar ben ik om 13u al geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Je ging toch met Baloe naar de DA? Trekt die tegenwoordig ook al kiezen bij mensen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Q.!was Elies nu al naar de tandarts geweest?
Laatste mail beantwoord, telefoon doorgeschakeld naar de pieperdienst, deze jongen gaat naar huis
Als de donder een bus halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Je had gewoon een hele werkdag barbaaf. Ga je nog wat doen vanavond?
Wel uitkijken met alcohol als het nog bloed want dat werkt bloedverdunnend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
WelneeDat grapte ik ook al. Kan gewoon eten drinken en zuipen vanaaf
Kauw wel aan de andere kant
Ik was echt onwijs, onwijs en onwijs bang. Ik ging bijna janken![]()
En ik zei eerst dat ik het wel bij mijn eigen tandarts ging laten doen, maar toen zei MM dat het nu moest en toen maar gedaan want bij mijn eigen tandarts zou ik het ook niet doen
Nu wel een bek vol met bloedMaar van het trekken zelf vernam ik niks
![]()
en het hechten ook niet
Ook voor jou een goede jaarwisseling en alvast een gelukkig Nieuwjaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:31 schreef JJH het volgende:
Ik kom even snel langs om iedereen een fijne jaarwisseling toe te wensen en een bijzonder goed 2011!
Envoor alle huisdieren die het niet zo op vuurwerk hebben.
en gehaald, we fokken verder op de Blackberryquote:
Ja Q! Maximaal 1 fles strorum drinken vanavond he.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel uitkijken met alcohol als het nog bloed want dat werkt bloedverdunnend.
en beterschap
Welke? 38, 60 of 80?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Q! Maximaal 1 fles strorum drinken vanavond he.
Ik zou voor 60 gaan. Voor de zekerheid.quote:
Ow vervelend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou voor 60 gaan. Voor de zekerheid.![]()
Hier hing een kat in de gordijnen.![]()
Als in: relaxed op de verwarming liggen grillen, bedaard een poot rekken en er dan achter komen dat je nagels in een gordijn hangen.![]()
Het begint hier harder te knallen dus ik heb de rolluiken maar vast dicht gedaan. Arme Satsu, die zit nu bovenop de kast. Hij vindt het helemaal niks, het arme jong.
Schrik!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef indaha het volgende:
Mijn man had vandaag nog geluk bij een ongeluk.
Hij kwam van het ziekenhuis af en gleed bij ons in het dorp van de weg af tegen een coniferenheg door de ijzel.
Gelukkig had hijzelf niets en de auto ook niet alleen de coniferen lagen plat, maar dat is verzekeringswerk
Hier liggen ze nog rustig maar er is ook nog niet veel te horen, vanavond om 1200 zal ik ze wel onder het bed vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou voor 60 gaan. Voor de zekerheid.![]()
Hier hing een kat in de gordijnen.![]()
Als in: relaxed op de verwarming liggen grillen, bedaard een poot rekken en er dan achter komen dat je nagels in een gordijn hangen.![]()
Het begint hier harder te knallen dus ik heb de rolluiken maar vast dicht gedaan. Arme Satsu, die zit nu bovenop de kast. Hij vindt het helemaal niks, het arme jong.
Da's schrikkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef indaha het volgende:
Mijn man had vandaag nog geluk bij een ongeluk.
Hij kwam van het ziekenhuis af en gleed bij ons in het dorp van de weg af tegen een coniferenheg door de ijzel.
Gelukkig had hijzelf niets en de auto ook niet alleen de coniferen lagen plat, maar dat is verzekeringswerk
Ik zou Baileys huur laten betalen voor de bovenverdieping.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna zijn tot nu toe nog niet bang, Droop ligt op een stoel onder de tafel het allemaal niet zo heel leuk te vinden en Baileys zal wel de hele avond boven blijven; de held![]()
Melvin is ook koelbloedig![]()
Ik geef ze straks allemaal wat blikvoer met een dubbele dosis Bachdruppels
Ja, dat kleine beetje laffe sneeuw smelt ook zo weg natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's schrikken![]()
Hier is het totaal niet glad, het is hier de hele dag zo'n graad of 4 geweest dus de sneeuw is aardig weg
Ja hier drupt het ook(wat niet gek is aangezien je vlak bij mij woontquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schrik!Gelukkig dat het goed is afgelopen (behalve voor de fauna dan). Hier is het aan het dooien, dus ik geloof dat het wel meevalt met de ijzel.
Nee ik ook niet, ik heb vanmiddag de luikjes aldichtgedaan toen ze allemaal binnen warenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Arm zwervertje, wat fijn dat ie iig warm en veilig O&N kan vieren![]()
Ik snap ook niet dat mensen hun beestjes buiten laten op Oudjaarsdag
Flora bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schrik!Gelukkig dat het goed is afgelopen (behalve voor de fauna dan). Hier is het aan het dooien, dus ik geloof dat het wel meevalt met de ijzel.
Dat goedje voor Ing dr haar kwam van Greysquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat goedje voor Ing dr haar kwam van Greys
Hee hoo, goedje? Big? Die kwam van mij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat goedje voor Ing dr haar kwam van Greys
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel een lekker goedje![]()
Zometeen ff een bordje lasagne en dan een klein Ingetje doen
Oh, sorryquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee hoo, goedje? Big? Die kwam van mij!
Is dat dan wél van Tombo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Het stinkt hier trouwens nog steeds naar een bedorven viskraam, heb het voorraam al de hele middag open gehad
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |