quote:Op Kiribati is het 2011
KIRIBATI - De ongeveer vijfduizend inwoners van de eilandenstaat Kiribati in de Grote Oceaan hebben vrijdag om 11.00 uur (Nederlandse tijd) als eersten ter wereld het nieuwe jaar verwelkomd. Bij Kiribati loopt de datumgrens die het nieuwe van het oude jaar scheidt. De laatsten die 2011 ingaan, zijn de inwoners van Hawaii op zondag 11.00 uur (Nederlandse tijd).
Over bijna een uur gaan de inwoners van Tonga het nieuwe jaar in.
Oh sorry, ik zal hem zijn msnrechten afnemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Nonneke het volgende:
oja oh-oh wil je zorgen dat Sjon niet stiekem met Fa Shi belt![]()
Die gek pist net gewoon op mn vloerbedekkingok ok er was een enorme knal....maar dan nog hé
![]()
![]()
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hemquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
zucht. Baloe kan weer naar de DA
Zijn andere oor is ontstoken volgens mij.
nee, in golven, over een paar uur gaan er nog drie dingen stukquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hem
Goedemorgen all
Ik heb een week waarin het één na het andere sneuvelt![]()
Eerst mijn philips theelichtje kapot door zoonlief die hem even te hard aanschudde![]()
Vervolgens laptop kapot door een lompe kat
[ afbeelding ]
Nou breekt de versnelling van mijn fiets af![]()
Dit soort dingen gingen in drieën toch?
Ja, die deed echt zeer. Wat kun je zo'n dingetje missen zeg.quote:
oh das wel balen danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, die deed echt zeer. Wat kun je zo'n dingetje missen zeg.
En met een kapotte fiets is de laptop toch echt doorgeschoven naar minimaal volgende maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Je mag wel eens naar de kapper.quote:
ligt er aan wat voor een laptop het was, of het dan de moeite waard isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet het scherm laten vervangen ofzo?
Jawelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor een laptop het was, of het dan de moeite waard is
is natuurlijk een duur geintje
Kudtkat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach gos, en dat doet zeer. Sterkte met hem
Goedemorgen all
Ik heb een week waarin het één na het andere sneuvelt![]()
Eerst mijn philips theelichtje kapot door zoonlief die hem even te hard aanschudde![]()
Vervolgens laptop kapot door een lompe kat
[ afbeelding ]
Nou breekt de versnelling van mijn fiets af![]()
Dit soort dingen gingen in drieën toch?
niet in 33?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kudtkat.![]()
Die dingen gaan in negenen, 3X3. Sterkte.
*Terugscrolt*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij niet langer haar dan dat?
Lijkt mij ook dat dat allemaal in 24 uur gaat gebeuren jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
SenesKatje moest zeker z'n schadequotum voor dit jaar nog halen.
Erm... is de laatste jaarwisseling (op Hawaii) niet om 11 uur zaterdagochtend (NL tijd)?
edit: is dat Kate PerryNiet dat ik anders zo op haar gezicht let
![]()
zou wel mooi zijn, 23 uur later "he kut, zijn we iemand vergeten ofzo?"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat dat allemaal in 24 uur gaat gebeuren ja
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JawelLigt idd aan de laptop, zou er bij een netbook niet aan beginnen
Kan je er geen externe monitor aan hangen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:
[ afbeelding ]
Was een fijn laptopje. Ik zal even kijken van de week of ik in ieder geval alles van de harde schijf kan halen.
Dan kan Senesta gelijk wel een topic openen in FHF.quote:
Oh das niet echt de moeite meer dan nee... Gewoon ff externe monitor aansluiten en de data er af halen en dan RIPquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een netbookje, de samsung nc10, deze:
[ afbeelding ]
Was een fijn laptopje. Ik zal even kijken van de week of ik in ieder geval alles van de harde schijf kan halen.
Schouders niet zo optrekken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
mijn haar moet ook eens geknipt worden, het hangt ver over m'n schouders
laptop aan de achterkant van je monitor tapen, en daar heb je je ghetto-iMacquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je er geen externe monitor aan hangen?
als je dan toch bezig bent, een touchscreen kitje oppikken via ebay, ook geinigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Valt nog mee, 59 euro voor een nieuw scherm, Qwea kan die er wel in zetten
http://www.lcdtec.nl/ppc-(...)emlqYCFRQu3godWXmUpA
"Help senes aan een nieuwe laptop"quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan kan Senesta gelijk wel een topic openen in FHF.
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Barbaaf het volgende:
Valt nog mee, 59 euro voor een nieuw scherm, Qwea kan die er wel in zetten
http://www.lcdtec.nl/ppc-(...)emlqYCFRQu3godWXmUpA
Dan moet je 'm dus eerst ff aansluiten op een 'normale' externe monitor en ff kijken oftie 't nog doetquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef senesta het volgende:
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlen
Geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is ook wakkert![]()
Ik heb je kussen al in een doosje gepropt en breng em straks ff weg.
Zou die er dan maandag al zijn?
wie o wie zou dat toch zijn...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff puin ruimen hier, ik weet niet wie maar dr is iemand aan het zeiken geweest
Ben je al weer helemaal beter?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff puin ruimen hier, ik weet niet wie maar dr is iemand aan het zeiken geweest
Tuurlijk niet gekkiequote:
Ja hij werkt nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je 'm dus eerst ff aansluiten op een 'normale' externe monitor en ff kijken oftie 't nog doet
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hij werkt nog![]()
Ik ga zo'n schermpje bestellen
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten looptquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Jezus en dan loop ik hier op te ruimen en dan dribbelen er 6 bloednerveuze hondjes achter me aan, op mn hielen.
Als ik iets slecht trek dan is het dat wel
Ja precies en ik hoef nog geen afscheid te nemen van dit laptopjequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!
Elco zit nu ook naast me, hij is nooit bang geweest maar net een klappen die het huis deden trillen. Hij hoort niet zo goed meer maar voelt ze natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten loopt![]()
Geen vuurwerk angst hier nog, de bikkels!
Boor kijkt bij een knal naar Bink, die vertrekt nog geen spier, en dan is het goed.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en ik hoef nog geen afscheid te nemen van dit laptopje![]()
Het is echt een fijn laptopje
Als je toch bezig bent dat ding uit elkaar te halen, ff met de roze spuitbus eroverquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Yeah! Dat vind ik dan weer goed nieuws, scheelt je veel centjes en dan kan je volgend jaar ofzo altijd nog voor zo'n leuke roze gaan sparen!
Bij mij knalt het gelukkig niet zo heel hevig, en ik denk dat de katten zich vandaag niet echt de tuin in wagen. Maar het katteluik blijft nog even open want Naartjie verandert in Sjon als die niet naar buiten kan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de ren maar op slot gedaan, want ze zijn hier zo allejezus aan het knallen.
En op zich zijn ze er niet bang voor, maar je zal net zien dat er een vuurpijl de tuin in knalt en dan zijn ze verpest....of erger
Olioebollen! Heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo eerst es ff weer douchen, kijken of ik van m'n te lang liggen slapen-koppijn af kan komen en daarna ff boodschapjes en oliebollen halen
Normaal zijn ze niet zo meedribbelig, maar het lijkt hier ook wel het midden oosten of zo nu, een en al geknal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net ook al twee keer bijna mijn nek gebroken met dat spul dat voor mijn voeten loopt![]()
Geen vuurwerk angst hier nog, de bikkels!
Boor kijkt bij een knal naar Bink, die vertrekt nog geen spier, en dan is het goed.
Neh. Mijn blauwe laptopje is ook mooi hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent dat ding uit elkaar te halen, ff met de roze spuitbus erover
Dat vinden mijn katten dan weer minder denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Volgend jaar komen we allemaal daar oud en nieuw vieren Rewimo
Agossie, die zielige blik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Bella op het randje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, ik weet het a) niet zeker. Want hij flappert nog steeds sinds zijn vorige ontsteking... en b) volgens mij is het het andere oor en c) als er een gat in het trommelvlies zit en je pleurt er zure druppels oid in.... dan hebbu biiiig problemo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal hem zijn msnrechten afnemen![]()
Qwea, gewoon cleanser bij de da halen en druppelen, kan geen kwaad toch?
Hier barst net de hel los qua knallen en nu zijn Billy en Polly bang
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:Bella op het randje :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bambi for dinner?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Agossie, die zielige blik ook
Stopt een busje voor de deur. Dus wij vragen ons af wat ie komt doen. Stapt een vent uit met een oranje pet op. Dus wij
Pakt vervolgens een geweer en stapt het land in
quote:
je buurmeisje toevallig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Lol iemand die ik ken is genomineerd voor FHM Buurmeisje van het jaar![]()
Dan sluit je dat uit. Breng dat ding maar langs, wil ik het wel voor je uitsluiten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
"Help senes aan een nieuwe laptop"![]()
Neh, dat moesten we maar niet doen
So needy ben ik ook nog niet
[..]
Hmm ja dat valt op zich nog mee, ik was aan het rondmailen en de goedkoopste was 175 euro met monteren. Het enige waar ik dan bang voor ben is dat er meer kapot is gegaan tijdens de val. Zet ik er straks een nieuw scherm in en dan is ie alsnog kassie wijlen
Bambi vanmorgen nog gezienquote:
Baloe ook.... maar dat komt omdat ik aan het eten benquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef senesta het volgende:
Hij zit alleen tegen me aan geplakt.
Nee, met auto's.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Darten?
Met een pijltje en een dartbord?
Of bedoel jij weer ranzige dingen
Ik heb zo'n hekel aan plezierjagers. Ik vind het nooit zo erg als die gasten elkaar per ongeluk afschieten. Wildbeheer, prima, maar in het voorjaar fazantenkuikens uitzetten om ze in het najaar weer af te schieten, dat is geen wildbeheer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bambi vanmorgen nog gezienNee, ik denk dat ze fazanten jagen (en dat vind ik niet zo erg, ondingen zijn het
) maar toch is dat nog steeds schrikken als je die kerels met geweren ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga met Baloe naar de DA
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik geloof niet dat ze hier dieren uitzetten om ze daarna weer te schieten. Het is ook niet zo dat iedereen maar mag schieten, er is een vaste groep die dat doet, eens in de zoveel tijd. Gelukkig niet zo vaak.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Pagan het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan plezierjagers. Ik vind het nooit zo erg als die gasten elkaar per ongeluk afschieten. Wildbeheer, prima, maar in het voorjaar fazantenkuikens uitzetten om ze in het najaar weer af te schieten, dat is geen wildbeheer.![]()
Kleiduiven schieten is wel erg leuk.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Of dr ff iemand wil komen met een elastiekje....
Ik denk dat ik daar bij Vistraprint maar ff long time no see kaartjes van ga laten maken hea ?quote:
Aaaahquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn net konijntjes, ook qua grootte.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Oognip het volgende:
Oh-oh, hoeveel hondjes heb je nou eigenlijk? Ik dacht een stuk of 5, maar nu weer 7? Of zijn dat logees?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
omfg, neem even de telefoon aan, m'n koptelefoon lag op de F1 toets...
meer dan 350 help tabbladen open, kut
*negeerpost*quote:
Is daar niet een functietoets voor? Zou wel handig zijnquote:
Shift+delete ofzo iets? Goed plan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is daar niet een functietoets voor? Zou wel handig zijn
Huh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hey waarom staat er 'één verborgen bericht' boven mijn vorige post?
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hey waarom staat er 'één verborgen bericht' boven mijn vorige post?
Dé wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, net de haartjes gewassen met de kwakkwakshampoo, op zich best een ervaring![]()
Wat voelt dat eerst goooooor![]()
En daarna ist echt jummie!
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokkenquote:
Is het Lush spul?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokken![]()
Maar er zitten stukjes zeezout in met olie, echt heerlijk
Van Tombo gehad zeker?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet, maar het ziet er uit alsof het zo bij de Bank met de S uit de kast is getrokken![]()
Ook rozemarijn en tijm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kan het zo over de aardappeltjes en dan de oven in, handig!quote:
Ja, die!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het Lush spul?
Dan klinkt het als Big
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
Nu Ll dit toch niet ziet, kan ik zo net zo goed wat genante naaktfoto's van em online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oliebol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Oehhh jaloersquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die!
Ik kreeg van de Vreetdames gisteren een lekker Lush-pakket
[..]
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Qltelbol![]()
Ik ga naar het durp met een kussen onder de arm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |